Jump to content

שמוליק ק

  • פרסום הודעות

    199
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות שמוליק ק

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון הצפון
  • תחביבים
    מכוניות על שלט, רכבי סובארו, תיקון עולם ועוד
  • מקצוע
    כל מיני, גם חקלאות

צפיות אחרונות בפרופיל

2,068 צפו בפרופיל
  1. שלום לכולם, שכן הגיע לחנייה "על אדים" והרכב לא מניע, אני מכיר מקרים כאלה כסתימת דלק שנובעת מעלייה של לכלוך במיכל הדלק אל תוך הצנרת... מה אפשר לעשות חוץ מלמלא דלק ולקחת את הרכב למוסך? אני תמיד ממלא ברבע מיכל כדי להימנע מסתימות, האם אני צודק בכלל?
  2. הסימן העיקרי לאטם ראש מנוע הוא איבוד מים דרך תא השריפה הדרך הביתית הטובה ביותר היא לזהות אם בהנעה קרה אתה רואה מים שנזרקים מהאגזוז למוסכים יש מכשיר מיוחד לעניין
  3. אני ממליץ על המקום בפז חוואסה ליד הצ'ק פוסט 04-8213066 מצד אחד הייתי שם פעם אחרונה לפני כמה שנים, מצד שני האחראי היה איש מקצוע מעולה עם מחשב זיהוי תקלות טוב ופתר לי בעיה שבמוסך לא ידעו לפתור
  4. הכל עניין של תקציב, אם תמצא ראש מנוע מפירוק יש סיכוי שתסגור את כל התיקון בתחום ה 1500-2000 ש"ח אני באופן אישי לא הייתי מחליף אוטו טוב בגלל סכום כזה, לשאלתך אני עשיתי ראש מנוע ומשאבת מים לאימפרזה ב 350 אלף ק"מ (5500 ש"ח) והראש החזיק עד 660 אלף ק"מ (כן, נהגתי הרבה בתקופה ההיא) תזכור שכל רכב שתקנה, גם ב 60 אלף ש"ח, יסחוב תקלות של היד הקודמת, אם יש לך רכב שאתה מתחזק בצורה מלאה ועושה טיפולים בזמן הוא יחזיק הרבה מעבר למה שאתה מדמיין
  5. ראשית אין קשר בין החימום ברכב שמגיע ממערכת המים שמקררת את המנוע לבין המזגן. בעיית חוסר בחימום נובעת מבעיה ברדיאטור חימום תא נוסעים שממוקם מאחורי בתוך מערכת האוורור והחלפת רדיאטור היא עניין מסובך ויקר, רדיאטור בד"כ נסתם משימוש בגלל שימוש בנוזל קירור לא נכון כמו מי ברז רגילים, או שהוא נוזל ואז מבטלים את החיבור של מערכת המים אליו- פנה למוסכניק החביב עליך לבדיקה. (ואם הרדיאטור יקר תוכל לחפש חליפי באיביי ולחסוך אלפי ש"ח) בנושא המיזוג יש סיכוי שיש נזילה מהמדחס (סיכוי נמוך) או מהיחידה הפנימית (סיכוי נמוך) או שאחד מהצינורות במערכת המיזוג של הרכב דולף (סיכוי גבוה), יש לקחת את הרכב למומחה למיזוג (יותר זול בד"כ מאיש המיזוג במוסך כללי) לבחינת התקלה ואם מדובר בצינור אז יש להחליף אותו בחדש (יקר) או להחליף את החלק של הגומי בצינור (הצינורות בנויים מצינור גומי ומחבר אלומיניום) במכון לחיצת צינורות או אצל המומחה מיזוג (קח הצעות מחיר ותוכל לחסוך מאות ש"ח) מצד שני ברוב המכוניות יש שני צינורות בלבד- תקנה אותם ממגרש גרוטאות ותרכיב אצל מומחה מיזוג ותמלא גז, אם לרכב שלקחת ממנו את הצינורות לא היתה נזילה גם לך לא תהיה. אצלי פעם בסובארו קיבלתי כמה הצעות מחיר לגז בנפרד ולחיצת צינור בנפרד ומהצעה של 1000 ש"ח במקום אחד תיקנתי בכמה מקומות והעלות ירדה ל 550 ש"ח, בהצלחה
  6. הכל עניין פסיכולוגי- יש מי ש BRZ עושה לו את זה ויש מי שפורשה בת 10 עושה לו את זה ויש מי שיעדיף RZR, הכל עניין של אופי אני מאמין במכוניות ישנות, עניין של אופי
  7. כדאי לגשת למוסך ולבצע בדיקת לחץ למערכת המים, בבדיקה המוסכניק מכניס לחץ לתוך המערכת כדי לראות מאיפה הנזילה אם נראה שזה קשור לפחחות אז הפחח צריך לפצות אותך- אבל סיכוי גבוה שאין קשר בין הנושאים תזכור שחימום מנוע לאורך חדי דקה או יותר גורם לעיתים קרובות לפריצת אטם ראש מנוע ותיקון שגורר עלות של אלפי ש"ח... אז תעצור מיד (ובזהירות) כשהאוטו מתחמם בהצלחה
  8. אם היו לי 210 אלף ש"ח לקנייה של סובארו BRZ הייתי קונה פורשה פאנאמרה 2010 ב 180 אלף ש"ח, אז נכון שהתחזוקה השוטפת יקרה יותר- אבל מקבלים אוטו רציני פי כמה עם ביצועים טובים יותר ועם מקום לקטנים גם כשיגדלו דרך אגב אם אתה קונה את החלפים לטיפולים השוטפים באיביי מראש אתה תחסוך הרבה בתחזוקה הנה המחירון http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=26746&Year=2010
  9. יש מנגנון למניעת קפיאה של היחידה הפנימית (קוראים לו אנטיפיוזר או משהו) יש לו חיישן שאמור לפעול אוטומטית, יכול להיות שהחיישן הלך- אם כן הוא ניתן להחלפה או ביטול
  10. לפני עבודה רצינית כזאת קח כמה הצעות מחיר ממוסכים מומלצים, אם העבודה תהיה טובה אין הבדל אמיתי בין ראש מחודש לראש לפני השיפוץ, לחלופין תוכל למצוא ראש מנוע מפירוק מרכב שעבר תאונה, דבר עם אימפריית חלפים בקרית אתא למשל, או פירוקיות אחרות, זה יכול להיות פיתרון זול יותר בכל מקרה אני עשיתי לסובארו אימפרזה שהייתה לי ראש מנוע (בגלל רצועה שכשלה לפני הזמן) ב 350 אלף ק"מ והתקלה הבאה בראש הייתה ב 660 אלף ק"מ
  11. בתשובה לעניין הקילומטראז' אני החזקתי סובארו אימפרזה 4X4 מ 170 אלף ק"מ ועד 660 אלף ק"מ אז הלך שסתום בראש מנוע והחלטתי לא להשקיע והרכב נמכר כמו כן החזקתי הונדה HR-V מ 190 אלף ל 290 אלף ק"מ תוך שנה וחצי הכל עניין של טיפולים ותיקונים בזמן והרכב נוסע ונוסע ונוסע
  12. שמוליק ק

    Suzuki sx4

    אני ממליץ על קומפיוטסטס במפרץ חיפה, מכון סביר ונתן לי תמונה טובה לרכב שקניתי לא מכיר טוב ממנו באזור, כי לא באזור אני ממליץ על מבדק בהרצליה בכל מקרה רשמת את כל התכונות הטובות של הדגם הזה, חוץ ממנו אני ממליץ על הונדה ג'אז שהיא יחסית מרווחת, אבל לא גבוהה, וXV שאני לא בטוח כמה הדגם מרווח- אבל לטעמי יקר יותר אם יש לך ראש פתוח תראה אם יש סיטרואן קקטוס באזורך, גרסאת הדיזל מומלצת אבל נדירה
  13. תזכור שלא משנה אם ספר הטיפולים מלא- השאלה היא האם טיפלו בכל התקלות- ובזמן נראה שהם חסכו על כמה דברים שגילו לך, וכנראה שכחו לגלות לך כמה דברים, לדעתי אם אתה מתלהב מהרכב הספציפי הזה תיקח לבדיקה לפני קניה ותבדוק במוסך נפרד אם ראש מנוע תקין, ותחתוך הרבה ממחיר המחירון
  14. יש לי תופעה מוזרה (מצד שני זאת צרפתייה ראשונה מזה 20 שנה) המאוורר עם מזגן מחליט בסיבובים לעבוד חזק יותר, וזה כאשר כל המהירויות של המתג חלשות חוץ ממספר 5 האימתני. תקלה או תכנון חכם בצורה מעוותת? דרך אגב נראה שרוב הגז ששמתי שנה שעברה במזגן כבר התנדף, אין קשר בין הדברים, נכון?
×
×
  • Create New...