Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיאה פיקנטו או יונדאי I10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 אני מבקשת להודות לכותבים על השקעת הזמן, שלא מובנת מאליו. 

הבן שלי רווק  מחפש רכב עד 40 אלף גר בירושלים נוסע 1-2 פעמים בשבוע למרכז. 

 מחפש רכב אמין, עם  ריכת דלק נמוכה ותחזוקה לא יקרה.  

חשבנו על פינקנטו  ויונדאי 1200.  

האם נמוך שהמנוע של שנים מיוצר באותו מפעל כך שצריכת הדלק זהה? 

 

היינו שמחים לסוזוקי סוויט אבל כרגע לא מצליחים למצוא. מה הסיבה שסוזוקי ספלש פחות מבוקשת? 

מה דעתכם? 

 

 

 

פורסם

הי שרית,
גם אם לא זהה, צריכת הדלק שלהן די דומה עד כדי כך שזה לא יהיה שיקול מרכזי ברכישה.
הספלאש קטנה יותר מהסוויפט ו"פשוטה" יותר, ולכן זולה וקצת פחות מבוקשת (כי מי שרוצה זול לרוב הולך כבר על אלטו)
אגב בשביל פעמיים בשבוע נסיעה מירושלים למרכז לא הייתי בכלל קונה אוטו אלא נוסע בתחבורה ציבורית אם אפשרי.

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מדובר ברכבי מיני אשר פחות חסכוניות מהמתחרות כמו ספייס סטאר למשל, מצד שני, אם הנסועה נמוכה זה פחות קריטי.

הייתי בוחר אם כבר ביונדאי, לדעתי נוחה יותר, סלון נעים יותר משולב כמה צבעים 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שאלתי  כי בהרבה אתרים שסוקרים רכבים הנתונים בעבור הקיה הם 15 לליטר, ובעבור יונדאי I10  -  12 לליטר. 

(גיר אוטומטי) 

תודה על הרעיון למיצובישי ספייס סטאר. 

שאלה נוספת 

ראיתי שיש הבדלים במומנט: 

המיצובישי   מומנט 10.8 

היונדאי מומנט  I10. 

הקיאה פיקנטו מומנט 12.3 

 

האם ועד כמה יש לזה משמעות בנסיעות לירושלים ? 

 

פורסם

הפיקנטו לא עושה 15 ק"מ/ל', בשימוש מעורב יותר קרוב ל-12.5. בדיוק כמו היונדאי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

במבחנים שנערכו ביניהם, הספייס הייתה זריזה יותר, אך גם תהיה רועשת יותר עקב גיר רציף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, RK כתב:

הפיקנטו לא עושה 15 ק"מ/ל', בשימוש מעורב יותר קרוב ל-12.5. בדיוק כמו היונדאי.

יש לי פיקנטו 21", בשימוש מעורב באמת כנראה שזה מה שהיא תתן, אבל אם מדובר בנסיעה שהיא רב הזמן בכביש מהיר (מירושלים למרכז - תלוי לאן בדיוק, וכמה זמן יסתובב בתוך העיר), זה יתקרב ל 16 לליטר. אני הרבה פעמים נוסע בכבישים 38 ו 1, ורב המסלול יש בזבוז של מעל 15 ק"מ לליטר(22 מקסימום).

פורסם

אצלך הדגם הרובוטי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 דקות, yulianx כתב:

אצלך הדגם הרובוטי?

אצלי? כן. זה הרכב הראשון שלי. אני לא יכול לבצע השוואה עם סוגי תיבות אחרים, ולא מרגיש אי נוחות כלשהי במעבר בין הילוכים.

פורסם

הפיקנטו עם גיר פלנטרי פחות חסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מחזיק לרעייתי פיקנטו (2017) והנסועה שלה 80% בין עירוני ובמשאבה אנחנו יושבים על 1/14.9 ב30K ק"מ האחרונים והיא נוהגת לא חסכוני.

 

הספלאש חסכונית יותר.

פורסם
לפני 15 שעות, yulianx כתב:

הפיקנטו עם גיר פלנטרי פחות חסכונית.

מחוץ לעיר הוצאתי יותר מ-1:16 מדוד במשאבה. כולל קצת פקקים. 1:16.6 אם אני זוכר טוב.

הצלחתי לעשות את זה יותר מפעם אחת.

 

עם יותר פקקים ונסועה עירונית הצריכה נעה לכיוון 1:14-1:15. לא משולב 50/50.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כזאת צריכת דלק ספייס סטאר עושה בכביש בין עירוני הררי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי דווקא מחפש ספייסטאר במקום 2 אלו שהזכרת..

שתי מכוניות דומות,לא חסכוניות בהרבה יותר מרכב משפחתי בנסיעה של 50-50 או 70-30  (הסיויק שלי עושה משולב 1:11-1:11.5 ואם הפיקנטו הזו חסכונית בליטר אחד ל 100 קמ  מהסיוויק זה בטח לא שווה כי היא חלשה משמעותית ממנה).

הספייסטאר חסכונית יותר וגם מרגישה קצת יותר רכב בהשוואה ל 2 קופסאות הגפרורים הללו.

גילוי נאות- שבוע שלם,כאשר הרכב שלי היה בתיקון תאונה נהגתי על I10 רובוטית 2021- הרכב היה לא משהו- מזעזע לתחושתי ,חלש מאוד,חסר כח משמעותי לעומת הרכב שלי - אחרי שבוע אמרתי ברוך שפטרנו..

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...