Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך אגב יש אלתית טריה שמגדלים בארץ בקיבוץ דן. צריך מים קרים מאוד.

אפשר להכין גם מפורל(אלתית).

פעם ניסו למכור לי באיזה מעדניה סלומון מעושן נורווגי מנורווגיה, רק מה אני קורא נורווגית, ועל האריזה רשום אלתית, אני אומר להם זה לא סלומון.

הם אומרים לא יכול להיות ככה מגיע מהספק ורשום במדבקה סלומון.

לך תתווכח, שיטה מעניינת למכור דג יותר זול, אבל לא פחות טעים במכיר יותר יקר

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 דקות, לירון .ה. כתב:

דרך אגב יש אלתית טריה שמגדלים בארץ בקיבוץ דן. צריך מים קרים מאוד.

אפשר להכין גם מפורל(אלתית).

פעם ניסו למכור לי באיזה מעדניה סלומון מעושן נורווגי מנורווגיה, רק מה אני קורא נורווגית, ועל האריזה רשום אלתית, אני אומר להם זה לא סלומון.

הם אומרים לא יכול להיות ככה מגיע מהספק ורשום במדבקה סלומון.

לך תתווכח, שיטה מעניינת למכור דג יותר זול, אבל לא פחות טעים במכיר יותר יקר

 

אהמ, לא מבין בכלל בדגים, אבל לפי גוגל אלתית=סלמון, פורל=טראוט.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 24 דקות, לירון .ה. כתב:

אפשר להכין גם מפורל(אלתית).

 

אישית, לא אוהב פורל בגלל המרקם, אבל כן, אפשר להמליח באותה צורה גם פורל, ולמי שהמרקם לא מפריע לו זו בהחלט יכולה להיות אופציה נוספת.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
לפני 18 שעות, Derish כתב:

 

אם תסתכל על הנפשות הפועלות בעמוד 'צור קשר', תבין מהיכן שגיאות הכתיב. ישנה הסתברות גבוהה שזה לא משפיע על איכות המוצרים.

 

אכן האוכולסיה שמגיעה לשם היא לא כ"כ מגוונת (למרות שיתור ויותר לא יוצאי חבר העמים נראים שם),
בימי חמישי ושישי יש בחוץ בחור עם חבית וברז בירה שהוא עושה,
בגדול שוב הרבה מאוד מהסחורה שמסתובבת באיזורים החרדיים (הם קונים הרבה דגים מעושנים) מגיעה משם גם למעדניות "השוות"
סה"כ מגוון גדול מאוד של דגים מעושנים בזול, גם דגים קפואים ומשקאות חריפים,
וסתם אוכל של "עולים" (באמת סליחה על ההכללה אבל מקווה שמבינים את הכוונה).

פורסם
לפני 54 דקות, flytomars כתב:

 

אהמ, לא מבין בכלל בדגים, אבל לפי גוגל אלתית=סלמון, פורל=טראוט.

צודק

התבלבל לי

אכן טראוט, פורל

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעה, לירון .ה. כתב:

דרך אגב יש אלתית טריה שמגדלים בארץ בקיבוץ דן. צריך מים קרים מאוד.

אפשר להכין גם מפורל(אלתית).

פעם ניסו למכור לי באיזה מעדניה סלומון!! מעושן נורווגי מנורווגיה, רק מה אני קורא נורווגית, ועל האריזה רשום אלתית, אני אומר להם זה לא סלומון!!!!.

הם אומרים לא יכול להיות ככה מגיע מהספק ורשום במדבקה סלומון!@$^!.

לך תתווכח, שיטה מעניינת למכור דג יותר זול, אבל לא פחות טעים במכיר יותר יקר

61496807_.jpeg.a6ac9a0a58c8a480f406b6bfd81fcbd1.jpeg

 

סולח כי אתה נורווגי.

  • מצחיק 5

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לכבישה בבית אפשר להוסיף עשן נוזלי ואז מקבלים גם את הארומה של העישון. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 12 דקות, itaysamurai כתב:

61496807_.jpeg.a6ac9a0a58c8a480f406b6bfd81fcbd1.jpeg

 

סולח כי אתה נורווגי.

טוב נו

אז ארשום ב בנורווגית 

ørret
לפני 3 דקות, nitch כתב:

לכבישה בבית אפשר להוסיף עשן נוזלי ואז מקבלים גם את הארומה של העישון. 

ניסת פעם עשן נוזלי?

צריך טיפה, אחרת זה לא אכיל, ויש לזה טעם של מכונת עשן

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

כן, יש לי בבית ומשתמש. מוסיפים שתיים שלוש טיפות לסלמון, לא יותר 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

אין ספק שרלוונטי, ובהחלט אנסה. 

 

מניח שתעשה גוגל לפני שתכין, אבל למקרה שלא... אצלינו גם מוסיפים איזו כף וודקה לכבישה. חובה כלי אטום. לפי גוגל זה מאיץ את התהליך. אנחנו כובשים 24-36 שעות. לפני ששוטפים את המלח וכו'. אם משאירים יותר זה כבר מלוח מדי.

בתאריך 17.9.2022 בשעה 13:33, Transporter כתב:

טעמים שונים לגמרי

זה כמו להגיד למישהו שאם הוא אוהב חזה עוף יאכל פסטרמה

^ אין יור פייס 😜

  • מצחיק 2
פורסם

תודה @Derish.

דגמתי היום את פרודג.  הסלמון המעושן מעולה (18.9 ש"ח ל 100 גר'. לא זול אבל לא יקר במיוחד), אספתי עוד מלא סלטים, חלקם מצוינים חלקם סתם טובים מאוד. אחלה טיפ. 

האווירה הזכירה לי את סופר 'גרינברג' המקורי בבאר שבע בתחילת שנות ה 90' כשהייתי סטודנט, בלי שקל על התחת. נוסע באוטובוס לשוק, נכנס ל'גרינברג', רב עם עם החולדות על מי יקח את האוכל מהמקררים, אבל היה זול, וזה בערך מה שיכולתי להרשות לעצמי. 

הרצפה בפרודג היתה נקיה, העגלות זוועה, והשירות מצוין. הופתעתי לראות שהמקום כשר. איכשהו ציפיתי למקום לא כשר. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.9.2022 בשעה 09:56, llaavvii כתב:

יואב בצומת כנות יש את חנות המפעל של הרמס דגים (90% מהסחורה של אושר עד משם)
לפני חצי שנה המחיר היה 39 ש"ח לחצי קילו.
https://www.hermesfish.co.il/category/חנות-מפעל

מניח שהם עדיין מהזולים בשוק.

 

סחטיין על ההכוונה לשם. מרשימה מאוד. נסעתי במיוחד הבוקר, יצאתי עם שלל רב. 

המחיר 55 ש"ח לחצי קילו,  מומלץ מומלץ מומלץ. 

 

אם אי פעם תיתקלו במעדנייה בשם 'המעדניה של דיסקו' (סימן רשום, כל הזכויות שמורות, אין להעתיק, לשכפל, לצלם או לעשות שימוש מסחרי כלשהו, ט.ל.ח) אז תדעו שהדגים מהרמס והסלטים מפרודג. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 19.9.2022 בשעה 09:56, llaavvii כתב:

ואב בצומת כנות יש את חנות המפעל של הרמס דגים (90% מהסחורה של אושר עד משם)
לפני חצי שנה המחיר היה 39 ש"ח לחצי קילו.
https://www.hermesfish.co.il/category/חנות-מפעל

 

מישהו מכיר דברים כאלה באזור חיפה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכונון:

באושר עד (ירושלים, שמגר. לא יודע מה קורה בסניפים אחרים) מוכרים עכשיו 100 גרם סלמון מעושן ב- 6.9 ש"ח.

טונה מעושנת בשלושים לקילו. בדר"כ 109 וגם זה די זול.

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...