Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"אוטו ב 20 אלף שקל זה צרות של מישהו אחר." האם נכון? החלטתי לבדוק.


Buki

פוסטים מומלצים

טוב, מסקנה מדעית לא תצא מדוגמא אחת של פיאט אחת..

מה שכן, אוטו חמוד ביותר.

 

אני כבר הגעתי למסקנה מאד ברורה:

א. כן, סיכוי סביר שרכב עד 20k יהיה בור של חרא.

ב. לבנאדם שחזק ומבין ברכב(כמו למשל פות"ש), אפשר למצוא מכוניות נהדרות בתקציב כזה, ועדיין זה מצריך זמן וסבלנות לרוב.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב פשוט, שמור ומתוחזק ב- 20k שח יכול להיות vfm גבוה.

רכב יוקרה משוכלל, מורכב ולא מתחוחזק או רכב דיזל או מינוואן או רכב מסחרי בסכום הזה - הוא בהחלט רכישה של צרות של אחרים.

 

תתחדש ותהנה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, llaavvii כתב:

אבל נניח ואתה מוכר עוד שנה והקונה צריך: טיימינג + טיפול, צמיגים, מצבר

 

כל אוטו שתחזיק מעל 3-4 שנים יצטרך בשלב מסויים להחליף מצבר וצמיגים (טיימינג לא לכולם). 

לא ברור מה ניסית להוכיח כאן. 

 

אתה מזכיר לי אנשים שמוכרים אוטו חדש בן 3 "כי לא מתחשק לי להעביר אותו טסט" או אחרי 5 שנים "כי צריך לעשות טיימינג/ להחליף רפידות ודסקיות" (ונתקלתי באנשים כאלה).

 

הפיאט נראית בונבון. תהנה ותיזהר "שלא תתחמם לך בעליות של הקסטל"

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים מתחלקים ל-2:

1. כאלה עם מזל משוגע שאיך שהוא כל פעם נוחתים על מכוניות ב-30-50 עם מינימום תקלות ולא יודעים על מה אני מדבר.

2. כאלה שלא משנה כמה שילמו על האוטו - חוטפים תקלות קשות מבחינה פיננסית.

 

עכשיו - לרוב קבוצה 2 נשברת אחרי כמה מכוניות ועוברת לקנייה של חדשות בלבד, תחי האחריות.

 

 

  • אהבתי 7

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, llaavvii כתב:

אולי אצלך כרגע אתה עומד על סכום נמוך בעלות אחזקה,

אבל נניח ואתה מוכר עוד שנה והקונה צריך:
טיימינג + טיפול
צמיגים
מצבר

והופ עלות האחזקה שלו בשנה הראשונה יכולה לקפוץ בקלות ל5K ללא שום בלאי מיוחד...

גם באוטו יחסית חדיש זה קיים. זה לא נחשב משהו שיוצא מגבול האחזקה הסביר.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה אני ממש חושב שאתם טועים.

 

סיויק 97 שהייתה בת 16 נקנתה ב7 אלף שקל. אחרי 4 שנים העברתי לחייל בודד.

אוטו סוכר!!!

ראדיאטור מת {120 שקל} וכויל. זהו! כל השאר- כלום! נמרה!

 

סובארו אימפרזה בת 18, שנתיים לא ראתה מוסך או החלפת נוזלים. נמכרה ב1000 שקל לרשות. בטוח עוד נוסעת.

 

סיאט ידנית טלודו בת 18- הלך גיר. הלכה להיות פחית קוקה קולה.

יונדאי טרגדיה- עונש! בגלל הגז מת מנוע כל 3 שנים. הפכה לפחית קוקה קולה.

 

וולוו 2008, ששווה 18 אלף במחירון, 7 שנים אצלי. הרכב הכי אמין שהיה לי. אחלה וולוו.

 

פורד גאלקסי ב17 אלף שנת 2009 גם מאוד אמינה שנתיים אצלי- הלכו משולשים תודות לכבישי ירושלים.

 

ועכשיו פיאט 500 ידנית 2011 שנקנתה ב11 אלף שקל עם 150 אלף קמ, עכשיו היא על 155 אלף. הלך כויל ב600 שקל ובעיות חשמל שסודרו בגלל חוטים שנאכלו על ידי עכבר או חולדה.

 

image.thumb.jpeg.5f4f9f00307652231d4e94ef8fd5f992.jpeg

ובוקי, אצלי יש רדיו דולפינים של פיוניר... איזה כיף לראות דולפינים בים המלח.

היא עושה כל יום את העליות של ים המלח כבר 5 חודשים.

ובדלק היא בובה אמיתית!

image.thumb.jpeg.8dbb56d53519c6fdfaf90504153d92cd.jpeg

  • אהבתי 5

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, אליה כתב:

טוב, מסקנה מדעית לא תצא מדוגמא אחת של פיאט אחת..

 

 

קח עוד מסקנה. קניתי פיאט כזאת, רק לפני מתיחה, לפני כשנתיים, ב-19K. אחרי 9.5 חודשים ו-19K ק"מ מכרתי אותה, ב-19K. האוטו הכי אמין והכי זול לאחזקה שאי פעם היה לי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, TZR84 כתב:

זה נכון לרב אבל תמיד יש יוצא מהכלל ואפשר למצוא מציאות.

השברולט סוניק שלנו רכב שני בבית שנת 2013 (מנוע 1.6) מחירון שלה 17K, הרכב אצלנו יותר משנתיים גמע כ45K במהלך התקופה וסה"כ 119K משרת אותנו בצורה מעולה.

במהלך התקופה היו מעט תיקונים (בית תרמוסטט נוזל, סליל הצתה, ניקוי מצערת וכיול חיישן זווית, החלפת תושבות מנוע , מילוי גז מזגן) סה"כ תיקונים כ2500 שקל ולמעט זה רק טיפולים זולים כל 15K וטסטים עובר חלק.

נוסעת באמינות טובה עד כה בלי בעיות משמעותיות.

מניח שאשדרג אותו בקרוב בגלל שהנסועה שלו עלתה ומי שיקנה יקבל רכב שמור ומצוין.

 

 

 

לפני שעה, שביט כתב:

 

כל אוטו שתחזיק מעל 3-4 שנים יצטרך בשלב מסויים להחליף מצבר וצמיגים (טיימינג לא לכולם). 

לא ברור מה ניסית להוכיח כאן.  ממש פשוט מה שניסיתי להוכיח זה רק שההודעה שמצותת כאן למעלה לא כ"כ רלוונטית מבחינת עלות האחזקה הזולה לשנתיים האלו.
וכן אתה לא מחדש לי שגם ברכב חדש יותר יכולות להגיע הוצאות...

 

אתה מזכיר לי אנשים שמוכרים אוטו חדש בן 3 "כי לא מתחשק לי להעביר אותו טסט" או אחרי 5 שנים "כי צריך לעשות טיימינג/ להחליף רפידות ודסקיות" (ונתקלתי באנשים כאלה).

 

הפיאט נראית בונבון. תהנה ותיזהר "שלא תתחמם לך בעליות של הקסטל"

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, RK כתב:

 

קח עוד מסקנה. קניתי פיאט כזאת, רק לפני מתיחה, לפני כשנתיים, ב-19K. אחרי 9.5 חודשים ו-19K ק"מ מכרתי אותה, ב-19K. האוטו הכי אמין והכי זול לאחזקה שאי פעם היה לי.

האמת שהפיאטים(500/פנדה/פונטו) באמת מסתמנות כפשוטות ואמינות למדי(לפחות ב-1.2 ידני).

בנושא הכללי של השרשור--הבעיה העיקרית היא רמת התחזוקה הישראלית הזוועתית בלא מעט מקרים.

עריכה אחרונה על ידי אליה
  • רעיון טוב! 2

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פויה

לא להתקרב.

מיץ של הזבל הגיר הרובוטי הזה.

עוד יש לו חלקים מאלפא ופרארי מה שאומר תיקונים שעולים כמו בית.

שומר נפשו ירחק מגיר גרוע זה.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרארי, לא פחות ולא יותר... 

 

אז אין חלקים מפרארי, כן יש חלקים משותפים לאלפות מהדורות המוקדמים. לא ממש סיוט, אבל כן תיקונים לא זולים כשמשהו הולך. מי שיכול ידני, עדיף.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אומר שהגיר הדני בפיאט הזו - מצויין.

מהלכים קצרים, תחושת "קליקיות", בהרמת חצי קלאץ' ממצב עמידה הוא לבד מעלה סל"ד לאיזור 1200-1300 ולא צריך להוסיף גז בזינוק.

 

לעומת הגיר המעורפל והקשה לתפעול של פיז'ו, ההבדל גדול מאוד. 

  • אהבתי 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד אהבתי את ההיל הולדר.

תענוג.

למרות שאני מגיע למחסום של חיזמה, אני מוציא את הראש וצורח מהר מהר אני לא יודע לעשות זינוק בעליה, החיילים צוחקים ופותחים לי נתיב שלישי לשניה שאוכל לעבור. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 14

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...