Jump to content

maor megane

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    חטיפת דוחות....

הנקודות של maor megane

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. 1.כשאני מפעיל את השפריצרים והם גם משפריצים על המכסה מנוע.... 2.כשאני מנקה את האוטו פיקס. ואז פותח את הדלק ומגלה את הפס הזה שבין הדלת לסלון כולו מלוכלך.... 3.כשאני מנקה את האוטו ונישאר מים בחריצים של הסן רוף
  2. פורק גריידי טייפ אס +מתאם לאיבו חדש לחלוטין בקופסא +קבלות על הפורק ועל המתאם גמיש 0506784838
  3. אני יתעלק על התרד הזה .. אם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג א הפס נוי שמתחיל מהשמשה ועד לבגז על הגג...לסובארו אימפרזה ...אז בבקשה תגידו תודה מראש
  4. maor megane

    אימפרזה GT

    אני חושב גם בלי קשר לאיכות האוקטן בארץ שה-GT צריכה 98 ורק הדגמים החדשים יותר WRX/STI צריכים 95 למרות שרובם ממלאים גם 98... נ.ב. חבר שלי מילא ב-GT 95 לאורך תקופה ארוכה לא נגרם נזק אבל אחרי שהוא התחיל למלאות 98 הוא הרגיש הבדל...
  5. maor megane

    אימפרזה GT

    בתור בעלים של אימפרזה GT בהווה יש לי מספר דברים להגיד על האוטו 1.הבנתי שאתה נהג חדש ,תחשוב טוב טוב אם אתה מספיק בוגר כדי לנהוג על כזה כלי [שלא תחשוב שאני מתנשא גם אני נהג חדש] 2.אם תשמור על האוטו הוא יחזיר לך טובה .תבדוק לעיתים תכופות מאוד :מים.שמן.שמן הגה.תעבור טוב טוב על כול צינורות הואקום במנוע כי זה חלקים שעולים גרושים אבל יכולים להרוס את המנוע כולו. תבדוק את מצב פילטר האויר.בקיצור תשקיע במנוע מבחינת בדיקות וניקיון כללי זה ישתלם.! 3.אחרי כל נסיעה מאומצת או ארוכה תשאיר את המנוע מונע בערך דקה אחת עד שתישמע את הונטה עובד ורק אז תכבה אותו כנ"ל לגבי הדלקה [רק בלי הונטה]ואחרי זה סע רגוע מאוד 5 דקות ורק אז תתחיל לגדוש. 4.אל תלחץ לעיתים תכופות בהילוך ראשון הוא קצר וחזק מאוד וזה גורם לבלאי מוגבר מאוד של כל החלקים המעורבים [גיר, ציריות וכו] 5.אל תעשה "פתיחות מהמקום" זה גם יגרום לבלאי מואץ זה כמה רכיבים כמו קלא"ץ 6.ואולי הכי חשוב אם באוטו אין שעון גדישה ויחס אויר דלק תתקין מהר כי זה גם יכול להציל לך את המנוע במקרה של תקלה. 7 זהו בכלליות כמו שאמרתי זה אוטו שדורש הרבה טיפוח וטיפול אם תעשה את כל זה הוא יהיה אמין מהנה ולא יותר מדי יקר..! אם יש לך עוד שאלות תרגיש חופשי בפרטי!
  6. צאו מהסרט המישטרה לא עיקלה שום רכב.. הם גררו אותו לתחנת בית דגן וקראו לנו לבוא לשחרר אותם ביום ראשון אחרי בדיקה שהאוטו תקין...
  7. האמת ורק האמת על מה שקרה! אני הייתי שם עים האימפרזה הלבנה הראו אותה בחדשות. אני ועוד כמה חברה עים אימפרזות חיכינו כי חשבנו שהשוטרים ילכו הביתה.זה לא קרה,בשעה 6 וחצי בבקור לקחו לי את האוטו על גרר ושמו אותו בתחנת בית דגן כמו כן עשו לעוד 5 מכוניות משם! היום הגעתי לתחנה כדי שבוחן תנועה יבדוק לי את האוטו ואים הוא לא משופר אני משוחרר ללא קנס! הגעתי ב-8 בבוקר..חיכתי ללא הועיל כמה שעות ואז זימנו אותי לחקירה. שם אמרו לי שהם תפסו אותו עושה מירוצים וזה מצולם ואני כולי רגוע כי לא עשיתי כלום ואני יודע את זה וגם הם... אחרי כמה שעות אבא שלי הגיע כי סתם משכו את עניין הבדיקה של האוטו ואחרי כמה ויכוחים בוחן תנועה בדק לי את האוטו וזה הלך ככה!.. הרים מכנה מנוע...תגיד זה מקורי???? והוא מצביע על האינטרקולר...! ככה הוא אמר על כמה דברים ואחרי כמה דקות הוא כזה..טוב טוב תשחררו אותו אבל אני יודע שיש לך ציפ במנוע!! איך שהוא אמר את זה כולם [שאר הנהגים] מביטים בוא כמו איזה טאמבל... והוא גם הבין שהוא יצא טאמבל וזהו ככה זה ניגמר ללא דוח ללא הורדה וללא שום קנס אחר! בקיצור כול הכבוד משטרת התנועה!!! כולי רועד מפחד עכשיו אני לא נוסע יותר על האוטו המסוכן הזה! שלום לכולם!
  8. שששששששששששש תהיו בשקט שהשוטרים הישראלים לא ידעו על זה ואז גם הם ירצו כמה עשרות כאלה.....רק שבארץ זה יהיה טרור מבוקר .. אתם מכירים שאתם הפקק ופתאום עוברת אותכם סקודה מישטרתית מהשולים? עכשיו תחשבו שהיא תהפוך ל-STI שנוסעת על 200 תוך כדי שיד אחת מחוץ לחלון והיד השניה עים המערכת כריזה.....
  9. מחפש מתאם לפורק של גריידי טייפ אס שיתאים לאימפרזה GT אפשרות להחלפה על מתאם של איבו 8.
  10. איזה קטע גם אנחנו היינו שם באותו היום של האירוע הפרטי .רק שאנחנו חיכינו חצי שעה . וגם אני מאוד מאוכזב לא מהשומר אלה מרמת המסלול ששם שפשוט גרועה. המסלול אומנם מתוכנן טוב אבל הריצפה מלאה בבורות ותלאים שמפרקים את הגב ,וגם הקארטים לא משתווים לקארטים של רחובות ..
  11. במגאן קופה שלנו גם 1600 שמנו חישוקים 16 אינץ וצמיגים 195 50 16 והכול ברשיון וזה בעיה להעביר את זה כיוון שמגאן קופה 2000 באה בדיוק עים אותו מידה... אני מוכר את החישוקים +צמיגים שיש על המגאן בני 4 חודשים בערך..וגם הצמיגים חישוקים של OZ מקוריים!! וצמיגים קומהו החישוקים והצמיגים במצב חדש לחלוטין!!
  12. היום גיליתי נזילה של מים במנוע. המים מטפטפים מתחת לצינור העבה המסומן בתמונה.[של הראדיטור] בדקתי ואין שם חור או סדק אז מאיפה עוד יכול להגיע לשם המים?
  13. גם אני בדעה של זה שמעליי כול דבר שאני יכול לעזור רק תגידו ואני מבצע!
  14. איך הם מבחינה רמה,ביצועים,שחיקה,ובכללי איך הם בתור צמיגים ספורטיביים.. דרך אגב הרכב הוא אימפרזה GT מידה 205 50 16
  15. אוקי נניח זה שן בטימייניג איך מסדרים את זה? צריך לפרק את הטימיינג שוב?
×
×
  • תוכן חדש...