Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וסולומון מותר? 

  • אהבתי 1

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 7 שעות, Night Driver כתב:

שכנע אותו להיות צמחוני

הצלחתי להסיט אותו מ 'אבא, תביא לי פילה בקר' ב 200 ש"ח לק"ג לסלמון מעושן ב 20 שקל ל 100 גר'! 

אל תקלקל! 

  • מצחיק 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

200 ש"ח לקילו. מה אתה, ביטוח לאומי?

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

די הרבה זמן לא הייתי אבל הייתה תקופה באושר עד שמכרו את החבילות של 100ג', שתי חבילות ב-25-26

עישון קר כמו שעושים לסלמון הוא תהליך איטי ומסורבל, שכולל כיבוש וחלק ממליצים לתבל ואז עישון קר באמצעות שרוול ארוך כדי לשמור על העשן קר.

פורסם
לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

שכנע אותו להיות צמחוני

לא בהכרח יותר זול. כל התחליפי בשר למיניהם עולים יותר מהדבר האמיתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

הצלחתי להסיט אותו מ 'אבא, תביא לי פילה בקר' ב 200 ש"ח לק"ג לסלמון מעושן ב 20 שקל ל 100 גר'! 

אל תקלקל! 

הבוס שלך יראה את זה וישר שולח אותך למכור הלוואות למעוטי יכולת.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעה, discoTD5 כתב:

הצלחתי להסיט אותו מ 'אבא, תביא לי פילה בקר' ב 200 ש"ח לק"ג לסלמון מעושן ב 20 שקל ל 100 גר'! 

אל תקלקל! 

 

מה זה משנה, גם ככה אתה תמיד מתדלק במאה שקל

  • מצחיק 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אמרת שהוא בגיל ההתבגרות?

באיזה בית ספר מוזר הוא לומד שמותר להכניס דגים/בוטנים/שקדים/אגוזים/שומשום וכו'?

 

הילדים שלי יכולים להביא סנדביצ'ים פחות או יותר רק עם גבנ"צ ופסטרמה וגם זה לא תמיד ביחד כי תמיד יש מישהו שאלרגי ללא כשר

  • מצחיק 3

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, YNV כתב:

וגם זה לא תמיד ביחד כי תמיד יש מישהו שאלרגי ללא כשר

בשביל כאלה אני הייתי מביא בייקון עם גבינה ושרימפס מתוך אידיאולוגיה

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 2
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 שעות, אורי מ. כתב:

כמה חלקים מתוך הכתבה, שכמו כל כתבה בעיתונות יומית צריך לקרוא עם חוש ביקורת עובד.

(והכינים שמתייחסים אליהם בכותרת הן כיני-ים, סוג של טפיל ).

 

בין 70% ל–90% מסך צריכת הסלמון העולמית מקורם בחוות גידול מלאכותיות. הדגים בחוות האלה גדלים בצפיפות נוראה, מוצפים בטפילים מסוכנים, מרוססים בחומרי הדברה כימיים, מוזנים בכמויות חריגות של אנטיביוטיקה.

מחקר מקיף שמצוטט בספר הצביע על הימצאותם של ארבעה חומרים רעילים שונים בדגי הסלמון בחוות הגידול השונות. הבעייתי שבהם הוא ה–PCB (ביפנילים עתירי כלור — תרכובת רעילה שנעשה בה לא פעם שימוש על תקן נוזלי צינון ובידוד בשנאים ובקבלים במוצרים חשמליים כמו מקרר וטלוויזיות). ב–2016 הגדירה הסוכנות הסביבתית האירופית, The European Environment Agency, את דג הסלמון מחוות גידול כ"דג הרעיל ביותר", כשהיא מבהירה כי שיעור גבוה של PCB, כמו גם תרכובות כימיות אחרות בדגים הללו, עלול להוביל לסיכון מוגבר לאוטיזם, היחלשות המערכת החיסונית ופגיעה בפעילות מערכת ההפרשה הפנימית. עוד קובעת הסוכנות כי PCB, אותה תרכובת מסוכנת שאפשר למצוא במרבית דגי הסלמון הגדלים בחוות, "מקושרת לכמה סוגים שונים של סרטן".

לדברי קולינס ופרנץ, הבעיה בכלובים שבהם מגדלים את הסלמון היא לא רק הצפיפות הנוראה שבה מוחזקים הדגים, אלא גם הכמות האדירה של טפילים ושל כיני־ים שמכרסמים כל העת בבשרם החי. "הטענה של גורמים בתעשיית הסלמון היא שיש כיני־ים גם אצל דגי סלמון שגדלים בטבע", אומרת כעת קולינס. "אבל כשאתה שם מאה אלף דגי סלמון בתנאים של צפיפות נוראה אז לא מדובר בכינה אחת או שתיים אלא בטפילים ובכיני־ים שממש אוכלים את הבשר של הדג. אתה יכול לראות תמונות של דגי סלמון שהפנים שלהם ממש אכולות".

אתם מספרים שאתם בעצמכם אוכלים סלמון שמגיע מבתי גידול, רק שבמקום אותם כלובי רשת בתוך האוקיינוס אתם קונים אותם מחוות יבשתיות. מה ההבדל בעצם?

קולינס: "החוות היבשתיות בנובה סקוטיה אולי צפופות באותה מידה, אבל הן לא במים ואין בהן בעיה של טפילים, כיני־ים וחומרים מסוכנים. בעלי החוות לא צריכים לרסס את הדגים בחומרי הדברה או להוסיף אנטיביוטיקה לאוכל שלהם. בחוות הימיות כל הצואה והפסולת הרעילה נשפכת לים, ואילו בחוות על היבשה ממחזרים את הצואה ומפיקים ממנה חומרי דישון. בנוסף לכך, בעלי חוות על האדמה רוכשים את הקרקע בכספם ונושאים באחריות, ואילו בעלי החוות הימיות הם טרמפיסטים חופשיים. האוקיינוס הוא משאב ציבורי, אין להם שום בעלות עליו, ולא רק שהם מציבים בו את החוות שלהם הם גם יוצרים נזק סביבתי אדיר שמשלמי המסים צריכים לממן את הטיפול בו".


אז בטונה יש כספית והסלמון בכלל גרוע. איזה דג אפשר לאכול בשקט ?

פורסם
לפני שעה, שביט כתב:

 

מה זה משנה, גם ככה אתה תמיד מתדלק במאה שקל

מתדלק? זה? מה? 

לא הבנתי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...