Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אחת כזו למכירה בהזדמנות במקום 18 ב10.

עכשיו הגריל שלה שבור והפגושים קצת נוטים למטה..

המצב המכאני תקין.

 

:) אז עלה לי רעיון אולי לשים לה פגושים מונמכים ואיזה כונס אויר קטנטן.

 

מישהו יודע כמה יכול לעלות לי דבר כזה או איפה אני יכול לברר כמה עולה דבר כזה?

 

ניסיתי בשוקי דרימס קאר אבל האתר שלהם נפל...

 

תודה לעונים

פורסם
גולף דור ראשון לא GTI לא עולה 18 אלף בשום מצב .אלה אם כן היא במצב אספנות
זאת גולף CL שנת 91 מנוע 1.6

תבדוק אפילו במחירון.

 

 

אבל מישהו יודע אם אני יכול לקנות לה פגושים נמוכים,חצאיות ואיזה כונס אויר קטנטן...או יודע מאיפה אני יכול לברר כמה זה עולה?

פורסם

היתה לי אחת כזאת, תשאיר אותה מקורית היא תיהיה הכי יפה, טמבונים שחורים עיצוב יפה של שנות ה 90

גם ה gti הכי יםות שהן מקוריות, אולי תשקיע בה עדיף בסט בולמים וברקסים טובים ומערכת טובה

לא בכונסים ספוילרים ותריסים

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
היתה לי אחת כזאת, תשאיר אותה מקורית היא תיהיה הכי יפה, טמבונים שחורים עיצוב יפה של שנות ה 90

גם ה gti הכי יםות שהן מקוריות, אולי תשקיע בה עדיף בסט בולמים וברקסים טובים ומערכת טובה

לא בכונסים ספוילרים ותריסים

היא מגעילה אם אני לא משפר אותה,טוב אני יירד מהאופציה הזאת...לא צריך להכנס להרפתקאה..
×
×
  • תוכן חדש...