Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


פוסטים מומלצים

פורסם

הביאו עשרות אלפי מכוניות שמעלות אבק וסוף סוף אין רוכשים והם רק עכשיו מתחילים עם מבצעים !! חכו לסוף החודש הבא מי שצריך .

רגע לפני שמסתיימת השנה והמיסוי על הדגמים החשמליים צפוי לזנק, מה דעתכם להתקדם לג'יפון חשמלי חדש בתנאי "0 ק"מ מליסינג" בהנחות של 18,000-50,000 שקל מהמחירון?

(קרדיט לWHEEL ) 

https://wheel.co.il/עד-150000-שקל-קרוסאוברים-חשמליים-0-קמ-במבצע-ס/

:fadein:
  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא לחץ ולא נעליים.

אין תחרות בשוק, הם רגועים ודשנים. אם הם היו רגועים לא היו מוכרים מכוניות כ"כ יקר וגם בטרייד אין שלהם מתמחרים את המכוניות הרבה מעל המחירון (כמו בחברות הליסינג). 

פורסם

אז למה המבצעים ? זה שאין תחרות והכל מונופול זה נכון (כמעט כל יבואן עם מעל לשישה מותגים) אבל הרכב יירשם יד ראשונה ועם עליית המחיר הצפויות בכל הקטגוריות זה לא יזיז להם ?

:fadein:
פורסם

זה נדון כבר עשרות פעמים. אין מונופול, גם אם זה נראה כמו מילה ממש מגניבה, כמו ג'נוסייד וטיהור אתני לפרו-פלסטינאים. אף אחד לא מבטיח לכם שאם תפזרו את המותגים בין יבואנים חדשים, זה לא ייקר את העסק, כי מישהו (ונחשו למי זה יגולגל) יצטרך לשלם את עלויות ההקמה, בהנחה שמישהו בכלל ירצה להיכנס לזה ויהיה בעל כיסים מספיק עמוקים.

 

המחירים גבוהים כי יש דרישה לרכב חדש. כל עוד אנשים קונים, אין תמריץ להוזיל. ולא, אף אחד לא בלחץ, חוץ מכם.

  • אהבתי 7

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כשליבואן אחד יש 10 מותגים זה לא מונופול ?  סמל"ת אם אני לא טועה כבר הרבה מעל בקושי מוכרת ולדעתי האישית זה לא מפריע לה השירות והמחירים שלהם לא משהו בכלל אז את כל המותגים האלה אם הייתה מפזר לא היו מוכרים יותר ?

  • אהבתי 3
:fadein:
פורסם

זה לא מונופול. אתה יכול לקנות מוצר מתחרה. אתה יכול לקנות אצל יבואן מקביל. אתה מכיר מדינה שבה מספר יבואנים מוכרים את אותו המותג?

 

ולשאלה שלך. מפוזר אצל מי? אתה חושב שעומדים בתור לקחת את המותגים גורמים מחוץ לשוק הרכב? אתה חושב שהם (ככל שקיימים) יעשו עבודה טובה או יגיעו לחדל"פ די מהר? אתה בטוח שהם יעמדו בזה כלכלית (ראה המעבר של ליפמוטור ממטרו לסמל"ת)? ונחזור לשאלה המקורית שלי - ככל שיגיע שחקן חדש, מי אתה חושב שישלם את עלויות ההקמה של מערך המכירות והשירות?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא עניין של נביא, עניין של היגיון בריא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 4 שעות, RK כתב:

זה נדון כבר עשרות פעמים. אין מונופול, גם אם זה נראה כמו מילה ממש מגניבה, כמו ג'נוסייד וטיהור אתני לפרו-פלסטינאים. אף אחד לא מבטיח לכם שאם תפזרו את המותגים בין יבואנים חדשים, זה לא ייקר את העסק, כי מישהו (ונחשו למי זה יגולגל) יצטרך לשלם את עלויות ההקמה, בהנחה שמישהו בכלל ירצה להיכנס לזה ויהיה בעל כיסים מספיק עמוקים.

 

המחירים גבוהים כי יש דרישה לרכב חדש. כל עוד אנשים קונים, אין תמריץ להוזיל. ולא, אף אחד לא בלחץ, חוץ מכם.

 

לפני המלחמה נדון עשרות פעמים שחמאס מורתע, אז מה? 

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
פורסם

כן, זאת ללא ספק ההקבלה הנכונה. בסופו של דבר כל מה שאתם מבקשים מקורו בהמון wishful thinking משולב ברצון קומוניסטי לדפוק את כל מי שהצליח יותר.

 

רוצה להוזיל? תוריד את המיסוי. ותטפל בעניין החלקים והטיפולים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אז איזו ציפיה הגיונית יש לך לירידת מחירים? כשהמס מהווה יותר מחצי מהעלות הסופית לצרכן? יבואן חדש שיכנס לשוק יקבל הנחת מס עבור הלקוחות שלו? לא יצטרך להקים תשתית? אלא אם, כמובן, תהיה לו כבר תשתית (כלומר יהיה זה שחקן קיים בשוק), ואז עוד פעם תצעקו "מונופול"?

  • אהבתי 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה הדוגמאות שלך?

 

קונה EV - מדובר בשאריות של הדור הקודם ולא בדור הנוכחי.

נירו פלוס EV - גם שאריות של דגמים שאפילו ב-160 אלף לא מצא קונים.

צ'רי FX - מכר לפרטים ולציים בכמויות גבוהות, נמצא ב-0 ק"מ בדיוק מאותה סיבה שתמצא גם אטו 3 ב-0 ק"מ - כנראה חברת ליסינג שנתקעה עם סטוק.

JAC 40 - ייבוא מקביל של אוטומקס בלי מערכות בטיחות כלל ובלי תקינה אירופאיות וגם אצל הייבואן הקודם הוא לא היה כזה להיט.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 4 שעות, RK כתב:

ראה המעבר של ליפמוטור ממטרו לסמל"ת

אני חושב שסמלת שאוספת נבלות אני מתנצל זאת דוגמא מעולה מהעולם האמיתי איך יבואן עם מותג אחד מתקשה לשרוד. לא?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

מישהו יודע בכמה היבואן מוכר מכונית לאדם פרטי ובכמה לחברת ליסינג? לא! מי אמר שהיבואן לא מגלגל את ההנחה לחברות הליסינג לצרכן הפרטי וחברות הליסינג מרוויחות פעמיים כי הן מוכרות את הרכב מעל המחירון שכהן קונות הרבה מתחת? מי אמר שהיבואן משלם ליצרן את המחיר שהמכונית נמכרת באירופה/סין ולא מחיר נמוך יותר כי הוא קונה כמות? 

רק מלראות כתבות מפרגנות על מכוניות ושכתבים לא רושמים שלמכונית יש 3 כוכבי בטיחות נותנים הבנה כמה כוח יש ליבואנים שאפילו על הפרסומונים שקוראים לעצמם עיתונות הרכב הם שולטים. 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...