Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, aviaviavi כתב:

די הרבה זמן לא הייתי אבל הייתה תקופה באושר עד שמכרו את החבילות של 100ג', שתי חבילות ב-25-26

 

 

מצטרף להמלצה.

לא יודע אם עדיין בתוקף, אבל בסניף בירושלים זה היה המחיר למשך חודשים ארוכים.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

נתח סלמון זה לא סלמון מעושן.

 

סלמון מעושן זה אחד הדברים הקלאסיים להעמיס בחו"ל. זול בצורה משמעותית.

בתקווה שלא יאבדו לך את המזוודה..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

יש את זה: 
https://www.shufersal.co.il/online/he/A?prd=P_8340618&gclid=CjwKCAjwg5uZBhATEiwAhhRLHo5fStRFcsnyBFP60TkdGDf_ytmyLj5djRrPHLkqpLnRKlU_IV5FHhoCPnMQAvD_BwE

אבל המשלוח 30 שקל, תבדוק אולי אפשר להזמין מוצר זהה בעליאקספרס עם משלוח חינם.

עריכה: תמיד אפשר לסמוך על רוסים במאכלים מוזרים: https://www.keshet-teamim.co.il/search/סלמון מעושן פרוס 
יש שם פילה ב-14.9 ש"ח לק"ג. ההורים שלי קונים לפעמים וזה תמיד מגיע פרוס, אז אני מניח שאפשר לבקש במעדניה שיפרסו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 15 שעות, discoTD5 כתב:

מתדלק? זה? מה? 

לא הבנתי. 

מה לא קיבלת דלק חינם לכל החיים עם הרכבים החדשים?  חבר שלי קיבל ג'ילי וזר פרחים רק כי הם לא רצו לת לו דלק חינם.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 7 שעות, amosbmw כתב:

סלמון מעושן זה אחד הדברים הקלאסיים להעמיס בחו"ל. זול בצורה משמעותית.

בתקווה שלא יאבדו לך את המזוודה..

 

עזוב שניה את המחיר, הוא הרבה יותר טעים מהסלמון המעושן בארץ שהוא סתם מלוח.

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 דקות, Derish כתב:

המשפחה בנתניה ממליצה לבקר בחנות המפעל של פרודג שברח' הקדר 42, ולא רק בענייני סלמון. 

 

 

 

אני זוכר שהייתי שם לפני מספר שנים, יש להם סלטים מעולים (אפילו החומוס מצויין ופחות תעשייתי) אבל המקום עצמו קשוח, ריח חזק של דגים והרצפה רטובה מנוזלים שאתה מעדיף לא לדעת את מקורם...

פורסם (נערך)

@אורי מ.  אתה ממשיך להפיץ מידע שגוי (ואני מתנסח בעדינות).

מקודם היה על הדגים טפילים וכינים.  עכשיו יש עליהם טפילים וכיני-ים. אז כינת-ים איננה טפיל שצריך להדגיש במיוחד את קיומה ?

טענת שהסוכנות הסביבתית האירופאית הכריזה על סלמון מחוות גידול כדג הכי רעיל.

בדקתי באתר שלהם, ונחש מה ?  הפלא ופלא - אין שום איזכור לכך...

אני מבין שהטענות שלך נובעות ממידע שגוי. אולי גם עם בסיס אידיאולוגי (עכשיו קראתי את החלק האחרון של הציטוט שלך - בוודאות יש כאן רקע אידיאולוגי).  אך עדיין זה לא קרוב למציאות.

שורה תחתונה - זאת ההודעה האחרונה בנושא זה שאני מגיב לך. אינני מתכוון לבזבז את זמני על ויכוחים עם מישהו על נושא אידיאולוגי.

 

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם (נערך)

אני יודע שביפן (ויכול להיות שגם באירופה) אסור למכור סלמון טרי, רק קפוא.

 

ז"א תופסים את הדגים, מנקים אותם ומקפיאים (flash freeze) אותם עוד על הספינה עצמה, כדי למנוע זיהומים ותפילים (או להרוג את אלה שכבר יש).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, guya72 כתב:

@אורי מ.  אתה ממשיך להפיץ מידע שגוי (ואני מתנסח בעדינות).

מקודם היה על הדגים טפילים וכינים.  עכשיו יש עליהם טפילים וכיני-ים. אז כינת-ים איננה טפיל שצריך להדגיש במיוחד את קיומה ?

טענת שהסוכנות הסביבתית האירופאית הכריזה על סלמון מחוות גידול כדג הכי רעיל.

בדקתי באתר שלהם, ונחש מה ?  הפלא ופלא - אין שום איזכור לכך...

אני מבין שהטענות שלך נובעות ממידע שגוי. אולי גם עם בסיס אידיאולוגי (עכשיו קראתי את החלק האחרון של הציטוט שלך - בוודאות יש כאן רקע אידיאולוגי).  אך עדיין זה לא קרוב למציאות.

שורה תחתונה - זאת ההודעה האחרונה בנושא זה שאני מגיב לך. אינני מתכוון לבזבז את זמני על ויכוחים עם מישהו על נושא אידיאולוגי.

 

 

לא טענתי כלום ואני לא מתווכח איתך.

בסך הכל הבאתי ציטוט מתוך כתבה בעיתון, כל המלל בהודעות הקודמות הוא ציטוט מהכתבה (סליחה אם זה לא היה מובן).

גם ציינתי שכל כתבה עיתונאית צריך לקרוא עם הרבה ביקורת.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...