Jump to content

Haim1988

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Haim1988

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפי דברי המוכר הרכב עבר טיפול לפני חודש וחצי כך שזה מדאיג אותי. אם הרכב עבר טיפול לא מזמן, איך בזמן כה קצר כבר חסר שמן? ולא בדקתי בעצמי.
  2. היי לכולם, אני שוקל לרכוש רכב יונדאי i20 INSPIRE שנת 2015 יד 1, 23000 קילומטר. בדו"ח הבדיקה (הסיכום) מטעם קומיוטסט נרשם שהכל תקין למעט: מנוע - נרשם "מערכת שמן=חוסר שמן במנוע, בדיקת תצרוכת שמן בנסיעה" שלדת מרכב - נרשם "תיקוני מרכב, משמעות שולית נזק לפגושים, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע + פגמים" חוץ מזה הכל היה ירוק בבדיקה. מנוע קיבל ציון 96 מתוך 100 שלדת מרכב 99 מתוך 100 סכום כללי 100 האם לדעתכם יש בעיה במנוע/בשלדה שאני אמור לדאוג ממנה?? האם הרכב תקין לקנייה? תודה רבה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...