Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם התאונות בכביש6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנסוע בשבוע האחרון בכביש 6 ומה אני אגיד לכם,

כל יום תאונה של רכבים, טוטאל לוס, פקקים.

מה זה אנשים לא יודעים לנהוג? מה העניין פה?

 

אגב כביש 6 הבעיה העיקרית שלו לדעתי זה המשאיות. הם גודשות את הכביש בכל שעות היום כמעט. 

הם יוצאות לעקיפות מסוכנות כל הזמן. 

הם יוצאות לעקיפות סתם ומעכבות את התנועה וגורמות לבלימות מטורפות. אני ראיתי את זה כל יום. 

 

  • אהבתי 2
פורסם

אז תיסע מכביש אחר...

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 2
  • רעיון טוב! 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הכל עניין של תרבות נהיגה. 

כאשר כל נהג בכביש חושב שהוא יותר חשוב מכולם, הכאוס יקרה במהרה.

 

אנשים נוסעים כמו צב בנתיב השמאלי ומכריחים אותך לעקוף מימין, גם אחרי שהבהבת להם יותר מ 10 דקות. 

אנשים שלא יודעים לתכנן מסלול נסיעה, נוסעים מהר, ברקס, נוסעים מהר, ברקס, וסתם יוצרים סבירות גבוהה לתאונה. 

אכיפה לא נכונה 

כבישים במצב מזעזע.

 

 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, חולה רכב#1 כתב:

הכל עניין של תרבות נהיגה. 

כאשר כל נהג בכביש חושב שהוא יותר חשוב מכולם, הכאוס יקרה במהרה.

 

אנשים נוסעים כמו צב בנתיב השמאלי ומכריחים אותך לעקוף מימין, גם אחרי שהבהבת להם יותר מ 10 דקות. 

אנשים שלא יודעים לתכנן מסלול נסיעה, נוסעים מהר, ברקס, נוסעים מהר, ברקס, וסתם יוצרים סבירות גבוהה לתאונה. 

אכיפה לא נכונה 

כבישים במצב מזעזע.

 

 

ואנשים שלוחצים ברקס בלי סיבה(אני רואה את זה הרבה עם האופנוע כי אני קצת גבוה יותר וגם עוקף הרבה). מצבים שבהם אפשר לעזוב את הגז או שבגלל לא צריך ללחוץ ברקס מבכל סיבה הם לוחצים.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 4 שעות, arik100 כתב:

כל יום תאונה של רכבים, טוטאל לוס

בשביל שיהיה לסוחרים מספיק סחורה לדחוף לאנשים.

(ע"פי כתבות שראיתי הרבה אנשים שקנו רכבים מסוחרים התגלו כרכבים שעברו "משבר" כזה)

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, חולה רכב#1 כתב:

כבישים במצב מזעזע.

דווקא מצב הכבישים יחסית בסדר, בפרט אם דיברנו על כביש 6. 

 

ולנושא של פות"ש.

אתמול עשיתי שטות וחזרתי הביתה דרך כביש 6 (כי מיהרתי...) במקום דרך 444 כמו בכל יום, נקנסתי בלעמוד שעתיים בכביש הזה. איזה תאונה מפגרת בין רכב למשאית בתוך המנהרה לפני בן שמן, גרמה למשטרה לסגור את הכביש טוטאל עד גרירת הרכבים מחוץ למנהרה!

  • מבאס 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

טלפון. סמרטפון ומולטימדיה.

בגלל זה גם רואים בלימות סרק וזיגזגים כל כך הרבה.

מסכים ונהיגה לא הולך ביחד.

גם שיחה בדיבורית (עם ידיים על ההגה ומבט אל הכביש) - פוגעת משמעותית בקשר בין הנהג לסביבתו.

אז עם מבט למסך ויד אחת במקלדת, על אחת כמה וכמה ועוד יותר.

 

לי זה נראה די אבוד, האמת. לא מאמין שאפשר להילחם בזה ולנצח. עד שיהיו רכבים אוטונומיים וזהו...

  • אהבתי 6
פורסם
לפני שעה, BoazB11 כתב:

טלפון. סמרטפון ומולטימדיה.

בגלל זה גם רואים בלימות סרק וזיגזגים כל כך הרבה.

מסכים ונהיגה לא הולך ביחד.

גם שיחה בדיבורית (עם ידיים על ההגה ומבט אל הכביש) - פוגעת משמעותית בקשר בין הנהג לסביבתו.

אז עם מבט למסך ויד אחת במקלדת, על אחת כמה וכמה ועוד יותר.

 

לי זה נראה די אבוד, האמת. לא מאמין שאפשר להילחם בזה ולנצח. עד שיהיו רכבים אוטונומיים וזהו...

בדיוק היום הראיתי לבן שלי איך *לא* נוהגים: כשנכנסנו לכיכר, נהגת אחת נדחפה מהר מהר לפנינו בלי לתת זכות קדימה, יד שמאל על ההגה ויד ימין על הטלפון הנייד.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם ארבעה מסלולים בכל כיוון לפחות ועם כבישי ירידה/עליה למחלפים במקביל אליו, הכביש היחיד בארץ שאימץ גישה זו הוא 431 ולראיה הוא פנוי רוב הזמן.

בפועל מדובר בכביש טלאים שאינו מסוגל לספוג את קיבולת הרכבים, בשבוע שעבר יצא לי לסוע מגדרה לב"ש דרך כביש 40 והיה הרבה יותר טוב מכביש 6, בחזור נסעתי דרך 6 למרכז, טעות חמורה, כל שתי דקות משאית על 101 קמ"ש עוקפת משאית שנוסעת 100 קמ"ש ונהגים שחושבים שעקיפות מימין יקדמו אותם.

  • אהבתי 1

עדיין לא קניתי אורה פאנקי קאט

פורסם

עוד סיבה זה הגז ברקס. גז כול עוד אפשר ואז ברקס כשיש רכב לפניך מה שהורס איזון ואוטו שעקף דבוקת מכוניות נותן גז לא פרופורציונלי ומהר בולם בדבוקה הבאה. 

אם במקום ליסוע 70 גז 130 ברקס 70 היה נוסע 100 הוא וכול הנהגים לא היו תאונות וגם לא היו נוצרים פקקים אבל לך תסביר את זה לאנשים ש״סוברים״ שמהירות לא מסוכנת וכולי

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

טלפון. סמרטפון ומולטימדיה.

 

חד משמעית זה. נהגים פשוט לא מרוכזים בנהיגה ובכביש.

 

אנשים לא עושים תאונה כי הכביש משובש (וכביש 6 הוא לא). אנשים גם לא ממש עושים תאונה כי צריך לעקוף מימין.

 

בכל פעם שאני עוקף מישהו שנמצא על חצי נתיב, שנמצא 100 מטר מאחורי הרכב שמלפניו, שלא מתחיל לנסוע כשהרמזור מתחלף - אני רואה שמדובר באדם שמסתכל בטלפון, ואף רואה יוטיוב במסך ברכב.

 

מפחיד.

עריכה אחרונה על ידי Ido.G
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, MIKIOPA כתב:

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם ארבעה מסלולים בכל כיוון לפחות ועם כבישי ירידה/עליה למחלפים במקביל אליו, הכביש היחיד בארץ שאימץ גישה זו הוא 431 ולראיה הוא פנוי רוב הזמן.

בפועל מדובר בכביש טלאים שאינו מסוגל לספוג את קיבולת הרכבים, בשבוע שעבר יצא לי לסוע מגדרה לב"ש דרך כביש 40 והיה הרבה יותר טוב מכביש 6, בחזור נסעתי דרך 6 למרכז, טעות חמורה, כל שתי דקות משאית על 101 קמ"ש עוקפת משאית שנוסעת 100 קמ"ש ונהגים שחושבים שעקיפות מימין יקדמו אותם.

בוא נרד לרובד בסיסי יותר,

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם תאורה.

 

  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני שעה, MIKIOPA כתב:

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם ארבעה מסלולים בכל כיוון לפחות ועם כבישי ירידה/עליה למחלפים במקביל אליו, הכביש היחיד בארץ שאימץ גישה זו הוא 431 ולראיה הוא פנוי רוב הזמן.

בפועל מדובר בכביש טלאים שאינו מסוגל לספוג את קיבולת הרכבים, בשבוע שעבר יצא לי לסוע מגדרה לב"ש דרך כביש 40 והיה הרבה יותר טוב מכביש 6, בחזור נסעתי דרך 6 למרכז, טעות חמורה, כל שתי דקות משאית על 101 קמ"ש עוקפת משאית שנוסעת 100 קמ"ש ונהגים שחושבים שעקיפות מימין יקדמו אותם.

ואז כל מי שקצת אוהב טבע היה צועק מה זה המפלצת אספלט הזאת?

בכל מקרה, הכביש יורחב בקרוב יחסית ממחלף קסם וצפונה.

לפני 10 דקות, harhanegev כתב:

בוא נרד לרובד בסיסי יותר,

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם תאורה.

 

למה התאורה כלכך קריטית? 
לא חבל על האנרגיה?

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 25 דקות, shellcase כתב:

ואז כל מי שקצת אוהב טבע היה צועק מה זה המפלצת אספלט הזאת?

בכל מקרה, הכביש יורחב בקרוב יחסית ממחלף קסם וצפונה.

למה התאורה כלכך קריטית? 
לא חבל על האנרגיה?

אין טעם שנתווכח, נסכים שלא להסכים.

אני שונא נהיגה בחושך מצרים שהתאורה היחידה בו היא מפנסי כלי הרכב, במיוחד כשיש מכוניות רבות ופנסים רבים.

אני מבין שלך זה פחות מפריע, מכבד את דעתך.

  • אהבתי 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 15 דקות, shellcase כתב:

ואז כל מי שקצת אוהב טבע היה צועק מה זה המפלצת אספלט הזאת?

 

צעקו גם כשחצבו בהרים, הלוואי וזו היתה הבעיה שלנו, אני מניח שהבתים ועסקי הענק (חוקיים או לא) שצצו בשני צידי הכביש מכפר קאסם ועד עארה לא יפריעו לאף אחד.

 

עדיין לא קניתי אורה פאנקי קאט

×
×
  • תוכן חדש...