Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן ג'טה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רק שימי לב , הגולף והג'טה חולקות בדיוק אותו גיר. למעשה רוב המכוניות העממיות בארץ של סיאט, פולקסווגן, שקודה ואודי חולקות את הגיר הנ"ל . מעולם לא פתרו את הבעיות בגיר הזה אבל כמו שכתבתי ברכב חברה להרבה זה לא אכפת.

מקסימום מצלצלים לשירות , הם מביאים רכב חלופי ואחרי יום יש לך אוטו עם גיר חדש.

יש פה מנהל צי רכב שדיווח שאצלו מאות רכבים מהייצרן הזה החליפו גיר

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?612650&p=5226344&viewfull=1#post5226344

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

קצין רכב... אבל לא נתווכח ;)

 

מלבד זאת -דווקא האוקטביה שלי שרדה 154 אלף ללא אף בעיה.

 

בגולף לצערי בטיפול 30 הוחלפו המצמדים, ובטיפול 60 הקרוב כנראה יהיה שידור חוזר.

פורסם
היי,

אני מעוניינת לקחת רכב ליסינג. אני נוטה לקחת את הג'טה ( 2018 ) אבל חיפוש באינטרנט העלה הרבה בעיות בגיר. מצד שני, רוב מי שכתב על זה היה בעל דגמים ישנים.

מישהו יכול לתת חוות דעת עדכנית יותר לגבי הרכב לגבי בעיות בגיר, רעידות וכו'?

תודה!

זה רכב שהגיר שלו לא מתאים לזחילה בפקקים. בשלב מסוים מתחילים רעשים מעצבנים בזחילה ולא יחליפו גיר בגלל זה כך שסתם תקללי את הרגע שבחרת ברכב. אם זחילה בפקקים זה עניין יומיומי אצלך תשקלי שנית.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אם יש אופציות טובות יותר כמו קורולה ואלנטרה עדיף לך, נסיעה בהם חלקה משמעותית ולא מטלטלת כמו בDSG.

ואם יש עוד אופציות נשמח לשמוע.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...