Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, llaavvii כתב:

יואב בצומת כנות יש את חנות המפעל של הרמס דגים (90% מהסחורה של אושר עד משם)
לפני חצי שנה המחיר היה 39 ש"ח לחצי קילו.
https://www.hermesfish.co.il/category/חנות-מפעל

מניח שהם עדיין מהזולים בשוק.

מגניב, תודה!

צריך עכשיו להגיע לצומת כנות. 

 

מרגיע שיש להם "מגוון אשיר של דגים כבושים ומעושנים" ...

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שים חבילה דורסל בבגאז' וסע כמו שאתה רגיל (89 קמ"ש בלי מזגן ועם חלונות סגורים). מאמין שתצליח גם להגיע וגם לחזור.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

@discoTD5אני יודע שאמרת שאתה לא רוצה להכין את זה בעצמך, אבל אמא שלי מכינה סלמון מומלח שיוצא טעים למדי ולוקח כלום עבודה, אז אולי תרצה לנסות את זה.

זהו הולך ככה:

 

הנח פילה סלמון טרי בתבנית פיירקס עם העור כלפי מטה ופזר עליו שתי כפות גדושות של מלח גס וכף שטוחה של סוכר.

image.thumb.jpeg.4ac248fed5d43ce5d4d8dd3914fcf018.jpeg

 

הרטב רב מגבת, סחט אותה, והנח אותה על הסלמון.

image.thumb.jpeg.6a9f95dbf7c344e1e292a3e53dcc7c32.jpeg

 

כסה את התבנית והנח אותה במקרר.

image.thumb.jpeg.530e85f1dd4a1322aae7f7552c372fc7.jpeg

 

אחרי 24 שעות, הוצא את התבנית מהמקרר, ורוקן ממנה את כל הנוזלים ושאריות המלח.

image.thumb.jpeg.afca29afa2b75d44e57e7d72069db3a6.jpeg

image.thumb.jpeg.a427041c8a8b415e3e07532c3917c0a0.jpeg

 

וזהו, מוכן.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
לפני שעה, discoTD5 כתב:

מרגיע שיש להם "מגוון אשיר של דגים כבושים ומעושנים" ...

 

אם תסתכל על הנפשות הפועלות בעמוד 'צור קשר', תבין מהיכן שגיאות הכתיב. ישנה הסתברות גבוהה שזה לא משפיע על איכות המוצרים.

 

פורסם
לפני 48 דקות, Trilandian כתב:

@discoTD5אני יודע שאמרת שאתה לא רוצה להכין את זה בעצמך, אבל אמא שלי מכינה סלמון מומלח שיוצא טעים למדי ולוקח כלום עבודה, אז אולי תרצה לנסות את זה.

זהו הולך ככה:

 

הנח פילה סלמון טרי בתבנית פיירקס עם העור כלפי מטה ופזר עליו שתי כפות גדושות של מלח גס וכף שטוחה של סוכר.

image.thumb.jpeg.4ac248fed5d43ce5d4d8dd3914fcf018.jpeg

 

הרטב רב מגבת, סחט אותה, והנח אותה על הסלמון.

image.thumb.jpeg.6a9f95dbf7c344e1e292a3e53dcc7c32.jpeg

 

כסה את התבנית והנח אותה במקרר.

image.thumb.jpeg.530e85f1dd4a1322aae7f7552c372fc7.jpeg

 

אחרי 24 שעות, הוצא את התבנית מהמקרר, ורוקן ממנה את כל הנוזלים ושאריות המלח.

image.thumb.jpeg.afca29afa2b75d44e57e7d72069db3a6.jpeg

image.thumb.jpeg.a427041c8a8b415e3e07532c3917c0a0.jpeg

 

וזהו, מוכן.

גרבלקס

"סלמון קבור"

אפשר להוסיף שמיר קצוץ, וסלק מגורד.

עדיף גם לשים עליו משקל, שיצאו עוד נוזלים. ובסוף לשטוף ולנגב עודפי מלח וסוכר

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

 

אם תסתכל על הנפשות הפועלות בעמוד 'צור קשר', תבין מהיכן שגיאות הכתיב. ישנה הסתברות גבוהה שזה לא משפיע על איכות המוצרים.

 

פניתי ב'צור קשר', תוך שתי דקות היתה לי תשובה במייל. אישית, לא גנרית.

נראה לי מקום ששווה ביקור, על אף הוצ' הדלק הצפויות על הק"מ.  

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 3 שעות, לירון .ה. כתב:

אפשר להוסיף שמיר קצוץ, וסלק מגורד.

עדיף גם לשים עליו משקל, שיצאו עוד נוזלים. ובסוף לשטוף ולנגב עודפי מלח וסוכר

 

אפשר גם להשאיר אותו שם 72 שעות במקום 24, הטעם רק יתחזק וישתפר.

 

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

נראה לי מקום ששווה ביקור, על אף הוצ' הדלק הצפויות על הק"מ.  

 

ממתין לשרשור: 'עד לצומת כנות נסעתי בשביל סלמון לחג'.

 

 

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 6 שעות, לירון .ה. כתב:

עדיף גם לשים עליו משקל, שיצאו עוד נוזלים

 

מה התועלת בזה?

 

לפני 3 שעות, Derish כתב:

אפשר גם להשאיר אותו שם 72 שעות במקום 24

 

למשך כמה זמן הדג הטרי הזה יישאר טרי?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני 12 דקות, Froyne כתב:

מה התועלת בזה?

ככה זה בכל מתכון, שמים משקל, זה עוזר בתהליך השימור, עוזר להחדיר את המלחים לדג, וגם עוזר לעצב את הנתח.

חשוב להכין מנתח טרי, לא קפוא או מופשר

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

הכנתי מקפוא ( מופשר), יכול להיות שהטעם לא אותו הטעם אבל ככל הידוע לי אין סלמון טרי בארץ גם ככה

עריכה אחרונה על ידי GKME
פורסם

יש. לא בכל סופר.

בכל שבוע _מטיסים_ לארץ כמה טונות של סלמון טרי מנורבגיה. לא קפוא. לא זוכר את המספר במדויק, זוכר שנפלה לי הלסת.

 

אשכרה דגים מעופפים. עולם משוגע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 שעות, Froyne כתב:

מה התועלת בזה?

למשך כמה זמן הדג הטרי הזה יישאר טרי?

 

התועלת במשקל נוסף היא בכך שהטקסטורה של הדג משתנה, הוא נהיה פחות שומני ויותר יבש/לעיס כמו jerkey או חמון, לחובבי הז'אנר. כנ"ל לגבי הארכת זמן ההמלחה. 

 

הטריות אינה רלוונטית ברגע שהתחלת תהליך המלחה או עישון. חשוב שהדג יהיה טרי כשהוא נכנס לתהליך, אבל כשהוא יוצא ממנו זה כבר דיון אחר לגמרי. 

 

וכמובן שהפרוצדורה המתוארת פה היא לא עישון ולא מה שהנער מחבב, לכן על אף שכבודה במקומה מונח (גם אני מכין ככה בבית), ספק אם זה היה רלוונטי לפות"ש. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

וכמובן שהפרוצדורה המתוארת פה היא לא עישון ולא מה שהנער מחבב, לכן על אף שכבודה במקומה מונח (גם אני מכין ככה בבית), ספק אם זה היה רלוונטי לפות"ש. 

 

אני העליתי את זה בדיוק מהסיבה שזה מהווה מבחינתי אלטרנטיבה לסלמון מעושן. הטעם של הלקס (כמו שהוא יוצא במתכון שתיארתי) דומה מאוד (לדעתי) לטעם של סלמון מעושן.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
לפני 5 שעות, Derish כתב:

וכמובן שהפרוצדורה המתוארת פה היא לא עישון ולא מה שהנער מחבב, לכן על אף שכבודה במקומה מונח (גם אני מכין ככה בבית), ספק אם זה היה רלוונטי לפות"ש. 

אין ספק שרלוונטי, ובהחלט אנסה. 

את שתי החנויות שהוזכרו כאן - פרודג והמפעל בכנות - אדגום בזמן הקרוב. אם לא חזרתי לדווח - כנראה שמשהו השתבש להם במתכון. 

 

אני מתפלא שעד רגע זה אף אחד לא הציע 'תחליף לקס' בצבע כתום זרחני, באיזו מעדנייה בשטחים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...