Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

 

צודק. לא תקני.

אבל זה באמת המצב. והרכבים אכן עולים.

אני מבין שכניסה לבית פרטי תיאורטית אפשר להיות מספיק דביל בכדי לסלול שיפוע כזה, אבל כמו שאמרו לך, רוב הסיכוי שהשיפוע קטן בהרבה ממה שאתה חושב.

יתכן ובמדידה תראה שזה לא עובר את ה30 מעלות (שזה המון)

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם למדרגות זה שיפוע נדיר וקשה לטיפוס.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

אתה צריך פחות כח, לא יותר.

לעלות עם כמה שפחות גז כמה שיותר מהר.

ואם לא עוזר - צא ברוורס..

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

בחיפה יש כמה עליות מעצבנות במיוחד, שבהתחלה של רובם יש "עצור" או צומת שאין לך ברירה חוץ מלעצור ואז להתחיל לעלות. 

אני פשוט מתחיל בימי גשם לנסוע בהילוך שני כדי לא להתפרפר. 

 

ופלוס אחד על צמיגים נורמליים. במיוחד כשעוד מעט גשם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 10 שעות, tinoki כתב:

יש כאן 2 נושאים:

- מה יעזור לך לצאת מהחניה.

- אתה מעוניין להחליף רכב, ומעדיף לרכוש רכב שיהיה לו קל יותר לצאת מהחניה. לכן לא מעוניין להחליף צמיגים לרכב הנוכחי שאתה מעוניין למכור.

הבנתי נכון?

אגב, עם שתיישם פתרון כלשהו, כנס לחנייה ישר וצא ברוורס, כמו שהציעו כאן. אמור לסייע כנ"ל בגלל המומנט העדיף

 

אתה צודק ...לפעמים נוצרת סיטואציה משולבת :האם כדאי להחזיק רכב בנזין יחסית יקר כאשר העתיד הוא רכבים חשמליים , אולי כדאי להוסיף קצת כסף ולרכוש פלאג אין או חשמלי?

בכל מיקרה אני יחליף לצמיגים בעלי אחיזה טובה יותר וכן אעשה הכנה למשטח עם חומצה ולאחריה חומר המגביר חיכוך (השכנים הקמצנים של החונים בסמיכות לא כל כך מעוניינים בהשקעה ומעדיפים לעלות בכמה ניסיונות תוך שחיקת הצמיגים)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

דשא או שטיח זה רעיון לא מוצלח במיוחד.

סיבי פלסטיק בדשא סינטטי יקטינו את החיכוך מאוד.

במקומות שמדמים סקי משתמשים בסוג דומה של חומר כדי לתת למחליקים תחושה של החלקה בשלג.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, דובצע כתב:

אולי שים שטיח…משו ברעיון של דשא סינטטי

 

ממש אהבת את הרעיון אה?

 

C9E11264-6D83-46BF-87AF-24F50FCCC57B.jpeg

  • מצחיק 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

פותש

סקרנת לגביי העלייה המפחידה הזו

שלח תמונה שלה אם אפשר(אם ייראה מספיק מאתגר אבוא אפילו מרחוק לנסות את מזלי😝)

 

פורסם
לפני 6 שעות, דוב המערות כתב:

דשא או שטיח זה רעיון לא מוצלח במיוחד.

סיבי פלסטיק בדשא סינטטי יקטינו את החיכוך מאוד.

במקומות שמדמים סקי משתמשים בסוג דומה של חומר כדי לתת למחליקים תחושה של החלקה בשלג.

אז גומי שעושים עליו פילאטיס 

 

לפני 6 שעות, avargel כתב:

 

ממש אהבת את הרעיון אה?

 

C9E11264-6D83-46BF-87AF-24F50FCCC57B.jpeg

חחח הבעיה שהוא לא עשה את העבודה כי מה שנישפך עובר דרכו. אבל מצאתי בפירוקיה שטיחונים מקוריים אז באיזהו שלב העפתי את הסינטטי

פורסם (נערך)
בתאריך 9.9.2023 בשעה 22:37, ronyad כתב:

הכוונה סיני זה לרכב של השכן  (חשמלי).

תודה רבה על ההמלצות, אכן כך אעשה 

איזה רכב? חלק מהרכבים החשמליים מגיעים עם הנעה אחורית(או כפולה), אולי בגלל זה קל לו לצאת.

 

איזה שנה ה cx5? יש סיכוי שאין לו בקרת משיכה?

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם (נערך)
בתאריך 9.9.2023 בשעה 20:29, harhanegev כתב:

ושיפוע ל לפחות 45°

אין לדעתי רכב אזרחי שמסוגל לעלות שיפוע כזה, אולי זיבאר וכאלה. [למטה: ראיתי את הריינג', מדהים].

 

צמיגי טריאנגל זה צמיג סיני סתמי שגם כשיצא מהמפעל מקומו היה במיחזור. 

צמיג AT נותן אחיזה טובה יותר בשטח (ביחס ל-HT הסטנדרטי) אבל אני לא בטוח בכלל שישנה במצב שאתה מתאר ונראה לי בזבוז.

צמיג עם אחיזה טובה יותר בהחלט יעזור, וכמובן הנעה כפולה מה שנקרא 4X4 כמו דאסטר או כל סובארו תפתור את הבעיה אם יש לך כוונה להחליף מתישהו רכב. יותר כוח לא נחוץ! אין לך בכלל מחסור בכוח גם לא במומנט. 

בתאריך 10.9.2023 בשעה 12:55, ברווז כתב:

אני פשוט מתחיל בימי גשם לנסוע בהילוך שני כדי לא להתפרפר

זו טכניקה נכונה. 

בג'יפי סיור ישנים תמיד התחלנו בשני. הראון חזק וקצר מדי. 

בטרופר יש כפתור "שלג" כשלוחצים הרכב מתחיל בשלישי כדי לא לפרפר. כמובן ששם המומנט מאפשר את זה. לא חושב שאי פעם השתמשתי, זה לא לאקלים ישראלי. 

 

אחרי עריכה:

בתאריך 10.9.2023 בשעה 08:29, Fazer כתב:

אבל אם יש לך ריינג' רובר אולי דווקא כן

מדהים. לא מעט תלוי בנהג, כמובן. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...