Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני רכישת מאזדה 3 ספורט קומפורט משנת 2004 , יד שניה, קילומטרז' נמוך ומחיר סבבה,

העיניין הוא שהבנתי שהמזדות 3 הראשונות זללו דלק ושהייתה להן בעיה רצינית בקטע הזה, כמה זה קריטי?

 

לגבי בדיקת הרכב - יש עוד משהו שאני צריך לדעת לגבית בדיקת הרכב, מכוני בדיקה וכאלה? הבנאדם מתחייב על מנוע, גיר ושלדה, אבל האם ברכב שכזה מומלץ שאבדוק עוד דברים? מחשב רכב וכל מיני כאלה? או שמכוני הבדיקה מכסים גם את זה?

 

בכללי, מה דעתכם על הרכב והאם מומלץ בהתחשב בנסיבות, דלק, איכות ואמינות?

תודה לכם!8)

פורסם

תבין זוללות דלק זו לא הגדרה מדויקת,

הרכב אוהב טורים גבוהים ומטפס לשם מהר מאוד,

התיבת הילוכים גם מעבירה הילוכים בצורה יפה ואם תיתן קיק דאון פה ושם תגלה שהיא מורידה הילוכים בזריזות,

בקיצור אם אתה אוהב לנהוג מהר ולוחץ הרבה תגלה שכל המאזדות שותות דלק בצורה די גבוהה,

אבל אם נוהגים בצורה רגועה יצא לי להגיע עם רכב ליסיניג גם ל 1:10 בנהיגה משולבת של 60% עירוני וכל השאר כבישים מהירים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הבעיה במזדה 3 שאין הילוך יתר בגיר, ולכן בנסיעה בינעירונית שרוב המכוניות משייטות

ב 2000 סל"ד, המזדה תהיה על 4000, ואז הממוצע שאמור לרדת מחוץ לעיר יוצא דומה.

לי היתה 3 שנים אחת מליסינג והיתה עושה באופן קבוע 8.7 ק"מ לליטר, עם 50:50 בנסיעה

עירונית/מחוץ לעיר.

תקלות מיוחדות אין, חוץ מהמערכת של בקרת האקלים שהכפתורים שלה נוטים להדפק,

(קרה לי ולעוד כמה מהחברה שהיתה להם אחת בליסינג), ואצלי ברכב גם היתה תקלה

שהבורר של יציאת האוויר מהמזגן לא עבד, והתברר שהמנוף הפנימי נשבר,

לקח 3 ימים ופירוק של כל הדשבורד לתקן את זה.

סה"כ רכב אמין ממה שאני ראיתי.

פורסם

בלבלת בין הדגמים. Sport comfort אין דבר כזה. יש או Sport מנוע 2.0 (ברמת גימור Spirit) או comfort מנוע 1.6.

 

היה לי את ה-spirit עד לא מזמן. למי שאוהב יפניות רכב נחמד מאד, עם שמחת חיים מצויינת.

 

צריכת דלק משולבת של סביב ה-10/11 לליטר.

 

4,000 סל"ד מחוץ לעיר??? מהיכן הנתון הזה? במהירות של סביב ה-110, ככל הזכור לי הסל"ד הנו כ-3,000 לכל היותר.

 

נכון שחסר הילוך נוסף, אך לא סוף העולם.

פורסם
בלבלת בין הדגמים. Sport comfort אין דבר כזה. יש או Sport מנוע 2.0 (ברמת גימור Spirit) או comfort מנוע 1.6.

 

היה לי את ה-spirit עד לא מזמן. למי שאוהב יפניות רכב נחמד מאד, עם שמחת חיים מצויינת.

 

צריכת דלק משולבת של סביב ה-10/11 לליטר.

 

4,000 סל"ד מחוץ לעיר??? מהיכן הנתון הזה? במהירות של סביב ה-110, ככל הזכור לי הסל"ד הנו כ-3,000 לכל היותר.

 

נכון שחסר הילוך נוסף, אך לא סוף העולם.

 

אני מחזק את מה שנכתב כאן, צריכת הדלק בהחלט כזו, אפשר אפילו להגיע ל-12 ק"מ לליטר בממוצע אם רוצים.

לגבי הסל"ד, ב-100 קמ"ש הוא אצלי על 2500.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
אני מחזק את מה שנכתב כאן, צריכת הדלק בהחלט כזו, אפשר אפילו להגיע ל-12 ק"מ לליטר בממוצע אם רוצים.

לגבי הסל"ד, ב-100 קמ"ש הוא אצלי על 2500.

 

אם זו המהירות שאתה נוהגים בה, סבבה.

לדעתי רוב האנשים נוסעים קצת יותר מהר :wink:

פורסם
בלבלת בין הדגמים. Sport comfort אין דבר כזה. יש או Sport מנוע 2.0 (ברמת גימור Spirit) או comfort מנוע 1.6.

.

 

ספיריט - מנוע 2000

קומפורט / אקטיב - מנוע 1600

ספורט - דגם 5 דלתות

ספורט קומפורט - 1.6 5 דלתות

ספורט ספיריט - 2.0 5 דלתות

פורסם

אשרי, "רוב המכוניות" זה קורולות ופוקוסים, לא X5 ו-M350.

ומשום מה לא נראה לי שאותן קורולות\פוקוסים\I30 מסתובבים ב-2000 סל"ד על 140. יותר באיזור ה-3500..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מישהו בעבודה שלי עושה 1:15 במאזדה 3, בנסיעה 80% בינעירונית ב-100 קמ"ש, כך שזה מה-זה תלוי בסגנון הנהיגה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לאחר שסיכמו פה כמו שהיה ידוע שצריכת הדלק משתנה לפי סגנון הנהיגה של כל נהג.

ומאחר ובכל זאת אנו נימצאים בשירשור העוסק במאזדה.

מישהו יודע איך יכול להיות שהמאזדות בחו"ל הם לא בדיוק 1 ל 1 אותו הרכב שאנו מכירים..

צפיתי בכמה תמונות והפנים שונה,מיקום מחזירי האור בטמבון האחורי שונה, צבע הרכב מבפנים פלסטיקה ו/או ריפוד מגיע גם בחום שמנת. אני לא מבין מה.. אפליות??

פורסם

הם אומרים בדיוק אותו דבר, למה המאזדות שלנו לא כמו המאזדות בישראל? :wink:

 

ככה זה אצל רוב היצרנים, יש אפילו מכוניות שממש שונות, לא רק הבדל של צבע ריפוד או מיקום של מחזירי אור.

 

דוגמא:

26982-1.jpg

 

פאסאט האמריקאית למעלה ופאסאט הישראלית למטה.

פורסם

רוני, על מזדה שלוש בנהיגה של 90-100 רק מחוץ לעיר אולי יש סיכוי לעשות 1:15.

אני כתבתי על נהיגה של 50:50, עם פקקים של המרכז ונהיגה מחוץ לעיר במהירות שרוב

הרכבים נוסעים, שזה לא הרבה מעל המהירות המותרת, ובמשך שלוש וחצי שנים הממוצע

היה באופן קבוע 8.7-8.9 

×
×
  • תוכן חדש...