היי חברים
אני מחפש רכב מסחרי קטן בסגנון הברלינגו עד 30000 .
חשוב לי שהיא קודם כל תיהיה אמינה , אוטומטית וכמובן תא מטען גדול אגב המטען שאני מתכוון להעמיס לא כבד מידי .
אחת ההתלבטויות שלי היא האם לקנות מאדם פרטי או לבצע עסקת ליסינג לרכב חדש יותר ,
אני יודע בליסינג יש הרבה אותיות קטנות וזה די להתחייב לעתיד שאף אחד מאיתנו לא יכול לצפות אותו ואני נגד הלוואות בכללי ,אבל במסגרת העבודה שלי כל יום שאני אעדר מהעבודה בגלל תקלות או טיפולים ברכב יותר ישן שהבלאי שלו יותר גדול מרכב חדש תוביל להפסדים שכן בלי האוטו אני מובטל .
אולי בכלל עדיף לי ליסינג תפעולי ? ,אני די בדילמה פה ואשמח לעזרה .
בתודה אלמוג