zxcdsaqwe12345
-
הודעות
102 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
הנקודות של zxcdsaqwe12345
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
קהילת שיפורים / תחזוקה bmw
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של Possibilities בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בתור אחד שקיבל בין הראשונים את הרכב הזה בארץ , קצת התעניינתי . רוב הרכבים האלה דווקא נקנים בסקנדינביה ושם יש גם את רוב החבריה שמשפרים יש 2 סוגי מנועים שיכולים להיות מורכבים ברכב , אחד של 320I - B48B20A והשני של 330I - B48B20B וכפועל יוצא גם יכולת השיפור. לי מותקן ברכב מנוע 330I - B48B20B מצורפת תמונה של רכב עם מנוע כזה ב- STAGE1 -
שלום , אני שוקל רכישה של רכב הנ''ל עם רמת אבזור אקסקלוסיב עם M SPORT EDITION כרגע אני נוהג על סדרה 1 בת שלוש עם קיט M. רוב הנסיעה שלי היא עירונית ככה שרכב היברידי עושה שכל במקרה הזה למרות שברמות המחירים האלה זה לא כזה קריטי. יש כמה שאלות שהייתי שמח לקבל עליהן את דעתכם . 1. אני יודע שסדרה 3 החדשה אמורה לנחות בארץ בעוד כשנה . מה המשמעויות לגבי אפשרות מכירה של הרכב בעוד כשנתיים כאשר הרכב החדש כבר יהיה על הכביש. האם המשמעות היא שרכבים מדגם ישן נחתכים בחדות במחיר? האם למישהו יש ניסיון עם מכירת רכב דומה , דגם ישן בן שנתיים+ כאשר יש כבר רכב חדש אצל היבואן? 2. מה המשמעות של רכב היברידי כמשומש , האם זה מוריד ביקוש? ( חשוב לציין שאחריות יצרן היא לשלוש שנים ושש לסוללות) 3. אשמח גם לקבל חוות דעת מאנשים שקנו רכב הנ''ל תודה!
-
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון. הנושא סודר עם מנהל המוסך לשביעות רצוני. הוחלף נוזל בלמים בצורה מלאה עם ניכוז מלא ללא עלות נוספת כפי שמחייב היצרן. ברצוני לציין לטובה את שירות הלקוחות הארצי של ב.מ.וו. ואת האחראי שירות הכלל ארצי אשר נתנו מענה מהיר ומלא לכל שאלה שלי. תודה לכל מי שהגיב ! -
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לא רוצה להכנס לנושאי העלות. כפי שאמרתי מה שחשוב לי זה אך ורק העבודה -
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני דווקא חושב שהכל די מובן וזה שמוצאים את הפלט מהמפתח של הרכב זה יתרון כי ככה אתה בתור בעלים יודע מה קורה עם הרכב שלך ומה צריך לעשות כי אחרת כל מוסך יכול להמליץ על משהו שנראה לו. אין לי שום טענה בעניין הזה . ברור לי גם שסכומי הטיפולים ברכב כזה הם גבוהים למדי לעומת רכבים מקונצרנים אחרים וגם עם זה אין לי שום בעיה ! הדבר היחידי שמעניין אותי זה טיב העבודה ! -
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם אני אענה לשאלה של BUKI. על פי הוראת יצרן יש צורך להחליף נוזל בלמים כל 3 שנים. כאשר השנים נספרות מרגע הרכבת הרכב במפעל , כלומר מרגע שהרכב יצא מפס יצור עם נוזל ממולא. זאת מאחר ונוזל בלמים מאבד את המאפיינים שלו עם הזמן. לעומת זאת טיפול שמן נספר מרגע עליה לכביש. מאחר וברוב המקרים יש פער בין התאריך עליה לכביש לבין היצור נוצר ההבדל. עכשיו לגבי השאלה האם הבנתי נכון את ההסבר. כפי שכבר כתבתי בשום שלב לא ראיתי שניגשו לגלגלים ועשו עם הניפלים משהו. יתרה מזאת בשיחה עם יועץ שירות נאמר לי מפורשות שאין צורך לשאוב נוזל או לרוקן מאף מקום פרט למיכל הרזרבי שלאענת היועץ ניתן לשאוב ממנו את כל הנוזל . אני מנסה להבין ממישהו בשירות הלקוחות של במוו בארץ האם התהליך שנעשה אצלי אכן התהליך שדורש היצרן . בינתיים ללא מענה , כנראה אין מנוס משאלה כזאת לבמוו גרמניה. -
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לאחר שיחה עם יוצאת שירות נאמר לי שאין צורך בפתיחה של שום דבר חוץ ממיכל העודפים. נאמר לי שמורידים את הצינור ואקום לתוך הצנרת ועל ידי זה שואבם את כל הנוזל החוצה. ששאלתי אם אלו הם הנחיותהיצרן , נאמר לי שאכן כך. -
החלפת נוזל בלמים במוסך מורשה של במוו
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוא היה לבד . אם וכאשר נעשה משהו זה היה רק בצד אחד , כי הייתי בצד של הנהג (אבל אולי פספסתי ) גם לגבי מילוי. מה שכן מתוך בקבוק של חצי ליטר נשאר קצת לאחק המילוי , לא יודע באמת כמה נכנס. -
שלום חברים , ברשותי רכב במוו משנת 2015 לאחרונה נדלקה התרעה על כך שיש להלחיף נוזל בלמים. נגשתי למוסך המורשה הקרוב שאני מטפל בו וביקשתי לבצע את העבודה. העבודה כללה את הדברים הבאים: - שאיבת נוזל בלמים מתוך מיכל העודפים הנמצא בתוך תא מנוע - מילוי נוזל חדש - מכונאי לא העלה את הרכב על הליפט ולא פירק את הגלגלים בשום שלב - כן ראיתי שהוא עשה משהו בצד הנוסע של הרכב עם פנס ליד הגלגלים למיטב הבנתי לצורך ביצוע החלפה יש צורך בפתיחת ניפלים על מנת שהנוזל יצא מתוך המשאבה וימלא אותה נוזל חדש . האם תתכן פתיחה כזאת ללא הורדת הגלגלים וללא העלאת רכב על הליפט? לאחר ששאלתי את מנהל השירות הוא אמר שהם מבצעים את העבודה לפי הנחיות היצרן . האם אני מפסס משהו ? תודה
-
מוח גיר - סיאט לאון 2011 TSI מנוע 1800 אוטומט
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של yaniv1986 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם מדובר בתיבה פלנטרית אוטומטית אז זה המחיר. אני החלפתי כזאת בגולף 2006 (אגב הבלוק הינו תוצרת יפן של AISIN) מחיר המחלק בחול הינו סביב ה 1200$ https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/remanufactured-automatic-gearbox-valve-body/09g325039axkt/ החלפה כוללת גם שמן גיר ... -
במוו 2015 - תיקון שריטה וצביעה של כנף אחורית
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
LIORWOHL מסכים אתך לחלוטין. לאחר חיפושים רבים ופניה לשני מוסכי יבואן הרגשתי שאף פעם לא מסבירים לי על התהליך שיבוצע. בנוסף הרגשתי ממש חוסר הכפתיות שלא נדבר על רשימה ארוכה של דברים שרצו לפרק מהאוטו כדי לבצע תיקון (לך תדע איך אחר כך הכל יחזור חזרה). לבסוף ביצעתי תיקון ברמת השרון במוסך שכנראה אתה מתכוון אליו . הבחור שעובד שם לא ממש מחפש חשיפה לכן לא אפרסם אותו פה. הוא עשה עבודה נקודתית ואמר שלא צריך לצבוע את כל החלק וצריך תמיד לשאוף להשאיר כמה שיותר צבע מקורי ולא ללכלך את הגומיות בפנים. הסביר לי על החומרים שבהם הוא משתמש , ציין את יצרן הצבע שהוא עובד איתו ואת הלקה .(היצרן הינו איכותי ביותר והוא יצרן OEM להרבה חברות כולל רכבי יוקרה) אני לא יודע אם F1 עושים בעצמם את התיקונים אבל הבחור הזה עושה תיקונים בישבילם לפי מה שהבנתי וגם עבור עוד יבואן רכבי יוקרה . לסיכום אני בהחלט ממליץ ללכת למוסך פחחות מקצועי ולא ללכת ראש בקיר עם מוסכי היבואן למרות שיכול להיות שגם הם עושים עבודה טובה. אבל אני קיבלתי תחושה לא טובה במוסך יבואן שבת שלום -
במוו 2015 - תיקון שריטה וצביעה של כנף אחורית
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של zxcdsaqwe12345 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אשמח לקבל המלצות על מוסך פחחות ברמה גבוה. כמו כן אשמך לשמוע חוות דעת של בעל במוו שעשה תיקון פחחות באחד ממוסכי היבואן תודה -
שלום חברים, לצערי קרה לי אירוע לא נעים ונשרט לי הכנף האחורי השמאלי עם מעיכה ממש קלה . השריטות הן די משמעותיות ככה שאין מנוס מצביעה . מאחר ומדובר ברכב יחסית חדש (שנה וחצי על הכביש) וצבע יחסית מיוחד הלכתי לפחח במוסך מורשה במוו בחיפה לקבלת הצעת מחיר.בלי להכנס למספרים מדוייקים מדובר בכמה אלפי שקלים. כמו כן הוא אמר שהצבע "הינו צבע קשה" לדבריו ולכן זה יקח כמה ימים התהליך של הצביעה. אני חייב לציין שנושא הכספי פחות משחק תפקיד והכי חשובה מבחינתי איכות העבודה. האם למישהו מכם יש ניסיון עם מחלקות פחחות של במוו עדיף כמובן של חיפה ? לפי מה שקראתי בדף המוסך המרכזי הם מחוייבים להשתמש בחומרים מקוריים של היצרן ?! כיצד ניתן לוודא זאת , שהצבע הוא אכן מקורי ? האם ניתן לדרוש בקבלה שירשמו קוד צבע היצרן המדוייק ששימש לתיקון? כיצד בודקים עבודה ולמה לשים לב? תודה !
-
בתור מישהו שהחזיק גולף שאתה מדבר עליו רק שנת 2006 אלה הרשמים שלי. הרכב היה ברשותי 3 שנים , נמכר לפני שנה. נקנה עם 79K ק''מ . ישור קו שכלל טיימינג ומשאבת מים פלוס פלאגים וכדומה עלה לי בערך 3000 שקל. בערך ב 85K ק''מ הגיר התחיל להחליק . כמו שצויין למעלה שזאת אחד הבעיות של הדגם למרות שהגיר אינו DSG אלא פלאנטרי רגיל .במידה והגיר מתחיל להחליק יש צורך בשיפוץ בלוק שסתומים או החלפתו. אגב בלוק שסתומים (מוח גיר) בדגם הזה הינו יפני מתוצרת AISIN אך למרות זאת לא חף מבעיות אמינות. עלות החלפה (לא במוסך מורשה ) בחדש 8000 שקל. מאוד חשוב לברר שהרכב טופל בצורה מקצועית , כולל שמן שמתאים לתקן היצרן וכדומה אחרת יצוצו בעיות נוספות. כך בחשבון שהשנתון שאתה מדבר עליו יחסית ישן ככה שיצוצו בעיות . אני החלפתי כל מיני דברים נוספים כמו רדיאטור ומנעול לדלתות ועוד כל מיני דברים . עלות החלקים נע סביב כמה מאות עד לאלפי שקלים. אני בעצמי מאזור חיפה ולצערי לא יכול להמליץ לך על מוסך אמין באזור שיודע לטפל ברכבים האלה. אני טיפלתי אצל רון בתל אביב. בסה''כ הרכב הינו רכב שלדעתי עדיף על משפחתית רגילה לטעמי ובהחלט יש לו שוק ואנשים שאוהבים את הרכב. בשורה התחתונה אם אתה רוצה ללכת על רכב גרמני משנתון ישן יחסית כך בחשבון שעלות התיקונים יכולה להיות משמעותית מאוד.
-
פולסווגאן JETTA 2011 , תיבת הילוכיםDSG
zxcdsaqwe12345 פרסם הודעה בנושא של Rony999 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני רק אוסיף לגבי הגיר האוטומטי חוויות משלי . ב 2012 קניתי גולף 2.0 שנת 2006 עם גיר אוטומטי רגיל. הרכב היה עם 79K ק''מ , ב 84K הגיר התחיל להחליק ונאלצתי להחליף בלוק שסתומים (מוח גיר) בעלות של 8000 שקל. ככה שלא היית אומר שהגיר סופר אמין
