שלום לכולם, מכיוון שלא מצאתי חומר ברשת החלטתי להעלות כאן את הנושא כדי שיהיה איזכור לכך בחיפושי הרשת
ברכב שאצלי C3 פיקאסו דיזל ידני שנת 2014 היתה ירידה לא ברורה במפלס המים כבר כמה חודשים, יש הזעה קלה ברדיאטור והמוסכניק הקבוע טען שהיא נסתמה ואולי היא פורצת פעם בכמה זמן, מאז שהבנתי שיש תקרלה במערכת הקירור אני בודק מים לפני כל נסיעה
לפני כשבוע גיליתי שהמים ירדו בצורה ניכרת, מילאתי ונסעתי למוסך סיטרואן כי המוסך הקבוע שלי היה עמוס, שם גילו נזילה מקולר שמן, והסבירו לי שהקולר מקבל מים רק כשטמפרטורת השמן עולה, ולכן המים ירדו לא באופן קבוע...
עלות ההחלפה היא די גבוהה ומגיעה ל 1000 ש"ח לחלק הכולל גם את בית מסנן השמן (באופן מפתיע הקולר בלבד עולה יותר מאשר החלפת כל הבית שכולל גם את הקולר), ומעל 1000 ש"ח לעבודה וחומרים נוספים (מי קירור, שמן ועוד) קיבלתי הצעות משלושה מוסכים וכרגע הרכב בטיפול, אעדכן בנושא אם יהיה צורך
בכל מקרה נראה שהקולר הוא נקודת תורפה בסיטרואן הזאת, מוסך אחד סיפר לי שהם החליפו שלושה קולרים בחודשים האחרונים, וזאת צריכה להיות תזכורת לכולנו להשתמש במי קירור מקוריים או כאלה שהיצרן מאשר, נסיעה בטוחה