Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.6.2022 בשעה 12:07, eli1801 כתב:

הבעיה העיקרית של הונדה מעבר לחוסר דגמים הוא התמחור. סיוויק מנוע 1.5 קרוב ל150 אלף שקלים עם איבזור מינימלי.

 

וללא הגבהת מושב הנוסע. מרגיש כאילו נוסעים ס''מ מעל הכביש. הזוי. 

פורסם
בתאריך 10.6.2022 בשעה 02:17, Mike808 כתב:

160,000 זה עוד ייחשב אטרקטיבי. אני מהמר על מחיר כניסה שקרוב יותר ל-170,000 וכמובן שעוד יותר מזה לדגמים המאובזרים.

הונדה ישראל דיי בפלונטר. מהג'אז אין להם מספיק הקצאות וה-CRV לא באמת מעניין אף אחד וממש לא אטרקטיבי בתמחור הנוכחי. לא נראה שהדגמים החדשים שלהם יהיו אטרקטיביים במיוחד או בעלי יתרונות מהותיים על המתחרים כך שהם לא ישנו את המצב באופן משמעותי.

 

160? אתה עוד אופטימי.

תראה כמו דורשים על הסדאן הלא היברידית ביבוא מקביל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 33 דקות, itsik170 כתב:

160? אתה עוד אופטימי.

תראה כמו דורשים על הסדאן הלא היברידית ביבוא מקביל.

כן, מחיר מציאה של 200 אלף שקל.

אבל "לקוח שמגיע לסוכנות יקבל הנחה יפה".

 

פשוט מדהים. משפחתית גנרית דוגמת קורולה, שפה עולה כמעט כמו טסלה.

עם כל הכבוד לסיוויק, ויש המון כבוד, זאת עדיין הונדה סיוויק, לא מרצדס, אפילו לא אקורה.

 

https://wheel.co.il/הונדה-סיוויק-2022-החדשה-נחתה-בישראל-והמחי/

מחיר המחירון של הונדה סיוויק החדשה באיילון מוטורס נקבע על לא פחות מ-199,000 שקל! רמת הגימור הגבוהה יותר תעלה כבר 209,000 שקל, אך לדברי החברה, לקוח רציני שיגיע לאחת הסוכנויות, יקבל הנחה יפה מאוד מהמחירון הרשמי. הדגם זמין בארץ במגוון צבעים ובמסירה מיידית עם רישוי 00. 

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אפשר גם יונדאי איוניק 5, שיהיה יותר טוב בכל פרמטר שאפשר להעלות על הדעת, כולל הביצועים.

כן, זה לא יהיה בנזין, אבל גם פה יש לך עדיין הונדה סיוויק, לא גראנד נאשנל

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 11.6.2022 בשעה 17:16, vadim6385 כתב:

כן, מחיר מציאה של 200 אלף שקל.

אבל "לקוח שמגיע לסוכנות יקבל הנחה יפה".

 

פשוט מדהים. משפחתית גנרית דוגמת קורולה, שפה עולה כמעט כמו טסלה.

עם כל הכבוד לסיוויק, ויש המון כבוד, זאת עדיין הונדה סיוויק, לא מרצדס, אפילו לא אקורה.

 

https://wheel.co.il/הונדה-סיוויק-2022-החדשה-נחתה-בישראל-והמחי/

מחיר המחירון של הונדה סיוויק החדשה באיילון מוטורס נקבע על לא פחות מ-199,000 שקל! רמת הגימור הגבוהה יותר תעלה כבר 209,000 שקל, אך לדברי החברה, לקוח רציני שיגיע לאחת הסוכנויות, יקבל הנחה יפה מאוד מהמחירון הרשמי. הדגם זמין בארץ במגוון צבעים ובמסירה מיידית עם רישוי 00. 

 

אז היום נצפתה אחת כזאת בחנייה של הבניין שלי, לפי הלוחית הגיעה דרך אוטומקס, מאחור רשום גם "limited edition".

 

אם אראה את השכן, אנסה לברר בכמה בפועל הרכב נקנה.

20220723_173440.jpg

20220723_173326.jpg

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הונדה היתדרדרו ברמה כל הצנומים עם הטורבואים האלה לא מוצלחים היום כל הרכב פלסטיק מינימאלי ומנוע שסחטו את האמא, איפה הסיוויק של פעם איפה ....

פורסם

זה דגם מאובזר, הפשוטים מגיעים ביבוא מקביל עם אבזור בטיחות חסר ומתקינים להם מובאון/מובילאיי

פורסם

ליבואן יש חלק בסיפור הזה אבל בסופו של דבר לדעתי הוא שולי.
היבואן תמיד לקח פרמיה על דגמי הונדה בצדק או שלא בצדק זה לא משנה זה תמיד היה המצב, וזה לא הפריע לו למכור ולתחזק קהל לקוחות סופר נאמן ומרוצה.

הבעיה נמצאת אצל היצרן. אני לא יודע מה עובר על היצרן הזה, אבל אני מקווה שהוא יחזור במלוא הכוח.
יצרן רכב שתמיד עשה דברים בדרך שלו. הרכב היחיד שעולה לי לראש שהם העתיקו הוא המולטיפלה כמה אירוני.
הביא לעולם חידושים (VTEC), דגמי על (NSX) ולקח את הביצועים לקצה בלי תחרות (S2000), והסיוויק טייפ R שתמיד בטופ, ועוד לא דיברתי על אופנועים...
בקיצור יצרן מפואר, שקשה לי מאוד לזלזל בו גם אם אני לא מבין את הלקוחות שמשלמים את הפרמיה כאן בארץ. נקווה שיחזור להיות רלוונטי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 14 שעות, m&t כתב:

מנוע שסחטו את האמא, איפה הסיוויק של פעם איפה ....

אה... אתה סגור שאתה מכיר את ההסטוריה של הונדה חבר?

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 12 שעות, farkash7 כתב:

הרכב היחיד שעולה לי לראש שהם העתיקו הוא המולטיפלה כמה אירוני.

אם מתעלמים מהמראה של מולטיפלה, זה רכב גאוני בפרקטיות שלו.

הונדה עשו בדיוק את הדבר הנכון עם FRV - לקחו את מולטיפלה בלי העיצוב ה"ייחודי" שלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הג'אז הקודמת תומחרה מצויין לציים ואכן נמכרה במספרים יפים,
הנוכחית סובלת גם משווי מס גבוה להחריד ומחיר מוגזם,
הFRV אחלה רכב מבוקש גם היום ונמכר במחירים הזויים...

פורסם

לא אמרתי דבר רע על הFRV, זה פשוט הרכב היחיד של הונדה שצועק לי העתקה.

אחלה מכונית (כנל המולטיפלה).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 16 שעות, farkash7 כתב:

הביא לעולם חידושים (VTEC), דגמי על (NSX) ולקח את הביצועים לקצה בלי תחרות (S2000), והסיוויק טייפ R שתמיד בטופ, ועוד לא דיברתי על אופנועים...

מדהים כמה טכנולוגיה הוא הביא לפני עשור ויותר. והיום הוא לא מצליח להביא כלום.

אין שום דבר מיוחד בסיוויק היום ואם כבר לדעתי היא נחותה מהמתחרות.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...