Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום חג שמח

פרשתי לגימלאות ואני רוצה לפנק את עצמי ברכב חדש

בצפיה בעולם הרכב יוצאים מבולבלים

אשמח להציע הצעות לרכב פרטי

חשוב תא מטען גדול

כיסא גבוה

אחזקה סבירה

המלצה לסוג תיבת הילוכים

רמת שירות חברה ומוסכי שירות

שמירת ערך

היה לי בעבר הונדה ,טויוטה ,אודי ,גולף

 

תודה :wave:

פורסם

אם אתה לא סגור על משהו, ולא רשום תקציב, בוא נתחיל עם נקודת פתיחה לרכב ותגיד אם זה בסדר או שצריך יותר/פחות:

מאזדה cx-5 - ג'יפון איכותי ויוקרתי (יחסית) בעל מושב גבוה ושמירת-ערך (עפי הערכה של השוק כרגע).תא מטען בעל 403 ליטר אבל כדי לקבל יותר, אפשר לקפל את המושבים האחוריים(בפטנט נוח). מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומאטית רגילה.

רצב קישור לסרט עליו, אבל לא בטוח שבארץ הוא מגיע עם כל התוספות שיש בסרט:

 

וכרגיל, נסיעת-מבחן כדי לראות אם מתאים - ואם אתה הולך על קטגוריית הג'יפונים, תשווה לדגמים מתחרים. בנסיעה תבדוק אם המושב מתאים ונוח לך.

 

בהצלחה

פורסם

מאזדה cx-5 - ג'יפון איכותי ויוקרתי (יחסית)

יחסית למה? מבלי להכנס לוויכוח על פרמיום/יוקרה ואיך מגדירים אותו (עשינו את זה מספיק...), מאזדה רחוקה מלהיות מותג יוקרה ובוודאי ובוודאי לא נתפסת ככזו. ולכן אי אפשר להגדיר את הCX5 כרכב יוקרתי (כמו שגם לא הייתי מגדיר את ה3008 כיוקרתית למרות שעיצובית תא הנוסעים שלה עושה בית ספר ללא מעט מותגי יוקרה).

איכות זה משהו אחר, וכן הCX5 איכותי יחסית.

בכל אופן, קשה מאוד להמליץ לפותח השרשור עד שלא יגדיר לנו תקציב.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...