היי לכולם,
אני שוקל לרכוש רכב יונדאי i20 INSPIRE שנת 2015 יד 1, 23000 קילומטר.
בדו"ח הבדיקה (הסיכום) מטעם קומיוטסט נרשם שהכל תקין למעט:
מנוע - נרשם "מערכת שמן=חוסר שמן במנוע, בדיקת תצרוכת שמן בנסיעה"
שלדת מרכב - נרשם "תיקוני מרכב, משמעות שולית נזק לפגושים, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע + פגמים"
חוץ מזה הכל היה ירוק בבדיקה.
מנוע קיבל ציון 96 מתוך 100
שלדת מרכב 99 מתוך 100
סכום כללי 100
האם לדעתכם יש בעיה במנוע/בשלדה שאני אמור לדאוג ממנה??
האם הרכב תקין לקנייה?
תודה רבה לעונים