Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכם, יודעת שזה אותו מנוע אבל שומעת ממקורות שונים שיש הבדל בין השתיים בנוחות ובפרמטרים נוספים, כמו גם באבזור ובתיבת ההילוכים.. שאלותיי: בהנחה שמדובר ברכב סטיישן משנת 2015 במחיר פחות או יותר זהה ובמספר דומה של קילומטרים, איזו עדיפה ולמה?? תודות

dovratz

פורסם

ב2015 אין כבר הבדל בתיבת ההילוכים ובשניהם מדובר במנוע 1.6 משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

אם תמצאי קיה שנקנתה פרטית וטופלה עד כה במוסכים מורשים של היבואן אז היא תהיה עדיין תחת האחריות המורחבת ליחידת ההינע (גיר מנוע ועוד כמה ברזלים).

פורסם

ביונדאי התיבה הרובוטית מגיעה עם 7 הילוכים מ2015 , לפני זה הייתה פלנטרית 6 הילוכים.

בקיה בנזין יש תיבת שישה הילוכים, בדיזל יש שבעה.

פורסם
ביונדאי התיבה הרובוטית מגיעה עם 7 הילוכים מ2015 , לפני זה הייתה פלנטרית 6 הילוכים.

בקיה בנזין יש תיבת שישה הילוכים, בדיזל יש שבעה.

 

תודה רבה על התשובות.

dovratz

×
×
  • תוכן חדש...