Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת נובמר ימלאו לי 17 שנה :grin:

אז החלטתי שבסוף אוגוסט - תחילת ספטמבר אני אתחיל ללמוד.

יש לי מספר שאלות: קודם כל על איזה רכב הייתם ממליצים ללמוד נהיגה?

יש לנו בבית ניסאן אלמרה, השיקולים שלי כרגע זה אולי גולף, או אולי פאסאט - אמא שלי למדה על הפסאט (אבל עזבו אמא שלי לא בדיוק דוגמא טובה לנהגת נורמאלית.... )

ובן דוד שלי למד על גולף, ואמר שלי שהיה לו מורה ממש טוב והוא ממליץ

אבל הוא גם אמר שהיה לו טיפה קשה להתרגל לחנות (להם יש גם ניסאן אלמרה במשפחה)

 

עכשיו העניין העיקרי הוא האם ללמוד ברכב גדול - כמו הפסאט ,אאודי ,וולוו...

או ברכב משפחתי נורמאלי - גולף, קורולה, סיאט, סקודה וכו'

 

שאלה נוספת היא האם לדעתכם התזמון שבו אני רוצה להתחיל הוא טוב...

כי ממה שחישבתי 2-3 שיעורים בשבוע זה בדיוק הקצב שיביא אותי לטסט מספר שבועות אחרי היומולדת..

צודק לא?

 

תודה לעונים!

דני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

באופן אישי, למורה שלי הייתה סיאט טולדו, ואני חושב שהיא מאוד מתאימה ללימוד.

אם אתה מתכוון להתחיל לפני חודשיים, אז עדיף שתעשה את זה באופן אנטנסיבי ותהיה כמה שיותר מוכן לפני הטסט, ואל תדאג.המורה לא יעשה לך טסט ביום הולדת שלך, הוא יעקב אותך.

פורסם

האוטו בכלל לא צריך לעניין אותך,אתה צריך לבחור מורה טוב וזהו.

הרכב לא משנה בכלל.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אל תתחשב בכלל במכונית, תלמד אצל מורה טוב. זה הכי חשוב.

עדיף ללמוד אצל מורה טוב שיש לו מכונית מעאפנה ולהתרגל אח"כ למכונית שונה מאשר ללמוד אצל מורה מעאפן שיש לו מכונית טובה ואז לרסק את המכונית של ההורים.

 

שיהיה בהצלחה ובכיף.

פורסם

שמע! אני למדתי על גולף SDI , נשמע חלש אבל עדיין אחלה אוטו!

לדעתי זה לא כל כך משנה על איזה אוטו אתה תלמד העיקר שתדע איך להסיע את הדבר.

בקשר לתיזמון, למדתי 4 חודשים לפני היום הולדת שלי והצטערתי, בגלל שחודש לפני היום הולדת שלי עשיתי שיעור פעם בשבוע...ואז הטסט עשיתי באוטו יום של היום הולדת שלי. (ועברתי ראשון =] )

תתחיל לפחות חודשיים וחצי עד שלושה חודשים לפני היום הולדת שלך.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

בקשר לתזמון אתה צודק במאה אחוז. אני התחלתי ללמוד 4 חודשים לפני ועשיתי הפסקה של כמעט חודש כי פשוט לא היה צורך בכל כך הרבה שיעורים.. בסוף הטסט שלי היה בכלל שבועיים אחרי היומולדת (עברתי ראשון כמובן

:).. אז חודשיים וחצי-שלושה לפני היומולדת זה אידאלי.

האוטו לא באמת חשוב. כל המכוניות שמשמשות ללימוד נהיגה כרגע הן בהחלט טובות ומתאימות לכך.

המורה הוא שחשוב. אני ממליץ פשוט לך לשאול חברים.

אם אתה במקרה מירושלים יש לי מורה מעולה בשבילך. (4 מתוך 5 חברים שלי עברו אצלו טסט ראשון).

 

בהצלחה,

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אתם מפספסים פה את הנקודה...

לא מעניין אותי ללמוד על רכב חזק\חלש

מה שאני שואל זה אם יש טעם ללמוד על רכב גדול יותר כמו פאסאט, למרות שאני לא אנהג על כזה אוטו ביום יום אח"כ. או שזה לא כל כך משנה...

אני שואל מטעמי פרקטיות, כי אם אתה יכול להשטלת על פאסאט יותר קל להשטלת על ניסאן לא?

מצד שני חניה בזמן הטסט תהיה קשה יותר...

(אני טועה?)

בוודאי שאפילו שלמורה תהיה מרסדס אני לא אלך ללמוד אצלו אם הוא גרוע!

 

נ.ב.

אני מרחובות :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לקראת סיום לימודי הנהיגה שליי (בקרוב מאוד מאוד יש טסט ראשון=)) , היה לי 17 לפני שבועיים בערך , אני התחלתי חודשיים וחצי לפני 17 ואני שיעור 28 , בגלל כל החגים שהיו זה עיקב פה שבוע,שם חצי שבוע , בקיצור חודשיים וחצי-שלוש זה מספיק לדעתי בגלל שגם לך ייצא הרבה חגים באמצע וזה ימים שאין שיעורי נהיגה.

רצוי שאתה מתחיל תיהיה לך כבר תיאוריה ביד ככה תוכל להריץ את זה.

 

בקשר לרכב זה הדבר הכי שולי , הכי חשוב זה מורה טוב , בד"כ למורים הטובים יש גם מכוניות טובות ובכלל רוב המכוניות של מורי הנהיגה הם חדשות יחסית.

אני לומד אצל חבר טוב של אבא שלי , אחלה בנאדם , בין היתר יש לו אוקטביה חדשה שזה רכב מצויין אבל בעיקרון לא משנה איזה רכב יש לו .

פורסם

לומד יקר שלום.

 

מכונית הלמידה לא משנה!

אני למדתי על סובארו אימפרזה 2005 גז, אחלה אוטו והכול אבל זה לא משנה, המורה זה הדבר החשוב.

והכי חשוב מבחנתי זה ההתכוננות המנטלית לטסט. לך למורה טוב לא משנה האוטו גם אם הוא מלמד על פורד טרנזיט. אפורפו פורד טרנזיט, מבחינת ללמוד לעשות חניות אין לך צורך ללמוד על משהו גדול בכדי לעשות חניות אחר כך באוטו של ההורים, יש לי חבר שלמד על טויוטה קורולה והוא נוהג על ניסאן לארגו, 7 מקומות, הבנאדם מחנה אותו בדייקונות לא מהעולם הזה... ואת זה לומדים.

מקווה שעזרתי..

בהצלחה

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

ודרך אגב קיבלתי את הרישיון בדיוק ביום ההולדת, כשבזמן הלמידה הייתה שביתה של עשר יום ודחו לי טסט וזה ופה אבל בסופו הדפיסו לי את הרישיון בדיוק ביום הולדת, המורה שלי נתן לי את המתנה הכי שווה ליום הולדת..:-P

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

אוקיי תודה רבה על התגובות!

אממ ממה שהבנתי אסור בכלל לגשת לטסט לפני גיל 17 אז איך קיבלת רשיון ליום ההולדת? :0

נ.ב.

אם מישהו כאן מרחובות ויכול להמליץ על מורה אז אני אשמח לשמוע.

 

לילה\בוקר טוב לכולם!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אוקיי תודה רבה על התגובות!

אממ ממה שהבנתי אסור בכלל לגשת לטסט לפני גיל 17 אז איך קיבלת רשיון ליום ההולדת? :0

 

 

לילה\בוקר טוב לכולם!

]

יום הולדת 18

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

גם כמורה לנהיגה, איך יכול הלקוח לבחור מורה טוב?

 

האם מורה שמעביר דאחקות עם התלמידים ומצמצם בחומר הלימוד הוא טוב?

הרבה נערים\נערות יגידו שכן.

האם מורה רציני המקפיד על הרגלי נהיגה נכונים ומקנה בסיס נכון וטוב הוא מורה טוב?

איך בודקים את העניין?

מהו מורה טוב? האם אותו מורה המלמד אך ורק את המינימום למעבר טסט ומתרגל בדייקנות את מסלולי הטסט או מורה שמשך הלימוד אצלו ארוך יותר אך הוא מלמד עקרונות נכונים ומרחב מעבר למינימום?

פורסם

אין כללים ל"מורה טוב", כך שבהיעדר מדד אישי שלך להערכתם, בחר בקרוב ביותר לתחנת האוטובוס בה אתה יורד.

אינך יכול לקנות הרגלי נהיגה ב-35 שיעורים וטסט, אך אתה יכול להוציא בהם רישיון. תתמקד בזה, אחר כך כבר נדאג לשאר.

אם בכל זאת יש לך בחירה לגבי סוג הרכב: רכב קטן יותר קל יותר לחניה ורכב חזק יותר לא יכבה בזינוקים מג'עג'עים. מסקנה- גולף דיזל (יש פולו דיזל...?) יכולה להיות מתאימה.

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...