Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע הרכב מעשן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי מאזדה 626 חזר מטיפול שבו החליפו רצועת טיימינג, פול חדש למנוע הזה שמחזיק את כל הרצועות, רצועת אלטרנטור חדשה, ושתי מותחנים לטיימינג, כמו כן החליפו אטם מכסה שסתומים, פלאגים, שמן ופילטרים, ובלי שום קשר החליפו ברקסים וזוג ציריות כולל הגומיות.

שהחזירו לי את הרכב עוד קלטתי שהוא פולט עשן בצורה לא נורמלית, המוסניק אמר שזה בגלל שאולי נשפך שמן על הפלאגים ומשם מגיע לבוכנה והיא שורפת עשן.

אך זה ממש ממש מוגזם, אני לוחץ גז הרכב מוציא עשן בצורה מטורפת, ממש ממלא את האוויר בעשן לבן סמיך כזה, כמו כן הוא נפלט בקירטועים מהמנוע ובעיגולים, יוצא ממש לפעמים בעיגולים כאילו מישהו מעשן ומוציא עיגולים כאלו מהפה.

אני היתי בהלם, התעצבנתי והחזרתי את הרכב למוסך, הוא אמר שהכל באחריות ואם הלך מנוע זה הוא משלם הכל, וכל נזק שנגרם עליו.

והוא אמר שאם זה גומיות של שסתומים סדוקות או קרועות זה עליי.

בכל אופן אני מבקש את חוות דעתכם ממה זה יכול לנבוע?

ומה הנזק שנגרם?

כמו כן לפני שהכנסתי את הרכב הוא לא פלט שום עשן והוא נסע בסדר גמור.

תודה.

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

"המוסכניק אמר שזה בגלל שאולי נשפך שמן על הפלאגים ומשם מגיע לבוכנה והיא שורפת עשן."

לא מאמין שכך אמר לך המוסכניק.אם כן אוי לאותו מוסכניק.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

גם הוא אמר שיתכן והגומיות שסתומים לא תקינות.

 

אבל זה ממש מפחיד העשן שיצא סמיך כזה והרבה מאוד...

הוא גם אמר לי בגלל שהרכב לא טופל והשמן היה מאוד שחור וסמיך, המנוע התרגל לעבוד ככה, ועכשיו אחרי החלפת שמן שיש שמן דליל יותר חצי סינטטי 10/40 אז נשרף השמן וכל החלקים הסמיכים כבר נשרפים במנוע.

 

בכל אופן זה על אחריותו ואני מקווה שייצא הרכב תוך יומיים, הוא אמר שהוא מפרק אתצ הכל ומנקה, ומחליף גומיות, נקווה שיפסיק.

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

עשן לבן בדר"כ פרושו שמגיעים מים לתא שריפה, תבדוק את מפלס המים.

אמרת שהחליפו אטם במנוע, אז יכול להיות שכאשר הם חיזקו את הכל ברח להם אטם אחר ממקומו, או שהם לא סגרו טוב.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

שלום.

 

א) מה אני אגיד אם המוסכניק אמר שהוא מתקן על חשבונו הוא אחלה פרייר!!!

ב) והיה והבעיה נובעת מגומיות מובלים שזה הגיוני וסביר אז חבל לך על הזמן כי מתוך נסיון רב

מאוד מסובך להחליף את הגומיות וב90% מהמקרים זה לא מצליח.

לדעתי הבעיה התעוררה עקב אי החלפת שמן מנוע בזמן נכון ,ולא לפי הוראות יצרן והדבר גורם לשמן הישן להיות סמיך , וכאשר מחלפים את השמן לחדש (דליל יותר ) זו התוצע.

אגב ים מנועים הולכים במזדה עקב הבעיה הזו.

לתשומת לב כול בעלי המזדות למיניהם יש להחליף שמן מנוע כול 5000 ק"מ ושמן + מסנן כול 10000

ק"מ אחרת המנועים ניסתמים מג'פה ומתחלים לעשן.

ההוראות יצרן לא מתאימות לישראל!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
הרכב שלי מאזדה 626 חזר מטיפול שבו החליפו רצועת טיימינג,

 

ראה, קשה לי להאמין כי בהחלפת שמן , מכונית אשר מנועה לא עישן לפני טיפול , תעבור למצב כזה, מול ההבנה כי אכן המנוע לא עישן קודם,לעומת זאת התגובה של המכונאי שלך ,מצביעה על תקלה בזמן העבודה על רכבך, אולי טעות בהתקנת חגורת התיזמון, גרימת נזק לבוכנה, זה קורה,, והתקנה שניה נכונה אבל מאוחר מידי. זו כמובן השערה בלבד.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
הרכב שלי מאזדה 626 חזר מטיפול שבו החליפו רצועת טיימינג,

 

ראה, קשה לי להאמין כי בהחלפת שמן , מכונית אשר מנועה לא עישן לפני טיפול , תעבור למצב כזה, מול ההבנה כי אכן המנוע לא עישן קודם,לעומת זאת התגובה של המכונאי שלך ,מצביעה על תקלה בזמן העבודה על רכבך, אולי טעות בהתקנת חגורת התיזמון, גרימת נזק לבוכנה, זה קורה,, והתקנה שניה נכונה אבל מאוחר מידי. זו כמובן השערה בלבד.

שלום.

למה אתה כותב סתם דברים?

אם המוסך פגע בשסטומים המנוע היה מזייף ולא מעשן.

כנ"ל אם טעה בהרכבת הרצועה המנוע היה מזייף ולא מעשן.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

למה אתה כותב סתם דברים?

אם המוסך פגע בשסטומים המנוע היה מזייף ולא מעשן.

כנ"ל אם טעה בהרכבת הרצועה המנוע היה מזייף ולא מעשן.

 

 

בברכה בני ל.

אין מה לעשות , אתה עיקבי..

נכון 99% מהמיקרים בהם יש נזק זה לשסתומים, 1% : סדק או אפילו חור בראש בוכנה, מצטער , ראיתי..

וכמו אשר אמרתי , השערה בלבד. אשמח , בטח כמוך , לדעת יותר..

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...