Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום פגישת ראשי מועדונים 15/06/05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי יש אחד (אפילו שהוא די מעפן...) ספורט מוטורי-הסטייה שלי או

ספורט מוטורי-החלום שלי.

 

 

בכל מיקרה אני חושב שהרעיון אחלה ואני הראשון שישים סטיקר על הרכב שלי אפילו שאין לי אף מדבקה ואני בדרך כלל נגד...

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

לצערי לא הייתי יכול להגיע,נתקעתי בעבודה כמו נמר מהגונגלים,

אבל אני מבסוט עד השמיים לקרוא את ההודעות ולדעת

שהייתה פגישה של המועדונים,הגיעו להחלטות נשמעו דעות

והכי הכי הכי חשוב שיש החלטה לשילוב כוחות והתארגנות לתערוכות.

אז דבר ראשון כל הכבוד לכם,מנהלים,יו"רים וחברי ועדות!

דבר שני לגבי התערוכות כל אחד שינסה למצוא מקום טוב באזור מגוריו או במקומות שהוא מכיר כדי

שההתנהלות תיהיה מהירה יותר.

זה הזמן לפרוטקציות חברה!מי שמכיר בעל קניון,בעל שטח גדול בכל אזור שהוא,בעל מרכז מסחרי הומה אדם ,להפעיל קסמים.

אני אנסה לבדוק את העניין בשפיים,ואזור הרצליה.

אמיר

פורסם

למארגנים וליוזמים שלום רב,

אשמח לעזור ולתרום מזמני למען מטרה נעלה שכזו.

כל שתבקשו, אם ביכולתי אעשה בלב שלם!

 

מחמם את הלב!

 

בשמי ובשם כולם פה לדעתי

 

תודה!!!

ויישר כח!

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

אני חושב שצריך ללכת להשיג חסויות של כל הענקיות.. כלומר חברות סלולאר,מזון וכו.

 

וליצור ארוע ענק עם הרבה רעש ועוצמה בגני התעורכה לדוגמא!

ולתת חוץ מתצוגות תכלית מועדונים וכו... גם לידחוף הסברה בכל חור.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

, אנחנו צריכים SLOGANS

 

. משפטי מחץ כאלה שאפשר להדפיס על חולצות, דגלים כרזות ופוסטרים.

 

אימרות רציניות יותר ורציניות פחות

יאללה לעבודה, תתחילו להפגיז

מה דעתך על "rally-וטוב לי"?

"לעשות חוק במהירות על מהירות חוקית"?

"תיכנס לאוטו,תעשה קצת ספורט"?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חבר'ה ,

 

הגענו להסכמות ולכוון, בו אנו הולכים, על הפנינג ענק ,אני מקווה שכולם בעניין ומצפה,

ליותר שיתוף פעולה,כמו כן יש כמה רעיונות למקומות פוטנצילים שהם בבדיקה כרגע,

בכול אופן ,תמשיכו לעזור במציאת מקומות גדולים,חסויות,סלוגנים,ורעיונות נוספים,

יאללה תנו גז...

 

שמתי לב שמועדון fuel slut (לשעבר אמריקאיות שרירים) בטרוף, כל הכבוד!!! :wink:

 

שיהיה לנו בהצלחה!!!!

פורסם

אפשר לעשות את זה בניצנים ולקרוא לזה"חוק נולד" או "מתחברים לשורשים חוק מוטורי"

 

 

חצי בצחוק חצי ברצינות....

ניצנים מקום גדול רגילים שם להפקות יש מסלולון של קרטניג יש חניה ויש ים (מה אופנועי ים זה לא מוטוריקה?)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הסלוגנים שלי:

 

העם החליט - ספורט מוטורי! .

 

ספורט מוטורי - הבחירה שלי! .

 

אזהרה: משרד התחבורה קובע כי ספורט מוטורי תורם לתרבות הנהיגה.

 

בכל העולם כבר הבינו - ספורט מוטורי.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
ספורט מוטורי - כי צריך עוד דרך לממן ת'כיסאות שלכם, you fat fucks! :twisted:

סובארו, חוששתני שאימרתך אינה.... אההה.. איך לומר זאת.. לא מספיק בוטה! ;)

 

אהבתי.. :)

 

"הכביש אמר דברו, הגורם האנושי חייב תיקון! ספורט מוטורי ועכשיו!"

"ספורט מוטורי לא הורג, חוסר תרבות נהיגה הורגת"

"ספורט מוטורי, לצמצום הקטל בכבישים"

 

 

 

מחפש דרכים לעזור בכל דרך אפשרית.

תאחלו בהצלחה...

 

 

המשך ערב נעים.

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

נצטרך לארגן סלב או שניים או תריסר לעזרה באירוע,מיקום טוב-לדעתי האידיאל יהיה גני התערוכה.מבחינת משקיעים-ניתן לדבר עם יבואני הרכב השונים-להם יהיה אינטרס בהצלחה,בתור תירוץ להזמין מכוניות נוספות-אני בטוח שכזה אירוע יעודד קניית רכבים חדשים.ניתן גם לדבר עם בעלי מגאזיני רכב למיניהם שבתמורה לפירסום ניתן להם ביתן או משהוא בסגנון.אולי גם עמדת ממכר חלקים יד שנייה-סטריאו וכאלה(לפני ההתנפלות עליי-זה לא רעיון שלי,ראיתי אותו פה באחד השירשורים).אני לא איש שיווק-זה מה עולה לי לראש.מקווה שעזרתי ותרמתי.

"גבר-תוציא את האוטו לסיבוב"

"המנוע הוא ידידו הטוב ביותר של הגבר"(?!)

"כל אישה ואיש,לא להשתולל בכביש,עם זאת dont worry-יש ספורט מוטורי"

ולכל מי שצוחק מול המסך-שורות אלו נכתבו כשאני חולה.החלמה מהירה לי.תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...