Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

IPM לא עדיף שקודם תמצא אחת למכירה? בתקציב שלך נכנסת לך רק השנה הראשונה שהן הגיעו, לא יהיה קל למצוא אחת כזו. הן ניתנות לשיפורים בצ'יפ די בקלות, בעלות סבירה. הפוטנציאל קיים. אבל בהתחשב בזה שאמרת שגם בשביל להגיע למחיר הרכישה זה בעיה יש לך עוד כסף לשיפורים? קנה את הרכב, תחליף רבעיית צמיגים (שברוב המקרים לא במצב מבריק) רק זה יעלה לך סכום שיהיה בערך כמו הצ'יפ. קח קורס נהיגה, אם לקחת כבר, קח עוד אחד. תלמד את הרכב לאט לאט, אחרי חצי שנה תשפר. ואז גם תרגיש את ההבדל טוב יותר.

 

בנוסף, בדוק עלויות ביטוח לפני הרכישה. ותשאיר לעצמך גם כמה אלפים לתקלות שעלולות להגיע או סתם לתחזוקה יקרה למדי של אאודי.

 

גיא

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה שעות נהיגה יש לך על גולף GTI מרק 4 ? הבנתי....בדיוק חשבתי ככה

 

בנתיים אני מאוד מרוצה מהאוטו בסיבובים אל תתן למה שאנשים מקשקשים\לא יודעים לנהוג, לבלבל לך במוח, בנתיים בג'ימקאנה האחרונה הGTI של שי עם צ'יפ 180 פירקה את כל הראלים למיניהם (אם לא את כולם ומישהו עמד עם שי או עבר איתו - איתו הסליחה - אבל בכל מקרה את רובם) אל תתן לזיוני השכל של מגזינים כאלו ואחרים לבלבל לך במוח, אביב-ישי-לירן-טלאור-גיא(שגב)-ועוד כמה וכמה חבר'ה מהפורום יעידו על הזריקות של הגולף ועל היכולת לשלוט בה בסיבובים בלי שום תת היגוי, מי שלא יודע לנהוג זה כבר סיפור אחר

נהגתי עליה... ונהגתי ונהגתי

 

והתת היגוי שלה מפחיד , והשילדה שלה חרא לא יעזור אם תשים 4 קוני או 10 קוני..

 

תאמין לי שאני לא מסתמך על מגזינים.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אז בוא אני אסכם את זה במשפט אחד.....ובאמת שאל תפגע מזה ! אתה לא יודע לנהוג....על הרכב הספציפי הזה ! או שאתה לא מכיר אותו...או שאתה מנסה להכנס בשלישי 4 אלף סל"ד ולהדביק דוושה במרכז הסיבוב אז וואלה בטח שתקבל תת היגוי....או שהיו לו צמיגים גמורים (אגב אתה מדבר על דגם הGTI אני מקווה כי שאר הדגמים שונים לחלוטין באופי כתוצאה ממוטות מייצבים) או ששוב - אתה לא מכיר את הרכב, אגב...אם תרצה אני מוכן להוכיח לך את זה בהזדמנות....הדלק עליך כמובן :D

פורסם

אז בוא אני אסכם את זה במשפט אחד.....ובאמת שאל תפגע מזה ! אתה לא יודע לנהוג....על הרכב הספציפי הזה ! או שאתה לא מכיר אותו...או שאתה מנסה להכנס בשלישי 4 אלף סל"ד ולהדביק דוושה במרכז הסיבוב אז וואלה בטח שתקבל תת היגוי....או שהיו לו צמיגים גמורים (אגב אתה מדבר על דגם הGTI אני מקווה כי שאר הדגמים שונים לחלוטין באופי כתוצאה ממוטות מייצבים) או ששוב - אתה לא מכיר את הרכב, אגב...אם תרצה אני מוכן להוכיח לך את זה בהזדמנות....הדלק עליך כמובן :Dיכול להיות שאני לא מכיר אותו מספיק בזה אני מסכים איתך,

הצמיגים היו חדשים, וכן אני מדבר על ה GTI :)

 

ויש לו תת היגוי כמו של אמריקאיות מסויימות... חוץ מזה בקו ישר הוא בהחלט מספק הנאה :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

טוב זאת דעתך זכותך....בנתיים אני לא מקבל שום תת היגוי על הרכב...אז לא יודע מה להגיד לך, איפה נסעת על האוטו באיזה כבישים ?

פורסם

כביש 4 לכיוון רעננה , וחזרה בפניה לתל אביב נתקלתי בתת היגוי שכמעט עפתי לתוך שער חשמלי שיש שם...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

עתיד , אם אתה חושב שהגולף שלך יושבת יותר טוב מראלי בסיבובים ושאתה מביא איתה דריפטים וזריקות מטורפות מצבך גרוע ... פשוט אתה לא נכנס מהר לסיבובים ... אבל לאוטו יש יתרונות אחרים , כמו נוחות ואיבזור ביחס לVAG המקבילות שיותר מהירות ממנו..

בכל מקרה הצ'יפים של אפסולוט לא גורמים לשום בעיות ושום כלום , אם היית יודע כמה נוסעים באר 5/6 בלי תקלות עם הK03S ....

XJR

פורסם

נכנס ב30 ? טוב אני לא אענה על זה....אני לא אכנס לוויכוחים מטופשים עם בן אדם שלא יודע דבר וחצי דבר על הנהיגה שלי...אתה יודע איפה אני גר ? בית אריה, אתה יודע איפה זה ? במקרה הדרך אלי הביתה זה סטייג' של סיבובים הדוקים חלקם יותר וחלקם פחות שחצי מדינה מביאה מכוניות לבדוק את הדרך הזאת ואני עושה את זה לפעמים 4 פעמים ביום

 

את הסטייג' הזה אני עושה שבסיבוב הכי הדוק אני על 75 קמ"ש (אגב בוולבו זה היה על 65 ובפג'ארו 60, בפאסאט 70) ובסיבובים היותר מהירים אני על 120 (ולא זה לא עיקול רחב, זה סיבוב!!!) ואני לא רוצה לבוא ולהשוויץ כמו ילד קטן שבסיבובים שם אני עוקף אין ספור צרפתיות קטנות ועלק זריזות אבל עזוב התנצחויות של ילד קטן זה לא המקום להן בטח שאתה לא מכיר אותי אז יודע מה ? אני נכנס ב5 קמ"ש לא ב30 אני נכנס במהירות כזאת שבכלל אני צריך חצי קלאטץ' בראשון אחרת האוטו נכבה....

 

רק בוא תסביר לי איך בג'ימיקאנה כל הצרפתיות הקטנות קיבלו משי בראש...אני רוצה הסבר מפורט ועינייני

 

אלעד - נסעת בכביש ישר, וקיבלת תת היגוי אחד שלפיו קיבלת את חוות הדעת שלך על האוטו, משיחות איתך בפרטי עולה שאתה לא ילד קטן ולא איזה טמבל, כך שאני מצפה ממך שאת חוות הדעת שלך תקבל מקצת יותר...מזה

 

TUR BOY על איזה רכב אתה נוהג ?

פורסם

הTTבא עם אחיזה ממש לא טובה אז אתה יכול להתחיל בשיפור הזה בולמי בילשטיין ואייבך יעזרו לך .

עכשיו אם אתה מחפש כוח זה לא בעיה באוטו טורבו

אתה יכול להגיע בהשקעה של 10 אלף שקל לסביבות ה250 כוח

והמנוע TT ניחשב למנוע הרבה יותר אמין וחזק מי גולף ואיביזה בוכנות יותר טובות ועוד כמה דברים

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
אז בוא אני אסכם את זה במשפט אחד.....ובאמת שאל תפגע מזה ! אתה לא יודע לנהוג....על הרכב הספציפי הזה ! או שאתה לא מכיר אותו...או שאתה מנסה להכנס בשלישי 4 אלף סל"ד ולהדביק דוושה במרכז הסיבוב אז וואלה בטח שתקבל תת היגוי....או שהיו לו צמיגים גמורים (אגב אתה מדבר על דגם הGTI אני מקווה כי שאר הדגמים שונים לחלוטין באופי כתוצאה ממוטות מייצבים) או ששוב - אתה לא מכיר את הרכב, אגב...אם תרצה אני מוכן להוכיח לך את זה בהזדמנות....הדלק עליך כמובן :D

עתיד

לחבר שלי היה לו GOLF שחורה 200 כוח שנמכרה לפני כמה שבועות הייתה מפורסמת באתר.

יצאו לנו לינסוע כמה פעמים לצפון זה אוטו עם אחיזה שווה לתחת.

אם אתה חשוב שלגולף Gti אוחזת אז הידע שלך לא שווה הרבה :?

אם אתה בטוח בעצמך ואתה רוצה להיפגש אז בכיף :wink:

אני יכנס לסיבוב במהירות מסויימת ואחר כך אתה תיכנס,

עוד משהו תירשום את המספר הזה לפני שניפגשים :lol:

גרר בני, גרירה וחילוץ 050-6999994

 

בכל מקרה אל תיפגע.

לדעתי גולף אוטו חמוד פוזה נוחות ויכול לינסוע חזק

אבל אחיזה זה בכלל לא גולף

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

עתיד גר אתה גר בית אריה?!

אכן אני יכול לומר שיש בדרך לבית אריה סיבובים שחבל על הזמן!!!

חברה שלי לשעבר גרה שם (בית אריה)

ובאתי לשם יותר מידי פעמים

וכן מחליק שם ויש סיבוב אחד שבאמת קשה לקחת מי שמכיר את האזור יודע למה אני מיתכוון זה 3 דקות מהמחסום הצבאי.

ואני רוצה לתת פה את דעתיי

אתה עם GTI מה תגיד על חבר שלי עם פורד קונקט (הייתה של אבא שלי)

לקחנו את הסיבוב המדובר ב 70 וזה היה מעל ו מעבר.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם
עתיד

לחבר שלי היה לו GOLF שחורה 200 כוח שנמכרה לפני כמה שבועות הייתה מפורסמת באתר.

יצאו לנו לינסוע כמה פעמים לצפון זה אוטו עם אחיזה שווה לתחת.

אם אתה חשוב שלגולף Gti אוחזת אז הידע שלך לא שווה הרבה :???:

אם אתה בטוח בעצמך ואתה רוצה להיפגש אז בכיף :wink:

אני יכנס לסיבוב במהירות מסויימת ואחר כך אתה תיכנס,

עוד משהו תירשום את המספר הזה לפני שניפגשים :lol:

גרר בני, גרירה וחילוץ 050-6999994

 

בכל מקרה אל תיפגע.

לדעתי גולף אוטו חמוד פוזה נוחות ויכול לינסוע חזק

אבל אחיזה זה בכלל לא גולף

מיכאל.

אני לא חושב שהאחיזה של הגולף ירודה, אלא ההתנהגות שלה אם כבר.

צריך להבדיל בין השניים.

גולף V6 לא מתנהגת בצורה ספורטיבית בכלל, פחות מה GTI זה בטוח, אבל עדיין היא תיהיה מהירה משמעותית בכל מסלול מכל 106.

אפשר לגרום אפילו לאיזה קולט להיות יציבה יותר ממך בסיבוב.

אז אל תמהר להזמין לה גרר...

 

בנושא הוויכוח על איכות ההתנהגות (ולא האחיזה!) של הגולף אני לא אתווכח כי אין לי ניסיון איתה.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני לא מדבר על הסיבוב שאחרי המחסום אותו אפשר לקחת במעל 100 הסיבוב הכי בעייתי שם זה הסיבוב שמול התחנת דלק....שם אם אתה עושה טעות החומה היא המעצור היחיד שלך בדרך אל האושר

 

 

ועדיין לכל צבאות הקשקשנים לא ניתן פה הסבר נורמאלי וממצה למה הגולף היתה יותר מהירה מכל ההאצ'בקים הקטנים החמים והחמודים בג'ימקאנה...אני ממתין


×
×
  • תוכן חדש...