Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יוקרה 10-15K ק"מ בחודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שואל עבור חבר קרוב

 

כרגע הוא נוהג על סקודה סופרב שנת 2016, מרוצה ממנה מאוד.

הגיע הזמן להחליף, בעיקר בגלל הקילומטראז' הגבוה - 210,000 ק"מ.

 

מדובר על מנוע 2 ליטר דיזל.

למה אני מדגיש את זה? כי הוא חושש לקחת מנוע בנזין, בגלל ששמעתי מכמה חברים שמנועי דיזל שורדים הרבה יותר קילומטרים ממנועי בנזין. האם זה נכון?

התחזוקה - מצויינת (טיפולים בזמן, ועל כל רעש/רחש מיד רץ למוסך).

 

הבעיה היא שאין להשיג בארץ דגם 2018 עם מנוע דיזל!

 

הוא מוכן לשמוע על רכבים אחרים, ואלו הדרישות שלו:

יוקרתי (למשל - לא יונדאי סונטה).

תא מטען כמה שיותר גדול.

מחיר - עד 250,000 ש"ח.

חיסכון בדלק/סולר, בגלל הקילומטראז'.

 

מחכה להארותיכם

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם (נערך)

בהחלט יש המלצה חמה , קודיאק דיזל, ירגיש בבית, מתאים במחיר, אמין כמו הסופרב.

הרמת גימור הכי יקרה 190 כ"ס ממש קצת מעל התקציב, 258K

בגרסת 5 מקומות לדעתי לא יעלה יותר מ250K

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
פורסם

זו לא המלצה, כי אפילו לא התפרסם פה מבחן (שלא לדבר על ניסיון נצבר), אבל בדיוק עכשיו הושק ה-DS7, שדי עונה על שלושת הדרישות העיקריות - יוקרתי (לפחות מתיימר להיות), מנוע דיזל ותא מטען די גדול. הוא גם קיים במחיר המבוקש (החל מ-240).

 

אם החבר מספיק אמיץ, לדעתי זה כיוון מעניין.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה.

הוא כבר חשב על סקודיאק.

משום מה לא מוכנים לתת לו נסיעת מבחן על קודיאק בצ'מפיון.

 

עדיין בוערת לו השאלה, האם זה נכון לחפש דווקא מנועי דיזל?

 

Sent from my ASUS_T00P using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

לדעתי בנסועה הנתונה או דיזל או הברידי. בדיוק בימים אילו הושקה הקאמרי ההברידית החדשה. לדעתי שווה בדיקה.

 

באיזו סוכנות הוא היה?

 

עלו על הכביש 4 סקודה סופרב דיזל מדגם שנרשם ב-2018, לכן אני מסופק אם העובדה שאין כאלה היא נכונה. אולי אין במלאי, אבל אני משוכנע שאם תהיה בקשה - יביאו - גם אם יקח קצת זמן.

 

גם הסירוב לנסיעת מבחן בקודיאק נראה לי די תמוה כי מאז השנה נמכרו מעל 50 קודיאק דיזל 190, ואני מניח שיש רכב הדגמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם הוא מוכן לעבור לג'יפונים שהאופנה הנוכחית מכתיבה, אז יש גם את הניסאן X-Trail עם מנוע 2.0 טורבו דיזל ברמת גימור המפוארת. Tekna שייכנס לו לתקציב. יקבל רכב חזק ומרווח עם תא מטען גדול כששני המושבים 6-7 מקופלים.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

נכון, היה. אבל כעת אין במלאי.

בצ'מפיון אמרו שעד 2019 לא יביאו עוד.

 

Sent from my ASUS_T00P using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

האמת היא שהכותרת קצת מטעה. אין מכונית יוקרה ב250 אלף ש״ח. בטח לא חדשה.

אם הוא אהב את הסופרב אני מצטרף להמלצות פה על הקודיאק, אם כי אני אישית הייתי הולך עם ההמלצה על הDS7.

אגב, איך עושים 210 אלף ק״מ בשנתיים במדינה בגודל בוטן כמו שלנו? הוא נהג מונית? [emoji2]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

נהג שליחויות + נסיעות VIP.

לגבי הקודיאק הוא מסופק האם הנוחות שיש בסופרב שווה לנוחות בקודיאק, יש מישהו כאן שנסע או נהג על שניהם ויכול לחוות דעה?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

×
×
  • תוכן חדש...