Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחזוקת לאון FR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני מעוניין לקנות רכב

ואני מטלבט בין סיאט לאון FR גיר רגיל שנת 2014-2015

לבין המאזדה 3 ספיריט שנת 2014-2015

אישית אני מקוון יותר לכיוון של סיאט,

אך החשש שהרבה אנשים אמרו לי שהתחזקוה וביטוח יקרים...

אחרי בדיקה מצאתי שהביטוח יעלה לי 4700 ללאון (מקיף)

ולמאזדה 5200(מקיף)

עכשיו עד כמה יותר יקר לתחזק לאון במחינה מכנית,

טיפולים רגילים הם ראיתי שהם בערך אותו טווח מחירים לשנהם -\+ 500-700 שייח

אבל עד כמה תיהיה יותר יקרה בחלפים?

את הנושא של הגיר DSG אני יודע וכן ישר הורדתי אותו ועברתי לגיר רגיל.

 

אשמח לעזרה תודה = )

פורסם

אם מדובר ב 1.8 צריכת דלק ממוצעת 1/10 (במיוחד למי שנוסע ואוהב סל"ד)

צמיגים יחלו מ 600-700 לבודד (מדובר ב 225/45/18)

טיפול קטן זה בין 500 ל 600.

גדול זה תוספת של 400 לקטן (משמע סביב ה 1K)

פלגים 400, מצבר S&S שכנראה תצטרך להחליף 1K

 

גיר DSG7 הוא יבש ואין מה לטפל בו..

פורסם (נערך)

אני רוצה להביא את ה מנוע 1.4 עם 125 כס או 150

גיר רגיל לא מתקרב ל DSG

עד כמה החלפים יותר יקרים ממאזדה 3 ספיריט?

ועד כמה הרכב אמין? התקלות קוראות בתדירות יותר גבוהה ממאזדה 3?

עריכה אחרונה על ידי CyberGhost
פורסם

שמע, אם אתה קונה ידני, זה כבר טוב.

1) לגבי הדלק, זה תלוי מאוד כמה אתה נוסע ואיך אתה נוסע, היה לי לפני את הלאון 1.2 110 כ"ס, והייתט נתדלק פעם ב21 יום, אני לא נוסע הרבה, ואפשר להגיד שאני לא הנהג הכי חסכוני, אבל לא בגלל שאני לוחץ כל הזמן. עם ה1.4 FR, ממוצע בערך אני מתדלק כל בין 18 ל21 יום גם, אותם נסיעות.

2) טיפול ראשון לא יותר מ700/800₪ בצמפיון, וצי מזה בחוץ. טיפול שני 1500 בערך, אצלי רצו לדחוף לי פלגים שצריכים להחליף כל 30 אלך (עמדתי על 21 אלף בזמן של הטיפול) ורצו 600₪ בלי מע"מ ובלי עבודה!! בדקתי אחר כך ובחוץ עולה 200₪.

3) ביטוח בדקת בעצמך, אבל תלוי מאוד מי נוהג, כמה זמן יש לך רישיון וכל זה, אתה מכיר.

 

לא זוכר עוד משהו כרגע, בהצלחה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
שמע, אם אתה קונה ידני, זה כבר טוב.

1) לגבי הדלק, זה תלוי מאוד כמה אתה נוסע ואיך אתה נוסע, היה לי לפני את הלאון 1.2 110 כ"ס, והייתט נתדלק פעם ב21 יום, אני לא נוסע הרבה, ואפשר להגיד שאני לא הנהג הכי חסכוני, אבל לא בגלל שאני לוחץ כל הזמן. עם ה1.4 FR, ממוצע בערך אני מתדלק כל בין 18 ל21 יום גם, אותם נסיעות.

2) טיפול ראשון לא יותר מ700/800₪ בצמפיון, וצי מזה בחוץ. טיפול שני 1500 בערך, אצלי רצו לדחוף לי פלגים שצריכים להחליף כל 30 אלך (עמדתי על 21 אלף בזמן של הטיפול) ורצו 600₪ בלי מע"מ ובלי עבודה!! בדקתי אחר כך ובחוץ עולה 200₪.

3) ביטוח בדקת בעצמך, אבל תלוי מאוד מי נוהג, כמה זמן יש לך רישיון וכל זה, אתה מכיר.

 

לא זוכר עוד משהו כרגע, בהצלחה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

והיו לך הוצאות חוץ מטיפולים?

נגיד איזה חלקים כמו לדוגמה כל מיני חיישנים כו..

פורסם
והיו לך הוצאות חוץ מטיפולים?

נגיד איזה חלקים כמו לדוגמה כל מיני חיישנים כו..

לא, אבל היה חדש. והייתה אצלי שנתיים ו3 חודשים בערך.

הייתה בעיה עם המצלמה רווס וטיפלו באחראיות, הייתה בעיה עם הבלם יד (שזה לא עסק זול) וטיפלו באחראיות.

 

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...