Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות AUDI A3 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מתלבט לגבי AUDI A3 2008, 1.8T

יודע שעניין הגיר לעוס ומאוס אבל לא הגעתי למסקנה חד משמעית

אחי הגדול שמבין ברכב מעט הרבה יותר ממני טען שהגיר האוטומט שמגיע בדגמים ללא הטורבו הוא ממש נוראי ונוטה להתקלקל לא מעט ועדיף להתרחק ממנו

עכשיו לגבי הדגמי טורבו הבנתי שהם מגיעים עם DSG6 (?) הוא בסדר? זה הדגם ללא התקלות המיוחדות וכו'?

תוןדה מראש :)

פורסם (נערך)

ב 2008 זה היה עדיין dsg6 רובוטי ויש גם בשנים הללו פלנטרי פשוט 6 הילוכים. DSG6 נחשב אמין יחסית ל dsg7 אבל דורש טיפולים תקופתיים אחרת גם הוא יחרוק....

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
ב 2008 זה היה עדיין dsg6 רובוטי ויש גם בשנים הללו פלנטרי פשוט 6 הילוכים. DSG6 נחשב אמין יחסית ל dsg7 אבל דורש טיפולים תקופתיים אחרת גם הוא יחרוק....

אני מכיר שחייב כל 60 אלף טיפול שמנים

לגבי הפלנטרי, הוא באמת נוראי כמו שאומרים?

פורסם

שמן גיר עולה כמעט כמו זהב נוזלי.

בכל מקרה, יש לי חבר עם מנוע 1.8 והגיר הפלנטרי הרגיל משנתון 2008 . נושק ל 200000 קמ ללא בעיות . מזל ? אולי. אין לי מספיק ידע על האמינות שלו.

פורסם
ב 2008 זה היה עדיין dsg6 רובוטי ויש גם בשנים הללו פלנטרי פשוט 6 הילוכים. DSG6 נחשב אמין יחסית ל dsg7 אבל דורש טיפולים תקופתיים אחרת גם הוא יחרוק....

נתקלתי ברכב שעלה לכביש בסוף 2008, דצמבר 2008 ליתר דיוק, 1.8T המוכר טען שהגיר הוא 6 הילוכים אבל לא DSG, יש חיה כזאת?

סליחה על השאלות המעט מעיקות, אני פשוט ממש לא הבנתי מה הולך בתיבות הילוכים של הרכב הזה

×
×
  • תוכן חדש...