Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קלריון 855 VS אלפיין 9855


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להביא רדיו דיסק מארה"ב.

הדגמים שבחרתי לאחר חשיבה רבה הם קלריון 855 ואלפיין 9855. מחירם זהה.

 

קראתי הרבה ביקורות על שניהם וגיליתי שלאלפיין 9855 בארה"ב יש הרבה באגים (בעיות תכניות) במכשירים: מנוע של הפאנל נתקע/נשרף, כפתורים נתקעים, בעיות עם פס מגע ( לא מגיב או רגיש מדי ). מצאתי גם שהרבה מכשירים אילו שיצרו עד אפריל 2005 פגומים ואלפיין בארה"ב ביקשה להחזיר את המכשירים מהחנויות לתיקון הבאגים. חצי האנשים מגיבים על מכשיר מעולה וחצי אנשים מדווחים על באגים שונים לאחר ימים ספורים של שימוש.

מצד שני לא מצאתי בעיות במכשירי קלריון.

 

איזה מכשיר כדאי להביא מה דעתכם ?

פורסם

תנסה להשיג את האלפיין 9835.הדגם הטוב ביותר של אלפיין מאז ומעולם(בסדרות ה"רגילות").

אני הפכתי חצי עולם בחודש שעבר עד שמצאתי דגם כזה חדש באריזה.(הדגם הספיציפי אזל מהחנויות כבר מלפני חצי שנה).

פורסם

פעם ראשונה בחיים שלי שאני שומע שיש "באגים " ב9855.....

 

יש לי אותו כבר 3-4 חודשים ולא תמצא מאושר ממני!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

היו באגים בפס הייצור הראשון,ומאז הבעייה הספציפית נעלמה.

לגביי פס המגע-אני לא מאמין שה"פטנט" הזה יחזיק שימוש של יותר משנתיים ללא תקלות...

זה פטנט ח*א,וזו גם הסיבה שחיפשתי את ה-9835(איכות חומרים טובה יותר,ולדעתי גם התצוגה מרהיבה יותר)

פורסם
תנסה להשיג את האלפיין 9835.הדגם הטוב ביותר של אלפיין מאז ומעולם(בסדרות ה"רגילות").

אני הפכתי חצי עולם בחודש שעבר עד שמצאתי דגם כזה חדש באריזה.(הדגם הספיציפי אזל מהחנויות כבר מלפני חצי שנה).

עד אתמול מישהו פה בפורום ניסה למכור אחד כזה חדש.

פורסם

יש לי את ה 9855 כבר 3 חודשיים משהו כזה

ובשום בעיה לא ניתקלתי

מלבד ה פס מגע שלא כלכך נוח

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

תגידו האלפין 9843 וה9845 באים עם שלט?

ודרך אגב... מה ההבדל ביניהם חוץ מהיציאות למגבר? (וגם ככה אני לא קונה מגבר אז זה לא חשוב לי)

פורסם

כי הבנתי מאנשים פה בפורום שאיכות השמיעה של אלפיין וקלריון וקנווד יותר טובה מהאיכות של פיוניר בלי קשר למגבר או לא מדבר... רובם דיברו על HISS שיש לפיוניר ברקע....

×
×
  • תוכן חדש...