Jump to content

שמוליק ק

  • פרסום הודעות

    211
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות שמוליק ק

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון הצפון
  • תחביבים
    מכוניות על שלט, רכבי סובארו, תיקון עולם ועוד
  • מקצוע
    כל מיני, גם חקלאות

צפיות אחרונות בפרופיל

2,190 צפו בפרופיל
  1. לדעתי אל תסמוך על כך שהטפטוף ישאר איטי, תלך כמה שיותר מהר לפירוקיה או תזמין מחו"ל עם משלוח מהיר
  2. מהניסיון שלי כן, יש מקרים בהם המערכת ההידראולית מתקלקלת הרבה לפני שהקלאץ' נגמר, אבל גם יכול להיות שהתרגלת להפעלה קלה יותר של הדוושה, ואז זה נראה לך קשה כמו פעם אני כותב את זה כי זה קרה לי
  3. אני ממליץ על מבדק בהרצליה, זה די קרוב לגלילות
  4. הכל עניין של גישה, מהניסיון שלי עם סובארו אימפרזה 99' (החזקתי רכב כזה ל 400 אלף ק"מ) ומיצובישי לנסר 06' (קיבלתי מהעבודה רכב לא שמור לפני שנתיים ב 220 אלף ק"מ והוא נמכר ב 260 אלף ק"מ) המכוניות הנ"ל מחזיקות מעמד יפה מאוד בק"מ גבוה, ויש המון חלפים בשוק אז אם קונים רכב ישן שכמובן חסכו עליו במהלך השנים צריך לבוא בראש הנכון- יש להשקיע הרבה כדי לקבל הרבה
  5. בשביל 10-50 ק"מ ביום ותקציב נמוך הייתי הולך על רכב אמין וישן כמו מיצובישי לנסר/ סובארו אימפרזה/ הונדה סיוויק/ טויוטה קורונה/ מזדה 3 תקנה רכב ב 7000 ש"ח, תכניס למוסך ליישור קו של 5 אלף ש"ח ויש לך בובה של מכונית לכמה שנים קדימה
  6. אני ממליץ על הונדה ג'אז 2014, לא השנתון הכי גבוה אבל רכב קטן ומרווח ואמין עם צריכת דלק טובה ירידת הערך של הצרפתיות תפתיע אותך כשתרצה למכור עוד שנתיים
  7. מהניסיון שלי (במכוניות יפניות בעיקר) יש עדיפות למשופץ בגלל המחיר והאחריות מול חלק חדש (יקר באופן היסטרי) או מפירוק (אחריות מוגבלת אם בכלל) ואם התקציב דוחק אותך תקנה מפירוק, רוב מוחלט של הפעמים ששמתי חלפים מפירוק הם היו אמינים ומקוריים
  8. פעם החזקתי רכב מאותו דגם, הנה הרשימה שהכנתי בשבילי: שמן 10W40 או 10W30 כל 15 אלף שמן גיר SP3 כל 60 אלף טיימינג כל 90 אלף כולל סט מותחנים פילטר אויר כל 30 אלף פלגים כל 30 אלף נוזל קירור רגיל כל 60 אלף פילטר דלק כל 150 אלף
  9. לפי ההצעה, הקיט של הטיימינג הוא 780 ש"ח, והמשאבה בנפרד היא 630 ש"ח. כשחיפשתי באינטרנט קיט טיימינג לא ראיתי קיט לC3 דיזל שהוא כולל משאבה, והקיט עולה 700 ש"ח, יותר הגיוני שהמוסך לוקח 10% דמי תיווך ומכניס את המשאבה בתור חלק מהטיפול על דעתו. מצד שני בחו"ל מצאתי קיט טיימינג של בוש שכולל משאבת מים ב 400 ש"ח... אני מבולבל
  10. שלום, קיבלתי הצעת מחיר ממוסך מורשה (כן...) לטיפול טיימינג וההצעה כוללת משאבת מים, הרכב עבר רק 150 אלף ק"מ והוא משנת 2014 ולדעתי לא הוחלפה רצועה מעולם (קניתי לפני כשנה עם 120 אלף ק"מ). מדיונים בפורומים בארץ ובחו"ל לא קיבלתי תמונה ברורה מתי חובה להחליף רצועה ואני מניח שהגיע הזמן. מהניסיון שלי עם סובארו אין צורך אמיתי להחליף משאבת מים עד כיוון ה 350 אלף ק"מ, האם המוסך מנסה "לדחוף את האלמנט" או שהמשאבות של סיטרואן באמת עומדות בסטנדרט נמוך יותר?
  11. מצד היפניות אני ממליץ על הונדה ג'אז (מאוד מרווח בפנים באופן מפתיע) ניסאן נוט וטויוטה יאריס ומהצד האירופאי על סיטרואן C3 פיקסאו דיזל כל המכוניות מיוצרות שנים רבות ותוכל למצוא רכב בתקציב שלך
  12. פותח שרשור יקר, בעיקרון אם יש לך חשבונית על הטיפול ודיאגנוזה של התקלה אתה יכול לנסות להגיש תלונה על המוסך באיגוד המוסכים, זה לא עולה כסף- רק זמן וכאב ראש ויש סיכוי שתקבל פיצוי https://iga.org.il/מחלקת-פניות-הציבור
  13. שלום לכולם, שכן הגיע לחנייה "על אדים" והרכב לא מניע, אני מכיר מקרים כאלה כסתימת דלק שנובעת מעלייה של לכלוך במיכל הדלק אל תוך הצנרת... מה אפשר לעשות חוץ מלמלא דלק ולקחת את הרכב למוסך? אני תמיד ממלא ברבע מיכל כדי להימנע מסתימות, האם אני צודק בכלל?
  14. הסימן העיקרי לאטם ראש מנוע הוא איבוד מים דרך תא השריפה הדרך הביתית הטובה ביותר היא לזהות אם בהנעה קרה אתה רואה מים שנזרקים מהאגזוז למוסכים יש מכשיר מיוחד לעניין
×
×
  • Create New...