Jump to content

Trilandian

  • הודעות

    502
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פולקסווגן גולף 2013 טרנדליין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Trilandian

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

6

מוניטין

  1. המשאב הזה הוא משאב מוניציפלי, ויש לרשויות המקומיות זכות לנהל אותו כפי שהן רואות לנכון. אם רוב תושבי העיר מסכימים שחניה חינם בכחול לבן לתושבי העיר גורמת יותר נזק מתועלת, הם יכולים להפעיל לחץ על העירייה ע"מ שזאת תשנה את המדיניות. אפשר לטעון שזה לא ריאלי ולא סביר שמהלך כזה יצליח, אבל מי שמעוניין בדמוקרטיה צריך להשלים עם זה ששינוי מדיניות דמוקרטי זה תהליך איטי ומסורבל שבחלק גדול מהמקרים נכשל לגמרי. מה שלא דמוקרטי זה שהממשלה באה ועוקפת את מי שאמור כביכול לייצג את האינטרסים המקומיים של תושבי הרשויות המקומיות ואומרת בעצם "לא אכפת לנו מה אתם והתושבים שלכם רוצים; אנחנו נעשה מה שאנחנו רואים לנכון." זו ריכוזיות שלטונית דורסנית שלדעתי אין לה מקום בדמוקרטיה מתוקנת.
  2. בדיוק. זה לא שהרוב הגדול של האוכלוסייה שש לשרוף שנים של חסכונות על אוטו סתם כי בא להם להתפנק.
  3. והנה בא איזה לקקן להצדיק את המהלך הזה של לקיחת חניה חינם בכחול לבן מתושבי הערים: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001384300 "המדיניות הזו מעודדת שימוש ברכב פרטי לנסיעות בתוך העיר ובכך פועלת כנגד השאיפה לצמצום הגודש בכבישים ולעידוד מעבר לאמצעי תנועה חלופיים לרכב הפרטי." מה שמעודד בראש ובראשונה שימוש ברכב פרטי הוא ה"איכות" של אותם אמצעי תנועה חלופיים.
  4. זה אפילו לו האישו העיקרי פה. האישו העיקרי הוא שהעירייה הפעילה את השיקולים שלה ואמרה "אנחנו רוצים לתת לתושבי העיר שלנו לחנות בחינם בכחול לבן כדי לתת להם ערך מוסף/להקל עליהם/לעודד את הכלכלה המקומית/אלף ואחת סיבות אחרות", ואז באה הממשלה ואומרת "אנחנו רוצים לעשות לנהגים במדינה חיים עוד יותר קשים, ולצורך כך אנחנו נרמוס את הסמכות של הרשויות המקומיות וניקח מהם את היכולת לנהל את הגביה/אי-גביה של דמי חניה בחניות כחול לבן בטריטוריה שלהן". גם מי שמצדד בפילוסופיה שהדרך לעודד שימוש בתח"צ היא הוצאת המיץ לציבור הנהגים צריך לראות את הבעייתיות הגדולה בזה שהממשלה מרשה לעצמה להתנהג מול הרשויות המקומיות בצורה כ"כ דורסנית.
  5. Trilandian

    מחזיק לטלפון ברכב

    יש להם כמה דגמים שמצריכים פירוק חלקי קטן של הדשבורד, אבל הדגמים שציינתי מורכבים יחסית בפשטות.
  6. Trilandian

    מחזיק לטלפון ברכב

    יש לי ברודיט בגולף, אבל דגם שהיבואן לא מביא לארץ. יושב כמו בונקר. אני רואה שבאתר היבואן אין דגם ל-i25, אבל באתר הגרמני יש אחד שמתחבר לקורה.
  7. זה פשוט מיקרומנג'מנט ממשלתי שעובר כל פרופורציה הגיונית. למה הממשלה חושבת שיש לה זכות להכתיב לרשויות המקומיות איך הן משתמשות במשאבים המקומיים שלהן?
  8. אתה יכול לבדוק את שעות העומס של המכון בגוגל. לפני הטסט האחרון ראיתי שהמכון שאני תמיד הולך אליו מתרוקן בשעה האחרונה שלו, אז הגעתי 20 דקות לפני הסגירה ונכנסתי בלי תור.
  9. Trilandian

    נוחות מושבים ברכבים

    אני לא נוסע מרחקים ארוכים (עבדתי בזמנו 15 ק"מ מהעבודה, שרובם על כביש 5) והמושב לא גרם לי לכאבי גב, אלא רק היה לא נוח ומעייף, אז חייתי עם זה, עד ששילוב של משחקים עם זווית/מיקום המושב והתרגלות הביאו אותי סוף-סוף למצב שהמושב מרגיש בסדר.
  10. יש לנו תדיראן אלפא בסלון ובחדר השינה שלי. עובדים סבבה לטעמי.
  11. Trilandian

    נוחות מושבים ברכבים

    מסכים. לקח לי סביבות ה-9 חודשים להתרגל למושב בגולף.
  12. מבחינתי החלפת רכב צריכה לבוא כשהרכב המחליף מהווה שיפור מבחינת כלל השיקולים של בעל הרכב על פני הרכב הקיים שמספיק משמעותי כדי להצדיק את ההוצאה הכספית וכאב הראש שכרוכים בפרוצדורה. אם לקחת את עצמי כדוגמה, הרכב הקודם שלי היה לאנסר שנקנה בגיל 7 ו-8 חודשים. הוא היה חלש ורועש, ואחרי בערך שנתיים כבר כ"כ התבאסתי מלנהוג עליו ששנה לאחר מכן, ברגע שעלתה בידי ההזדמנות (התחלתי להרוויח מספיק כסף) החלפתי אותו. את הרכב הנוכחי שלי, הגולף, קניתי בתחילת 2017 בגיל 3 ו-5 חודשים. בהתחלה לא התלהבתי ממנו, וחשבתי שאחזיק אותו גג איזה 4-5 שנים עד שאחליף אותו במשהו יותר טוב. אממה, כשחיפשתי לו עוד אז מחליפים פוטנציאליים, לא מצאתי שום רכב בטווח המחירים שלו שיכול היה לתת לי תמורה יותר טובה. בחלוף 4.5 שנים כבר התרגלתי אליו, רוב מה שהפריע לי בו בהחתלה כבר לא מפריע לי יותר, ומבדיקת היצע הרכבים של היום, השיפורים מול הגולף בן ה-8 שלי שאני הייתי מקבל אם הייתי מחליף אותו ברכב חדש יחסית מינוריים (רוב מערכות הבטיחות לא מעניינות אותי) ולא מצדיקים את זה. אז כרגע הרכב מספק את כל הצרכים שלי, לא מבאס אותי, ועושה נאמנה את עבודתו של להסיע אותי לעבודה/חדר כושר/הביתה. אני רואה את עצמי מחזיק אותו לפחות עוד איזה שנתיים. בגדול אני עכשיו די בגישה של ודים (בהנחה שהבנתי אותה נכון). בהגיע הזמן להחליף את הרכב, אבחר רכב מהניילונים בתקציב שלי עם כל הפיצ'רים שאני רוצה עם התמורה הכי טובה למחיר, כך שאהיה כמה שיותר מרוצה ממנו לתקופה כמה שיותר ארוכה, אחזיק אותו עשור+, ואז אראה מה קורה בשוק והאם יש הצדקה בהתחדשות.
  13. עדכון: הייתי היום בפנצ'ריה, צמיגאי בדק את הצמיג ואמר שאין איתו שום בעיה. שאלתי אותו כמה פעמים "אתה בטוח?", והוא אמר שהצמיג הזה יכול עוד לנסוע ולנסוע והוא לא רוצה לקחת את הכסף שלי סתם. נראה שזו אכן רק שריטה. אני אגב לא אומר את זה כדי לרמוז שלא הייתי צריך לנסוע לשם. צמיגים הם מרכיב קריטי ברכב, וחייבים לוודא שהם תקינים. עכשיו אני יכול להמשיך לנהוג בראש שקט.
×
×
  • תוכן חדש...