Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין כללים ל"מורה טוב", כך שבהיעדר מדד אישי שלך להערכתם, בחר בקרוב ביותר לתחנת האוטובוס בה אתה יורד.

אינך יכול לקנות הרגלי נהיגה ב-35 שיעורים וטסט, אך אתה יכול להוציא בהם רישיון. תתמקד בזה, אחר כך כבר נדאג לשאר.

אם בכל זאת יש לך בחירה לגבי סוג הרכב: רכב קטן יותר קל יותר לחניה ורכב חזק יותר לא יכבה בזינוקים מג'עג'עים. מסקנה- גולף דיזל (יש פולו דיזל...?) יכולה להיות מתאימה.

בטח שיש כללים למורה טוב. אני לדוגמא ראיתי באחד מכבישי הארץ מישהו שלומד נהיגה ונשאר תקוע במסלול השמאלי של כביש עם שלושה מסלולים על 70 קמ"ש להרבה יותר מידי זמן עם המורה במושב הנוסע נראה מרוצה מתפקוד תלמידו.

אז הפתרון הוא לשאול את החבר שאתה חושב שהוא יותר מבין בדברים האלה ולא את זה שימליץ לך על המורה שעשוה הכי הרבה דאחקות בשיעורים. אין לי מושג איך הגעת לבחירת המורה לפי קרבתו לבית שלך.. בעיקר מאחר שרוב המורים (כיום) מגיעים עד לביתך כדי לאסוף אותך בכל שיעור..

דווקא גולף דיזל? אם יש מורה נורא על גולף דיזל ומורה שנחשב מעולה על סקודה אוקטביה? האוטו לא משנה בכלל. אולי רק בקטע של החנייה שצריך להתרגל לגודל של האוטו הפרטי שלך אם הוא לא היה דומה לזה של לימוד הנהיגה אבל בתור מישהו שנהג על אוקטביה דיזל בשיעורים ועל גולף בבית אני יכול לומר שמתרגלים מהר מאוד.

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

נהיה פה חם :smile:

 

אכן מיקום המורה לא כל כך משנה, ולדעתי מורה טוב הוא מורה שמלמד אותך את כל מה שאתה צריך ויכול לדעת ב30+ שיעורים. אבל אישית לי יהיה יותר כיף ללמוד אם המורה הוא לא בנאדם קשוח ורציני, אווירה טובה גם חשובה - בדיוק כמו בי"ס... מורה קקה = התלמידים לא משתדלים ללמוד ולהשקיע אצלו...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הכי חשוב זה שתיגש לטסט שאתה מרגיש שאתה מוכן (וכמובן משיעור 28 ומעלה..) ולא בד"כ מתי שהמורה מוכן (תלוי מי המורה) ,כי יש מורים שמושכים אותך בשביל עוד כמה מאות שקלים בבנק!

 

לכן שים לב לרמת הנהיגה שלך והביטחון שלך .ברגע שתרגיש טוב עם עצמך גש לטסט בהקדם האפשרי.

 

נ.ב אהבתי את החתימה שלך... :lol:

 

יוגב 205

פורסם

הרגלי נהיגה בסיסים בהחלט ניתן לקבל בשעורי הנהיגה.כך שהמשפט:

 

"אינך יכול לקנות הרגלי נהיגה ב-35 שיעורים וטסט, אך אתה יכול להוציא בהם רישיון " מצוץ מהאצבע.

 

מורה הנהיגה מקנה לתלמיד את הבסיס ועליו ניתן לאחר מכן להוסיף ולשפר.

 

תלמיד שיקבל הדרכה שגויה או "חפיפניקית" יטמיע את ההרגלים הרעים הללו מהר מאוד ויהיה מאוד קשה לשנות מאוחר יותר.

 

כך כשמתלוננים על רמת המורים צריך לזכור שהלקוח לעיתים "אשם" ברמה הנמוכה כיוון שאלו הדרישות שהוא מבקש או מצפה.

פורסם

אני לא מבין את השאלה.

 

מה זה חשוב האוטו? יותר חשוב המורה. וגם הוא לא חשוב. כי הוא רק מלמד אותך איך לעבור טסט.

 

את הלימוד האמיתית והנכון אתה תלמד עם עצמך ועל הכביש לבד מניסיון.

 

אני לדוגמא למדתי על קאפה טורבו (וזה אחרי שהיה לי 8-9 שנים רשיון...)

 

בהצלחה וסע בזהירות בכל מקרה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...