Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, RK כתב:

 

בדיוק. זה לא שיש לך פה דגמים מבוקשים. נבלות, בגדול.

 

 

דוגמא נהדרת ליבואן אמנם מבוסס, אבל בשוק מקביל (דו"ג) שלא הצליח להחזיק לאורך זמן זיכיון לרכב ולכן מכר. 

 

 

מרגיז? מאד. אבל בגדול, אין בזה שום דבר לא חוקי, כי כל עוסק בכל סוג של עסק יתן בשמחה הנחת כמות ללקוח קצה שקונה ממנו הרבה יחידות ממה שהוא מוכר. העיוות במקרה הספציפי הזה הוא אצל לוי יצחק. לך אליו.

 

תיאום מחירים הוא נגד החוק כמדומני. 

היבואנים מתאמים מחירים בדיוק כמו הקבלנים. 

אין תחרות אמיתית. הכל עבודה בעיניים. 

ואני הכי בעד שוק חפשי. 

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנה, חצי אמת. בדוק מה היה שיתוף הפעולה בין מאזדה ופורד העולמית העולמית. רמז - משך 40 שנה מאזדה היתה בבעלות חלקיתֶשל פורד כולל שותפויות בפיתוח וייצור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מוצרים דומים עולים מחיר דומה בכל העולם. באחד השרשורים הרבים שהיו בעניין הבאתי דוגמאות. קח גולף מול פוקוס מול אסטרה במפרט מנוע/איבזור דומה בנקודה נתונה באירופה, המחיר לא יהיה שונה בהרבה.

 

שוב, נחמד לצעוק תיאום כאילו ראשי היבואנים יושבים בתוך המערה של SPECTRE ומצמידים זרת לפה כמו DR EVIL, אבל החיים לא כאלה פשטניים.

  • אהבתי 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 34 דקות, BEEKER כתב:

אולי הוא יסביר לך:

 

הוא בחר בפינצטה, הוא גם טועה כי לפורד ומאזדה היה שת"פ ארוך טווח (40 שנה) .

 

הוא אגב - אומר אוליגרכיה. אז לא מונופול אלא אוליגופול. 

וגם על זה כבר דננו. 

 

לא ענית אבל על השאלה שלי שציטטת. גם הוא לא ענה. מעבר לכך, הדוגמאות שאני נתתי מוכיחות שהוא *טועה*.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 18 שעות, CrankyCPA כתב:

אם כבר מדברים על קומוניזם, יבואן בלעדי הוא עיוות היסטורי מימי מפא"י העליזים, שבהם משפחות מיוחסות קיבלו זיכיון בלעדי לייבוא מותג רכב מסוים

 

לא, אלו אנשים שעסקו בתחום עוד לפני הקמת המדינה, היו יזמים ולא קיבלו שום דבר במתנה. אלו חלק מהאנשים שהמדינה שלנו היא מה שהיא היום. 

פורסם
לפני שעה, David32 כתב:

מוֹנוֹפּוֹל (מיוונית: μόνος, "מוֹנוֹס" – אחד ו־πωλεῖν "פּוֹלָיֶן" – למכור)

 

 

תמשיך לתרגם מילים ביוונית. 

מונופול יכול להיות יותר מגוף אחד בטח שהם מתנהגים כגוף אחד. 

  • מצחיק 2

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
בתאריך 28.11.2024 בשעה 11:14, Daniel.K כתב:

הביאו עשרות אלפי מכוניות שמעלות אבק וסוף סוף אין רוכשים והם רק עכשיו מתחילים עם מבצעים !! חכו לסוף החודש הבא מי שצריך .

רגע לפני שמסתיימת השנה והמיסוי על הדגמים החשמליים צפוי לזנק, מה דעתכם להתקדם לג'יפון חשמלי חדש בתנאי "0 ק"מ מליסינג" בהנחות של 18,000-50,000 שקל מהמחירון?

(קרדיט לWHEEL ) 

https://wheel.co.il/עד-150000-שקל-קרוסאוברים-חשמליים-0-קמ-במבצע-ס/

נתח השוק החשמלי הגיע למיצוי.

צריך לזכור שלרוב האוכלוסיה רכב חשמלי לא  רלוונטי ואלה שרכב חשנחי כן רלוונטי כבר הצטיידו ב-3-4 שנים האחרונות ברכב חשמלי חדש ויקח זמן עד שיחליפו אוצו.

נוסיף לכך את מס הנסועה, אגרת רישוי ללא הנחה ועלויות הטעינה הגבוהות בעמדות ציבוריות שמפחיתות את הכדאיות הכלכלית של רכב חשמלי וקיבלנו ירידה בביקושים לרכב חשמלי.

פורסם

אין עוד מס נסועה וכרגע זה גם לא נכנס ב-2025.

אגרת רישוי ללא הנחה - היה עד 2024 (אני עוד נהניתי מזה), החל משנה הבאה לא יהיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 28.11.2024 בשעה 13:07, RK כתב:

זה לא מונופול. אתה יכול לקנות מוצר מתחרה. אתה יכול לקנות אצל יבואן מקביל. אתה מכיר מדינה שבה מספר יבואנים מוכרים את אותו המותג?

 

ולשאלה שלך. מפוזר אצל מי? אתה חושב שעומדים בתור לקחת את המותגים גורמים מחוץ לשוק הרכב? אתה חושב שהם (ככל שקיימים) יעשו עבודה טובה או יגיעו לחדל"פ די מהר? אתה בטוח שהם יעמדו בזה כלכלית (ראה המעבר של ליפמוטור ממטרו לסמל"ת)? ונחזור לשאלה המקורית שלי - ככל שיגיע שחקן חדש, מי אתה חושב שישלם את עלויות ההקמה של מערך המכירות והשירות?

החלק של יבואנים מקבילים בשוק הוא 3% אם אני לא טועה. אין להם שום כוח. 

״בשנת 2017 התגלגל זיכיון היבוא של BYD יחד עם פעילות הרכב כולה אל קבוצת שלמה, אשר בין השאר מחזיקה את חברת הליסינג הגדולה בישראל, ובשנה שעברה נחתם הסכם עם אלייד (בעלת הבית של צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן), ושתי החברות חולקות ביניהן את הזיכיון ואת פעילות היבוא והשיווק.״

 

טקסט בוק מונופולים. 

פורסם
לפני 52 דקות, ArikC כתב:

תמשיך לתרגם מילים ביוונית. 

מונופול יכול להיות יותר מגוף אחד בטח שהם מתנהגים כגוף אחד. הם לא

זה קרטל לא מונופול ( מונו = 1) 
הטענה היחידה אולי שניתן לטעון - התנהגות של קרטל, אבל גם זה לא מחזיק מים. כי אין פה ממש קרטל זו התהגות של שוק שבו הצרכן הצרחן, בוכה וקונה. 

 

אם אתה מוכן לקנות רכב מסויים ב 200 אלף למה שאמכור לך מתחרה בפחות? אמכור לך במחיר דומה בטווח של מינוס 5% וגם זה רק אם אני לא צריך לממן אותך בשום דרך רק כי אין לך את הסכום הדרוש. (לא אקח ממך רכב בטריידאין, ולא אסדר לך מימון , קח לך מימון בבנק לא אצל היבואן) במקרה ויש לך כח קנייה אתן לך מחיר אטרקטיבי יותר (אם אתה חברת ליסינג/קבוצת קונים/ רוכש כמות) 

 

אני  כיבואן מוצרי תקשורת למשל מקבל מהיצרן ומעביר הנחות רק על פי מידרג כמויות - למשל כמות 1-10 מחיר מלא, כמות של  10-50 מחיר מופחת, 50 ומעלה מחיר מיוחד. 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 29 דקות, chuny כתב:

החלק של יבואנים מקבילים בשוק הוא 3% אם אני לא טועה. אין להם שום כוח. 

״בשנת 2017 התגלגל זיכיון היבוא של BYD יחד עם פעילות הרכב כולה אל קבוצת שלמה, אשר בין השאר מחזיקה את חברת הליסינג הגדולה בישראל, ובשנה שעברה נחתם הסכם עם אלייד (בעלת הבית של צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן), ושתי החברות חולקות ביניהן את הזיכיון ואת פעילות היבוא והשיווק.״

 

טקסט בוק מונופולים. 

 

לא, בטח לא טקסט בוק. וגם לא מונופול. גם לא יכולים להיות מונופולים באותו שוק, מעצם ההגדרה. מונו. אחד. אם כבר טקסט בוק וזה.

 

לפני 16 דקות, zaf כתב:

זה קרטל לא מונופול ( מונו = 1) 
הטענה היחידה אולי שניתן לטעון - התנהגות של קרטל, אבל גם זה לא מחזיק מים. כי אין פה ממש קרטל זו התהגות של שוק שבו הצרכן הצרחן, בוכה וקונה. 

 

אם אתה מוכן לקנות רכב מסויים ב 200 אלף למה שאמכור לך מתחרה בפחות? אמכור לך במחיר דומה בטווח של מינוס 5% וגם זה רק אם אני לא צריך לממן אותך בשום דרך רק כי אין לך את הסכום הדרוש. (לא אקח ממך רכב בטריידאין, ולא אסדר לך מימון , קח לך מימון בבנק לא אצל היבואן) במקרה ויש לך כח קנייה אתן לך מחיר אטרקטיבי יותר (אם אתה חברת ליסינג/קבוצת קונים/ רוכש כמות) 

 

אני  כיבואן מוצרי תקשורת למשל מקבל מהיצרן ומעביר הנחות רק על פי מידרג כמויות - למשל כמות 1-10 מחיר מלא, כמות של  10-50 מחיר מופחת, 50 ומעלה מחיר מיוחד. 

 

 

זה בדיוק מה שקורה לליסינג - הם מקבלים הנחת כמות, שהיא דבר מקובל בכל ענף.

 

הבעיה היא בשמירה המלאכותית על המחירון, וכאן צריך לחקור את הקשר בין חברות הליסינג ללוי יצחק (שהוא מונופול הלכה למעשה, בחסות חברות הביטוח, כי אף אחד לא שם קצוץ על מחירון יד 2).

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

היבוא המקביל בישראל נכשל ובגדול. ולמה? כי הוא לא באמת התחרה על הלקוח. הלקוח לא מעניין אותו למען האמת,אלא רק הליסינג.  הם פשוט ממשיכים את השיטה של החברות הותיקות רק על סטרואידים. 

מי אמר הונדה סיטי ב-150 אלף שקל? 

הבלוף הזה כול כך ותיק, שאפילו אין מה להתפלא עליו. 

רק השאלה היא באמת למה המחירונים משתפים פעולה עם זה? וזה באמת שאלה מעניינת. 

פורסם

רק הונדה סיטי?

אל תשכח שהם הקדימו את הייבואן הרשמי בהמון דגמי חשמליות ופלאג אין וכמעט כל פעם הם מכרו במחיר יותר גבוה מהייבואן הרשמי - זוכר טוב כמה עלו דגמים כמו אקליפס פלאג, MG4, סקודה אניאק ו-ID5 שהיו קודם בייבוא מקביל.

ואז התחיל הייבוא הרשמי וריסק את המחירון למי שקנה קודם בייבוא מקביל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 3 שעות, ch28566 כתב:

 

לא, אלו אנשים שעסקו בתחום עוד לפני הקמת המדינה, היו יזמים ולא קיבלו שום דבר במתנה. אלו חלק מהאנשים שהמדינה שלנו היא מה שהיא היום. 

 

אלה האנשים שבזכות הכוח והקשרים שלהם יצרו את המציאות שאנו מתמודדים איתה כיום, והם גם אלה שמפעילים את אותו כוח וקשרים כדי למנוע שינוי במציאות.

לפני 4 שעות, BEEKER כתב:

אולי הוא יסביר לך:

 

 

 

 

הוא האדם האחרון שהייתי מקשיב לו. ביבי של עולם הכלכלה. 

  • אהבתי 1
פורסם

תראה לי אנשים שלא עושים זאת. בכל העולם. כך פועלת המערכת הקפיטליסטית.

איך לדעתך פועלים עסקים גדולים בארה״ב? מממנים את מסעי הבחירות של המועמדים לסנאט, בית הנבחרים ושאר המוסדות הנבחרים. וגם באירופה הנקיה לכאורה פועלים בדרכים דומות.

בשנים האחרונות יש לנו ראש ממשלה שמתאמץ להשחית את כל המערכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...