Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקודות טובות למחשבה חברים.

 

אני אחשוב טוב על הכל. יכול להיות שביצועים פושרים זה לא הדבר הכי גרוע שיכול להיות..

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מילא לא נוסע הרבה,ורכב חברה נשמע כלכלי יותר.

הייתי "מתפשר" על הטיפו לטובת רכב חדש ושקט נפשי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

היום בערב כנראה שאלך שוב לשבת בטיפו בסוכנות ואקבל את ההחלטה הסופית.

 

אני נוטה להקשיב לקולות ההיגיון ולהישאר עם הטיפו.

 

(אני לא מאמין שאני כ"כ קטנוני :wink:)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

יש לך כאלו בעבודה? אתה לא יכול לבקש סיבוב 5 דקות מחבר לעבודה? כדי להרגיש את האוטו ממש? לשבת לא מספיק - בעיקר שנקודת החולשה של הטיפו היא יחידת ההינע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אממ, יש רק אחת כזאת בעבודה בינתיים (מהשכרה) של מנהלת החשבונות.

 

כולנו עוברים לפיאט במכה.

 

אולי אבקש ממנה :o , אני מקווה שזה לא יהיה מוזר מדי.

 

האמת גם אני שמעתי שהפיאט מאוד מאכזבת מבחינת המנוע, בגלל זה כל ההתלבטות.

 

יש משהו נוסף שמעצבן אותי בפיאט שזה המסך הזעיר של המערכת. בהצ'בק יש מסך אחר בגודל נורמלי :(

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

לדעתי, דבר עם האחראי לפארסה הזו. תסביר לו בעדינות שאם אתה לא לוקח רכב, הוא יוכל לצ'פר אותך בברוטו בהרבה יותר מ-300₪. גם אם לא בסכום המלא שעולה לו רכב כזה, הוא יוכל נגיד לתת לך את עלות העסקה מול חברת הליסינג, וירוויח לעצמו את עלות הדלק. בסוף, מעסיק סביר מעדיף עובד מרוצה, בטח אם זה אפילו חוסך לו קצת כסף. אני מקוה שאכן מדובר במעסיק סביר...

 

אם תקבל סכום נוסף לברוטו, זה משנה את כל התמונה (בייחוד בנסועה נמוכה כמו שלך).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

כל מילה שאמרת היא בסלע, אך מאחר וזאת חברה קטנה, וכל הדיבורים על כספים הם מול הבעלים בלבד, אני לא אפתח את החוזה בשלב זה. (החוזה הנוכחי נחתם לפני כמה חודשים בלבד, ודי לשביעות רצוני - בשיניים).

 

איזה באסה שלא קיבלנו את האוקטביות :x

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
כל מילה שאמרת היא בסלע, אך מאחר וזאת חברה קטנה, וכל הדיבורים על כספים הם מול הבעלים בלבד, אני לא אפתח את החוזה בשלב זה. (החוזה הנוכחי נחתם לפני כמה חודשים בלבד, ודי לשביעות רצוני - בשיניים).

 

איזה באסה שלא קיבלנו את האוקטביות :x

תראה, זה מאוד תלוי בבעלים, ובגישה שאתה מגיע איתה.

 

אם מדובר באדם לא לגמרי סביר, הייתי מוותר מראש.

 

אם לא, ואתה בא בגישה של win-win (הוא משלם פחות, אחראי לרכב אחד פחות ומקבל עובד מרוצה יותר), יכול להיות שהוא יגיד לך שזו התעסקות גדולה מדי כרגע, אבל יכול להיות גם שתופתע לטובה. בגישה מכבדת ובוגרת, אני לא רואה מה יש לך להפסיד. מקס' יגידו לך לא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

טוב אז הגיעה השעה, והתחלנו לקבל את הפיאטים אט אט.

 

(אני את שלי עוד לא קיבלתי, אין ברונזה כרגע)

 

כל המתואר להלן מהרשמים שלי. אין להסיק מהם משהו כולל או גורף שכן לכל אחד דעה משלו וסטנדרטים משלו.

 

 

יצא לי לנסוע ולהתרשם יותר לעומק, ואני חייב לומר שבניגוד לדעה היחסית חיובית שהייתה לי כשישבתי בסוכנות, המצב יותר עגום.

 

הרכב במילה אחת, מאכזב.

 

איכות חומרים ירודה בכל פינה אפשרית, אם זה כיסוי ידית ההילוכים שרואים את הסיכות שתופסות את הבד (בכל הרכבים שקיבלנו) , והחומר עצמו זול.

 

הכפתורים של המזגן עשויים (מצופים) מגומי מעצבן כזה והכפתור לחיץ בצורה שמרגישה זולה, לא יודע איך להסביר. בורר הסירקולציה כאילו לקוח משנות ה80, ובאחד הרכבים יוצא רעש צרצור מעצבן כשהאוורור דולק.

 

המפתחות נכנסים לסוויץ' בזווית מוזרה, והעיצוב של הדשבורד (לטעמי) מכוער וגבוה מדי.

 

הכיסוי של ההגה, זה שיושב עליו הלוגו נראה כ"כ זול ויושב בצורה לא קשורה על ההגה, והסמל עצמו גם מחומר זול..

 

מערכת המולטימדיה סבירה, אך בגודל לא מספק של 5 אינץ', ולמרבה הפליאה, בניגוד לרכב שהיה בסוכנות ללא השפה הרוסית מה שאכזב כמה מהעובדים שלנו.

 

אם חשבתם שעד עכשיו אני קטנוני, אז המנוע מאוד מאכזב, ההבדל בין היונדאי שיש לי כרגע (I35) לפיאט הוא תהומי! הרכב פשוט לא סוחב (באופן יחסי)! אני מקווה שהמצב ישתפר אחרי כמה אלפי ק"מ. הגיר לעומת זאת סביר.

 

הרכב גם מאוד רועש, והמתלים מאוד נוקשים, מרגישים כל בור בכביש.

 

הרכב מצויד במובילאיי, אך משום מה את צג חיישני הרוורס החליטו למקם מול הצג של המובילאיי, כך ששניהם כרגע חסרי תועלת לחלוטין.

 

 

לטובה אפשר לציין, שהרכב יפה, המושבים יחסית נוחים ושימושיים, ההגה מתכוונן בגובה ובעומק, יש בקרת שיוט, אין start stop (שזה יתרון מבחינתי), יש משענת יד באמצע, ותא המטען מכובד+.

 

את כל מה שתיארתי עד עכשיו, אם תרצו אפשר לתרץ במחיר, למרות שאישית אני לא מקבל את התירוץ. ישנם רכבים זולים אחרים שלא מרגישים ככה, דאצ'יה למשל.

 

לצערי, זה מה יש ועם זה ננצח. אבל אם אין מכירות רבות של הרכב למגזר הפרטי, אני בהחלט יכול להבין מדוע.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...