Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ביונדאי גטס 2003 עם כ-225,000 ק"מ.

הרכב נשכל בטסט בגלל זיהום אוויר. המכונאי אמר שלדעתו הבעיה בממיר קטליטי, והעריך את עלות התיקון בכ-3,000-3,500ש"ח

 

מעבר לכך הרכב נוסע תקין ואין תקלות מיוחדות.

האם לדעתכם כדאי להשקיע בתיקון כזה ברכב בן 23?

או שכדאי לשקול למכור אותו כפי שהוא?

 

תודה רבה!

פורסם

מחיר יקר, ממיר לרכב זה נפוץ בפירוקיות ולא קשה להשיג בסביבות 1000 מפירוק ולהשמיש את האוטו, בכזה ישן לא חייבים ממיר חדש כלל

אפשר גם לשים תחליפי חדש יעלה הרבה יותר זול מהמחיר שהוצע לך

אפשר גם לשפץ את המקורי אצל רוני אגזוזים ברחובות ויעלה בסביבות 1800 להערכתי

אם הרכב אמין ותקין לא הייתי ממהר להספידו

משתדל לעזור

פורסם
לפני 30 דקות, PASHUT כתב:

מחיר יקר, ממיר לרכב זה נפוץ בפירוקיות ולא קשה להשיג בסביבות 1000 מפירוק ולהשמיש את האוטו, בכזה ישן לא חייבים ממיר חדש כלל

 

פירוקיה יודעת להגיד האם הממיר שיש לה להציע תקין או גם סתום או עם סדק/ים?

 

לפני 30 דקות, PASHUT כתב:

אפשר גם לשפץ את המקורי אצל רוני אגזוזים ברחובות ויעלה בסביבות 1800 להערכתי

 

נשמע אופציה בהחלט טובה ביחס למה שהציעו לפותח השרשור.

 

גם אופציה אחרת זה ללכת למוסך אחר לחוות דעת שנייה.

פורסם
לפני שעה, גולדן191 כתב:

פירוקיה יודעת להגיד האם הממיר שיש לה להציע תקין או גם סתום או עם סדק/ים?

אם זה מקום מסודר הרכיב עובר בדיקה, וגם נותנים לך אחריות

רכב בן 100 אק''מ שעבר תאונה, סביר שהממיר שלו תקין 

 

ב 90 אחוז מהמקרים בחיי שלקחתי חלפים מקוריים מפירוק הם עבדו ללא דופי ב''ה

בכל אופן כפי שציינתי לא כזה מסובך להשיג ממיר תחליפי (רצוי אמריקאי יש להם מותגים טובים)

משתדל לעזור

פורסם

אם תמכור השאלה מה תקתיב לשידרוג, כי אם התקציב נמוך יש לך סיכון לבעיות אחרות.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 11 דקות, yulianx כתב:

אם תמכור השאלה מה תקתיב לשידרוג, כי אם התקציב נמוך יש לך סיכון לבעיות אחרות.

 

למכור אותה עם הבעיה לא אצליח להרוויח ממנה הרבה. האמת שהיא משמשת אותי כרכב משני.

לפני 3 שעות, גולדן191 כתב:

פירוקיה יודעת להגיד האם הממיר שיש לה להציע תקין או גם סתום או עם סדק/ים?

 

נשמע אופציה בהחלט טובה ביחס למה שהציעו לפותח השרשור.

 

גם אופציה אחרת זה ללכת למוסך אחר לחוות דעת שנייה.

 

לפני שעה, PASHUT כתב:

אם זה מקום מסודר הרכיב עובר בדיקה, וגם נותנים לך אחריות

רכב בן 100 אק''מ שעבר תאונה, סביר שהממיר שלו תקין 

 

ב 90 אחוז מהמקרים בחיי שלקחתי חלפים מקוריים מפירוק הם עבדו ללא דופי ב''ה

בכל אופן כפי שציינתי לא כזה מסובך להשיג ממיר תחליפי (רצוי אמריקאי יש להם מותגים טובים)

בגדול, המכונאי שלי אמור להכיר את הרכב שלי.

אשאל אותו שוב אם כדאי לתקן או למכור את הרכב עם הבעיה.

אני חושש להוציא 3 אלף על תיקון. מפני שאולי פתאום אצטרך שוב פעם לתקן משהו נוסף ברכב הישן.

 

פורסם

המחיר של הרכב גם ככה נמוך מאוד.

אם התקציב הכללי גם נמוך, עדיף כבר להחליף את הממיר להיות עם הרכב שאתה מכיר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכב כזה תקין עולה גג 4-5 אלף

אז בלי טסט? לדעתי לא תקבל עליו מעל 2000 ואם כן… תשמח (אני מעריך שהמחיר יסגר 750-1500) 

 

במחיר שתקבל לא תוכל לקנות שום רכב נוסע

אלא תצטרך להוסיף לפחות 10 אלף

 

אם אתה מתכוון לשדרג. אחלה

אם לא, תקן את הרכב

לדעתי תמצא בזול יותר מאשר 3 אלף 

 

ודרך אגב. אם אתה חושב לשדרג תזכור שגם ברכב שעולה 30 יש ירידת ערך של 3 אלף בשנה

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 5 שעות, DanielGangsta כתב:

הרכב נכשל בטסט בגלל זיהום אוויר. המכונאי אמר שלדעתו הבעיה בממיר קטליטי

שתף את הפורום בסריקה של תוצאות מבחן הזיהום (ללא פרטים מזהים). אולי יהיו רעיונות נוספים. 

 

בנוסף, האם יש נורת "בדוק מנוע" פעילה או קודים כלשהם בסריקת מחשב? 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, DanielGangsta כתב:

בגדול, המכונאי שלי אמור להכיר את הרכב שלי.

זה עדיין לא סיבה לשלם לו כפול

אם תיקח הצעה זולה יותר לא תפסיד..

משתדל לעזור

פורסם
לפני 10 שעות, DanielGangsta כתב:

הרכב נשכל בטסט בגלל זיהום אוויר

נורת Check לא דולקת?

אם התוצאה גבולית ולא חריגה מאוד אפשר לנסות להריץ את הרכב בסל"ד גבוה כמה דקות לפני הכניסה לבדיקה. 

אפשר לנסות תוסף דלק.

אפשר סתם ככה לגשת לבדיקה אחרי נסיעה עם משיכת הילוכים וזה לפעמים יכול לעבוד. 

 

תעלה את טופס התותאות. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, sonego78 כתב:

רכב ישן פתח להוצאות רבות 

מצד שני רכב שאתה מכיר ומשרת נאמנה לא הייתי מחליף ברכב אחר שעלול להיות חתול בשק

מבחינתי נוסעים כל עוד המנוע תקין

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...