Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

לאחרונה אני מתלבט לגבי הדאצ'יה דאסטר החדשה,

ישבתי בה באולם התצוגה וניכר כי היא אכן עברה שינוי גדול מאוד,

גם בעיצוב החיצוני ובעיקר בפנים הרכב-את הדאסטר הקודמת פסלתי על הסף בגלל הפלסטיקה הזולה והמיושנת בהגזמה.

הדבר היחידי שעדיין גורם לי להתלבט הוא עניין הבטיחות-קראתי את מבחן הדרך פה ונוספים ועדיין קיבלתי מרגיש שלא תשובה מספקת.

הבנתי שהדגם החדש מצויד ב6 כריות אוויר שזה מכובד,

הבהרה-אני לא מדבר על כלל המערכות האקטיביות שנפוצות היום(בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב וכו'),

אלא על הגנה ממשית על נוסעים בזמן תאונה(הבנתי שמבחני הריסוק מדברים על דגם נחות יותר שלא נמכר בארץ).

 

מעבר לכך, התלבטות נוספת היא בין הגירסא הידנית עם מנוע ה1.2 בנזין לעומת ה1.5 דיזל אוטומט(באותה רמת גימור)

מה הבדלי התאוצה וזמינות הכוח בינהן?

הבנתי שהבנזין מהיר יותר מ0 ל100, אבל ברור לי שזה לא כל מה שמשנה.

הגיר פה פחות מהווה שיקול.

 

תודה מראש לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי adir10
פורסם (נערך)

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898

מאוד לא בטיחותית. הרבה מתחת לסטנדרט המקובל.

שים לב שמבחני הריסוק מפרטים את הסעיפים השונים וההגנה על הנהג איומה ונוראה כשאין לזה קשר להעדר של כריות אויר נוספות מאחור.

עריכה אחרונה על ידי omerkot
×
×
  • תוכן חדש...