Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש :למה לא רנו קפצ'ור?


חיפה TROC

פוסטים מומלצים

למה לא נותנים ברנו נסיעות מבחן, זו השאלה האמיתית. ואם אני סתם מקשקש וכן נותנים, למה שלא תיקח ואז תדע לפחות אם אתה אוהב את ההתנהגות והנוחות יותר או פחות. את השאלות הכלכליות שממילא קצת פחות רלבנטיות, אף אחד לא באמת יודע איך ייראה השוק בעוד שנים, אפשר לשאול אח"כ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שאחרי כול הרבה שנים האמינות משתפרת, אבל יש לא מעט אנשים שסובלים מבעיות ברכבים בני 4-5. כמו תמיד לא לכול אחד תהיה תקלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

למה לא נותנים ברנו נסיעות מבחן,

נותנים, אבל כשעברתי אצלם לא היה את הגרסא הרלוונטית בסניף שהייתי בו,  אמרו שיגיע תוך כשבוע

כמובן שאם יגיע, אז אני אבדוק.

אבל ההתלבטות שלי היא גם לגבי אמינות, בהנחה שבנסיעה ירגיש לי מתאים ומוצלח. ואופן כללי - אם זה משתלם כמו שנראה לי,  אז למה כמעט לא ממליצים עליו פה בפורום?

לפי התשובות הסיבה העיקרית זה ירידת הערך, ובעיקר הסחירות.  אולי גם האמינות , זה עדיין פחות ברור לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום של מה שהבנתי מהתשובות פה, וגם בחיפוש בהודעות אחרות בפורום:

הטוב:

אם מתעלמים מירידת ערך, תקלות וטיפולים - הרכב עצמו הוא טוב, עם תמורה לא רעה למחיר ביחס לאופציות דומות.

מבחינת אמינות:  לרנו יש שם רע, אבל בדגם הזה ומהשנים האחרונות,דווקא אין בעיות מאוד נפוצות. ואם מקפידים על טיפולים נכונים  בזמן (במקרה שלי אחת לשנה , שזה בערך 12K ק"מ)  ואולי גם נהיגה שמתאימה לDSG  אז רוב הסיכויים שעד 5 שנים/60K  לא יהיו בעיות.

הרע: ירידת ערך וחוסר סחירות.  לא הצלחתי להבין כמה זה גרוע, אני מניח שאם אני מוכן לרדת ב5K  מהמחירון אחרי 5 שנים ,והרכב במצב טוב וקילומטרז לא גבוה  אני אצליח למכור.  אני נאיבי?

המכוער:  השירות והמחיר של היבואן, אם כן יש תקלה . פה אני בונה על אחריות של 5 שנים,  וגם מוסך או שניים מומלצים שראיתי שיש לא רחוק ממני(לא של היבואן) , במידת הצורך

 

אז אולי כן רנו קפצ'ור?

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם האחריות כוללת בלאי מצמדים.

 

אם כן אז תנהג איך שאתה רוצה ומצידך שיישרפו המצמדים וגם אמינות הרכב לא רלוונטית.

 

תמכור את הרכב בסיום האחריות.

 

לגבי סחירות קשה לדעת יהיה ביקוש נמוך אבל גם היצע נמוך אבל אולי ייקח זמן ותצטרך להוריד יותר במחיר ממחיר המחירון.

 

השאלה מה יהיה מחיר המחירון באותה העת, השוות לדגם של פולקסווגן ויש להם דגמים שגם לא שומרים מחיר, תשווה למחירים של טויוטה כאינדקציה.

 

ברנו תקבל הנחה וזה יקזז את ירידת הערך העתידית.

 

קח גם נסיעת מבחן.

 

ובשלב זה של השנה כדאי לבקש שהרכב יעלה על הכביש בחודש ינואר 2024 וכך תרוויח שנת דגם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, green כתב:

תבדוק אם האחריות כוללת בלאי מצמדים.

 

אם כן אז תנהג איך שאתה רוצה ומצידך שיישרפו המצמדים וגם אמינות הרכב לא רלוונטית.

 

תמכור את הרכב בסיום האחריות.

 

לגבי סחירות קשה לדעת יהיה ביקוש נמוך אבל גם היצע נמוך אבל אולי ייקח זמן ותצטרך להוריד יותר במחיר ממחיר המחירון.

 

השאלה מה יהיה מחיר המחירון באותה העת, השוות לדגם של פולקסווגן ויש להם דגמים שגם לא שומרים מחיר, תשווה למחירים של טויוטה כאינדקציה.

 

ברנו תקבל הנחה וזה יקזז את ירידת הערך העתידית.

 

קח גם נסיעת מבחן.

 

ובשלב זה של השנה כדאי לבקש שהרכב יעלה על הכביש בחודש ינואר 2024 וכך תרוויח שנת דגם.

 

 

 

ינואר 2025

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שמצמדים כן באחריות,

לאבא שלי בסופרב הלכו מצמדים אחרי קצת יותר מ3 שנים על כ95000 ק"מ והחליפו לא במסגרת אחריות,

מאותה החלפה האוטו הגיע היום ל 165000 ב7 שנים חלק ללא תקלות.

 

מה שאותי כן מדאיג זה אולי מנוע ה1.3, לא אמרו שיש איזה בעיה עם התרמוסטט או משהו ואפילו חלק לא קטן מהמנועים האלה שבקו חיים בטרם עת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בית התרמוסטט יכול לנזול ואם לא מגלים המנוי ע יכל להתחמם, מישהו פה פרסם שיצא מקט אחר אבל צריך לבדוק לאורך הזמן אם יש שיפור. פשוט צריך מידי פעם לבדוק.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, yulianx כתב:

כן, בית התרמוסטט יכול לנזול ואם לא מגלים המנוי ע יכל להתחמם, מישהו פה פרסם שיצא מקט אחר אבל צריך לבדוק לאורך הזמן אם יש שיפור. פשוט צריך מידי פעם לבדוק.

מדויק . פרסמתי פה את המקטים ותמונות אפשר למצוא את האשכול  , וגם שמעתי שבית מתוצרת של חברה חלופית יכול לפתור את הבעיה 

הפתרון הוא השגחה קרובה , זה לרוב לא קורה מיידית אלא מתחילה נזילה קודם ואחרי שלא שמים לב זה קורה (כך היה ברכבים עד 2021 לא ברור על מקרים אחרי כן) בכל מקרה זה לא צריך להפריע כי ב5 שנות אחריות המנוע ובית התרמוסטט מכוסים למיטב ידיעתי . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אימי מחזיקה את ה-155 כ"ס מרגע ההשקה בארץ, משמע אוטוטו 4 שנים.

 

לנו לא היו בעיות עם התרמוסטט אי פעם.

בדגמי 19-20 אכן היו בעיות ברנו/ניסאן/דאצ'יה, לאחר מכן כבר יצא מק"ט משופר ונפתרה הבעיה.

 

לחיוב - חסכונית להפליא (מחוץ לעיר), המושבים הקדמיים נוחים לאורך זמן, איבזור יחסית עשיר, זריזה בהחלט והגיר דווקא נעים (בספורט הוא קצת אגרסיבי) ואחריות ארוכה (5 שנים).

 

לשלילה - לא הכי מרווחת במושב האחורי, הנוחות נסיעה על הצד היותר נוקשה, הבלמים לא נשכניים מספיק לטעמי ופה ושם יש זמזומים בתא הנוסעים.

 

האחזקה סבירה, הביטוח די זול.

 

מעבר פתחי המיזוג שהפלסטיקה שלהם הלבינה והוחלפה באחריות (פגם יצור, קרה גם בקליאו דור 5) + מצבר שהלך לעולמו - לא היו בעיות שהן. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז אחרי שנהגתי בקפצ'ור  זה פתר לי את ההתלבטות, לדעתי היא הרבה פחות מוצלחת מהטיקרוס גם ללא קשר לירידת ערך וסחירות. גם בנוחות, וגם המנוע שאמור להיות עדיף מרגיש פחות גמיש. אולי ההבדל הוא בתיבת הילוכים, אבל זה לא משנה,  כל התגובות מרגישות עם דיליי לעומת הטיקרוס.

גם לגבי האחריות , הנציג אמר שזה לא כולל בלאי,  לא נכנסתי לפרטים (אם בעיות במצמד יחשבו כבלאי או לא),  כי כבר ברור לי שלא אקח אותה.

אז מכיוון שתא מטען יותר גדול לא משמעותי בשבילי, וגם לא היתרון הקטן במחיר (שיתקזז ע"י הירידת ערך),  אני לא רואה שום יתרון משמעותי  לקפצור. 

יתרונות נוספים  לקפצור, שמבחינתי לא מפצים על השאר:  פתחי מיזוג מאחור, ובלם יד חשמלי .

אפילו סוזוקי (ויטארה או אס קרוס) הרגישו לי עדיפים  למרות שבאבזור הם קצת פחות, ובאופן כללי  נראה קצת פחות מעודכן.

סיכום שלי לעדיפות, בהתאם לצרכים שלי וההתרשמות מהנהיגה:

1. טי-קרוס

2. ויטארה (או אס קרוס)

3. קאמיק 1.0

4 קאפצור

אם היה קאמיק 1.5 ברמת האבזור הגבוהה, או סיאט ארונה 1.5 אז אולי הייתי מעדיף אותם, אבל אין אותם זמינים לפני סוף השנה, ולכן לא רלוונטי

ואם היה TROC במחיר סביר, אז הוא כמעט מושלם בשבילי, אבל יש זמין רק מרמת אבזור שניה  ומחיר מעל 185K  זה כבר הבדל גדול מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, mottis כתב:

למה אתה מדרג את הטי קרוס לפני הקאמיק?

לדעתי הקאמיק מציע תמורה גבוהה יותר לכסף.

שאלה טובה. עקרונית זה אותם מכלולים,  והקאמיק קצת יותר גדול וקצת יותר זול.  אבל הגודל הוא לא יתרון מבחינתי,  וההתרשמות הכללית שלי מהטיקרוס היתה יותר טובה, מרגיש יותר "איכותי".

גם בנהיגה העדפתי את הטיקרוס, לא יודע להסביר בדיוק במה. אולי הקאמיק הוא "קצת פחות SUV"  . בהחלט יכול להיות שמישהו אחר יעדיף את הקאמיק,  או אם רוצים לחסוך עוד קצת , את הארונה (לא נהגתי,  רק בדקתי באולם תצוגה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...