Jump to content

TurBoy

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של TurBoy

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. מישהו מכיר או יכול להמליץ על מוסך מורשה רציני של ניסאן שיוצא לו לטפל גם ב370Z באיזור המרכז ואני לא אהיה השפן נסיונות שלהם ? ראיתי שיש בהרצליה וברעננה שני מוסכים אבל הם נראים שכונה ממש ובתל אביב ראיתי שיש כמה אבל לא מכיר אף אחד מהם אז אני אשמח לקבל המלצות..
  2. שלום לכולם , הלך לי הדיסטרביוטר המקורי ביגןאר אז הבאתי מאנגליה דיסטרביוטר לE-TYPE V12 שנת 74 (צורה אחרונה) למנוע 5.3 . ההתקנה עצמה שלו לא מסובכת אבל לכוון אותו בהתאם עם ההצתה שהגל ארכובה יהיה בזווית הנכונה לניצוץ הראשון וכו...זה כבר יותר מסובך.. יש לכם המלצות על מישהו שעשה התקנה כזו בעבר או מישהו שיכול לעשות את זה בארץ במחיר שיהיה יותר סביר מלהביא מישהו מאנגליה ? בתודה , ירון.
  3. TurBoy

    יגואר E-TYPE V12

    אף אחד פה לא מכיר את בעל הE-TYPE V12 האדומה הוא לא אמור להיות חבר מועדון פה ? יש תשובה לגבי הדלק ? 98 או 96 ? זה די דחוף לי אני נוסע כרגע עם 96 והמנוע יחסית נוסע חלק במיוחד שהוא חם אבל אם צריך 98 אני רוצה לשים ולכוון בהתאם...אני מניח שעם דלק מתאים וכיוון קל של הקרבורטורים לדלק ולאוויר של ישראל (אחרי ש35 שנה הוא נשם אוויר אמריקאי) האוטו יסע חלק לגמרי .. בכל מקרה תודה למי שענה לי בפרטי .
  4. שלום לכולם , יש מישהו שיודע או שיש לו ניסיון עם איזה דלק צריך למלא ביגואר E-TYPE V12 שנת 74 ? היא קרובורטורים וההנחה הראשונית שלי הייתה 96 עם תוסף אבל שמעתי שבמנועים האלה בניגוד ל4.2 צריך למלא דלק יותר נקי וכדאי 98 .. ? חוץ מזה למישהו יש איזה בעל מקצוע בארץ שמבין ספציפית במנועים האלה שאפשר לעשות אצלו כיוונים קלים וטיפולים ? בכל מקרה יצא לי לראות שיש עוד אחת V12 אדומה שמגיעה ליד-אליהו בדרך כלל מישהו יכול לעזור לי ליצור איתו קשר ? כי הוא לא הגיע היום למפגש.. בתודה , ירון
  5. אז זהו שאנחנו עובדים הרבה עם מצקין .. לכל מיני רכבים גם של החברה .. אבל רמי קראדי עזב אותו כבר לפני איזה שנה ופתח מקום משלו בהוד השרון .. והבנתי שמצקין עומד לסגור ... גם אני התקנתי אצלו בזמנו.. דרך אגב כדאי לשים איזה סאב בזוקה כזה קטן ? יספיק לי עם הסט-אפ הזה ? ..
  6. דרך אגב גם בליינדרים אני צריך להעביר מהאימפרזה לאס2000 ... אני מניח שבתור חשמליים הם ידעו לעשות את העבודה כמו שצריך ..
  7. תודה שרגא באמת שיחקת אותה ! בקשר ל"מערכת המקורית" אתה צודק ותאמין לי שאני יודע להעריך אותה .. אני יורד מאימפרזה טורבו משופרת מכל הכיוונים ... למרות של HU אטמוספרי הזה יקח לי קצת זמן להתרגל, אני רגיל לעוד איזה 100 כ"ס ומי יודע פי כמה קג"מ .. בכל מקרה ההתקנה תצא יקרה אני מבין , כי זו גם אס2000 וגם צריך להעביר את המערכת שלה לאימפרזה וגם אני לא קונה כמעט כלום מהמתקין אז אין לו יותר מידי משחק .. בקשר למתקינים למישהו יש ניסיון עם סאונד-בלאסטרס בפ"ת או עם מצקין-טייפ בהוד השרון ? אז בסך הכל שרגא את אומר ששורה תחתונה אני יכול להביא סאב קטן של פנקיס גולד, להישאר עם הדרגסטר הפיוניר והאמבי-קווארט (דרך אגב יש לי גם סרווין ווגה מאחורה באימפרזה אבל אני לא יודע מה עדיף , נראה לי האמבי קווארט) ולנצל את המערכת כמו שצריך ? או לפחות לשמוע טוב ? או שבכל מקרה עדיף להחליף מגבר ?
  8. שלום לכולם , הזמנתי S2000 והיא צריכה להגיע אוטוטו .. היא מגיעה עם 4 רמקולים (2 קומפוננטים בדלת ו2 רמקולים במשעת של הראש) ורדיו דיסק די פשוט .. עכשיו כרגע יש לי באוטו HU של פיוניר DEH670MP פרמייר , 2 MB QUART מקדימה ו2 CERWIN VEGA מאחורה (אני לא זוכר את הסדרה אבל שתיהן הסדרות היותר יקרות שלהם) ומכיוון שהסאב ירד מזמן מהאוטו איתו ירד גם המגבר של האודיו פלאנט ונשאר לי רק DRAGSTER DA-704 הסדרה האיטלקית 4X66W RMS ... השאלה שלי היא ,מכיוון שאני לא מתכוננן להישתגע עם מערכת לאס2000 אני גם לא רוצה שישמעו שם מחורבן אז חשבתי לקחת את הMB QUART המגבר והרדיו דיסק מהאימפרזה שלי ולהעביר אותם לאס2000 ובמקום להשאיר שם חורים לשים את הרדיו דיסק והקומפננטים המעפנים מהאס2000 באימפרזה ... זה נראה לכם רעיון טוב ? אצלי מי כדאי להתקין כזה דבר כי ממש לא בא שיתחילו לפרק לי את האס2000 , כמה זה אמור לעלות (אני מתכנן להוציא עד 2000 לכל הסיפור כולל סאב שאני צריך לקנות) ? ואיזה סאב קטן אני יכול להוסיף לעסק הזה שהמגבר הזה יתמוך בו ? הדראגסטר יספיק לסאב קטן וקומפוננטים מקדימה ? עם רמקולים אחורים מקוריים עדין ישמעו טוב ? בתודה , ירון
  9. אהלן חברה , הגיע הזמן לעשות צבע ליגואר XK150 ואני רוצה לשמוע המלצות על מי יכול לעשות את הצביעה ברמה הכי גבוהה ! האוטו כבר ממש בשלבי סיום ... בתודה , ירון
  10. TurBoy

    Jaguar XK כל התמונות

    1. היא ממש אבל ממש לא כבדה . 2. איפה אתה רואה ביצועים מחפירים בדיוק ? בנתוני 0-100 ? מיאטה מאיצה כמו מזדה לנטיס ועולה 190 אלף כיום בארץ ... בדיוק כמו WRX ... תחשוב על זה ... 3. הXKR זה אוטו הרבה הרבה יותר חזק מ645 וגם יותר חזק מהאמ5 היוצאת ועוד הרבה מכוניות (אני מדבר על הכביש כאן בארץ...) וכמובן שבניגוד ל"עגלות" האלה היא לא אטמוספרית ...
  11. TurBoy

    Jaguar XK כל התמונות

    ה2 דלתות של יגואר מאז ומעולם היו מהמכוניות הכי יפות ... הXK היא משהו מיוחד ... דרך אגב 14.4 לרבע מייל זה שנייה יותר ממה שהXKR/XJR עושות לרבע מייל (13.4).
  12. TurBoy

    גולף או A3

    מה ההתלבטות בכלל ?!?! ברור שA3 ! לא חשוב באיזה מנוע מדובר היא תמיד עדיפה על הטנק/גולף איך שתרצה לקרוא לה ! גולף 1600 זה מעל 1250 קילו עם משהו כמו 100 כוח , זה עגלללללללללללללה מתההה ! האודי לעומתה שוקלת 200 קילו כמעט פחות (מתחת ל1080 קילו זה בטוח...) ונוסעת הרבה יותר טוב ממנה !
  13. עדין אקטואלי , עברה טיפול 35 אלף קילומטר !
  14. XJR כסופה מסוף 2000 , S-TYPE כחולה V8 4.2 R PACKAGE , XJ8 V8 R UPGRADES BLUE ובסוף תהליכי שיפוצים יגואר XK150 שנת 60 גג נפתח יחידה בארץ לעומת זאת יש עוד XK120 קופה לפחות ... ותסלחו לי שאני לא מעלה תמונות וסרטים שלהן ... עכשיו למכוניות של חברים ומכרים , SL65AMG שצריכה להגיע החודש הזה , פורשים למיניהן כגון קאררה אס4 , קאררה קבריולט , פורש 911 טורבו, 911 קבריולט שנות ה70 לבנה , XJR שחורה שנת 98 וXKR 2001 , אמ3 חרדל קבריולט 2004 , 911 TTP עם הסבה לGT2 , אודי S4 טווין טורבו חדשה וגם צורה קודמת , יגואר XJ SUPERV8 LONG , אודי S3 ועוד... והקטגוריה האחרונה חביבה , מכוניות שיצא לי לראות: M3 דנדשה שחורה קופה , סופרה אדומה ושחורה , MR2 דור קודם (אותם בעלים של הסופרה) , יגואר XJS , אודי S4 חדשה אוטומטית , בוקסטר TTP מרצדס SLK55 AMG מגיעה החודש וגם הM6 אבל אין M5 חדשות על כבישי הארץ ...
  15. עתיד , אם אתה חושב שהגולף שלך יושבת יותר טוב מראלי בסיבובים ושאתה מביא איתה דריפטים וזריקות מטורפות מצבך גרוע ... פשוט אתה לא נכנס מהר לסיבובים ... אבל לאוטו יש יתרונות אחרים , כמו נוחות ואיבזור ביחס לVAG המקבילות שיותר מהירות ממנו.. בכל מקרה הצ'יפים של אפסולוט לא גורמים לשום בעיות ושום כלום , אם היית יודע כמה נוסעים באר 5/6 בלי תקלות עם הK03S ....
×
×
  • תוכן חדש...