Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

160,000 זה עוד ייחשב אטרקטיבי. אני מהמר על מחיר כניסה שקרוב יותר ל-170,000 וכמובן שעוד יותר מזה לדגמים המאובזרים.

הונדה ישראל דיי בפלונטר. מהג'אז אין להם מספיק הקצאות וה-CRV לא באמת מעניין אף אחד וממש לא אטרקטיבי בתמחור הנוכחי. לא נראה שהדגמים החדשים שלהם יהיו אטרקטיביים במיוחד או בעלי יתרונות מהותיים על המתחרים כך שהם לא ישנו את המצב באופן משמעותי.

  • אהבתי 2
פורסם

מהביקורות שראיתי ה-SI מאוד טובה בארה"ב. מעניין אם תגיע ואיך תתומחר. זה עדיין לא יביא אותם להמון מסירות, אבל לפחות למשהו. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

איפשהו ב2008 בזמן שהגיעה האקורד החדשה לצד שיווקה של הסיוויק 1.8 עם 5 הילוכים ומראה עתידני, הונדה נתפסה אצלי כרמה אחת מעל המתחרים ולא רק אצלי. 

לימים בעצמי החלפתי 3 סיוויקים בסיוויקים ביניהם גם 2008 רמת גימור es המבוקשת מאוד לזמנו אבל לצערי כבר שעברתי ל2013 הבנתי שמשהו לא מתקדם ביחס למתחרים ב2017 ששקלתי להזמין 1.5 טורבו חדשה התימחור היה מוגזם מאוד ביחס למתחרים עם 0 הנחות, כך היבואן קבר מותג שקנה לעצמו מוניטין מפואר וקהל לקוחות שרוצה רק הונדה במשך שנים לטובת עזיבה המונית לטויוטה, ואלה לקוחות שכבר לא יחזרו. 

  • אהבתי 3

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

הבעיה העיקרית של הונדה מעבר לחוסר דגמים הוא התמחור. סיוויק מנוע 1.5 קרוב ל150 אלף שקלים עם איבזור מינימלי.

פורסם
לפני 7 שעות, daniel204 כתב:

איפשהו ב2008 בזמן שהגיעה האקורד החדשה לצד שיווקה של הסיוויק 1.8 עם 5 הילוכים ומראה עתידני, הונדה נתפסה אצלי כרמה אחת מעל המתחרים ולא רק אצלי. 

לימים בעצמי החלפתי 3 סיוויקים בסיוויקים ביניהם גם 2008 רמת גימור es המבוקשת מאוד לזמנו אבל לצערי כבר שעברתי ל2013 הבנתי שמשהו לא מתקדם ביחס למתחרים ב2017 ששקלתי להזמין 1.5 טורבו חדשה התימחור היה מוגזם מאוד ביחס למתחרים עם 0 הנחות, כך היבואן קבר מותג שקנה לעצמו מוניטין מפואר וקהל לקוחות שרוצה רק הונדה במשך שנים לטובת עזיבה המונית לטויוטה, ואלה לקוחות שכבר לא יחזרו. 

 

גם אני ממש חיבבתי את הדור הזה שלהם, סיוויק מ-2006 ״חללית״ והאקורד מ-2008. גם האקורד שקדמה לה הייתה מכונית מעולה. הסיוויק סדאן הייתה זריזה, מרווחת וגם חסכונית באופן מפתיע. ההאצ׳בק קיבלה עיצוב שלא היה לאף רכב אחר בתקופה ההיא. הסיוויק סדאן הבאה אותה הייתה צעד משמעותי לאחור עם עיצוב כעור, תא נוסעים פלסטיקי באופן מביך וכיול מתלים מרושל. גם ההאצ׳בק הייתה צעד לאחור בעיצוב בעיני. 

גם את הדור הנוכחי של הסיוויק אני לא מסמפט. העיצוב מוגזם ומכוער ולא מצאתי סיבות להעדיף אותה על המתחרות. 

הדור החדש נראה הרבה יותר טוב ויחידת ההנעה מסקרנת. אני עדיין בדעה שהתמחור שהיא תקבל יהפוך אותה לא רלוונטית אבל בהחלט אשמח להתבדות. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, daniel204 כתב:

איפשהו ב2008 בזמן שהגיעה האקורד החדשה לצד שיווקה של הסיוויק 1.8 עם 5 הילוכים ומראה עתידני, הונדה נתפסה אצלי כרמה אחת מעל המתחרים ולא רק אצלי. 

לימים בעצמי החלפתי 3 סיוויקים בסיוויקים ביניהם גם 2008 רמת גימור es המבוקשת מאוד לזמנו אבל לצערי כבר שעברתי ל2013 הבנתי שמשהו לא מתקדם ביחס למתחרים ב2017 ששקלתי להזמין 1.5 טורבו חדשה התימחור היה מוגזם מאוד ביחס למתחרים עם 0 הנחות, כך היבואן קבר מותג שקנה לעצמו מוניטין מפואר וקהל לקוחות שרוצה רק הונדה במשך שנים לטובת עזיבה המונית לטויוטה, ואלה לקוחות שכבר לא יחזרו. 

בזמנו, כל גבר ממוצע חלם על הסוויק האצבאק. אני זוכר איך הטסטר התעקש לקחת אותה לסיבוב סביב המכון.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

 

גם אני ממש חיבבתי את הדור הזה שלהם, סיוויק מ-2006 ״חללית״ והאקורד מ-2008. גם האקורד שקדמה לה הייתה מכונית מעולה. הסיוויק סדאן הייתה זריזה, מרווחת וגם חסכונית באופן מפתיע. ההאצ׳בק קיבלה עיצוב שלא היה לאף רכב אחר בתקופה ההיא. הסיוויק סדאן הבאה אותה הייתה צעד משמעותי לאחור עם עיצוב כעור, תא נוסעים פלסטיקי באופן מביך וכיול מתלים מרושל. גם ההאצ׳בק הייתה צעד לאחור בעיצוב בעיני. 

גם את הדור הנוכחי של הסיוויק אני לא מסמפט. העיצוב מוגזם ומכוער ולא מצאתי סיבות להעדיף אותה על המתחרות. 

הדור החדש נראה הרבה יותר טוב ויחידת ההנעה מסקרנת. אני עדיין בדעה שהתמחור שהיא תקבל יהפוך אותה לא רלוונטית אבל בהחלט אשמח להתבדות. 

אני ממש מחבב את העיצוב שלה (הטייפ R כבר מוגזמת).
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 19 שעות, Mike808 כתב:

160,000 זה עוד ייחשב אטרקטיבי. אני מהמר על מחיר כניסה שקרוב יותר ל-170,000 וכמובן שעוד יותר מזה לדגמים המאובזרים.

בקצב הזה הם עוד יתמחרו אותה קרוב לטסלה מודל 3 ויצפו שהמותג ימכור את הרכב.

 

לפני 11 שעות, daniel204 כתב:

מאוד לזמנו אבל לצערי כבר שעברתי ל2013 הבנתי שמשהו לא מתקדם ביחס למתחרים

הייתה לי סיוויק סדאן 2002, וחשבתי להחליף אותה בהאצ׳בק 2015.

אחרי נסיעת מבחן בכזאת, לא מצאתי שום דבר, אבל באמת שום דבר שמצדיק את ההחלפה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 שעות, yoni2sh כתב:

מה דעתכם על הג'אז החדשה ?

אני אוהב את הג'אז שלי (דור קודם) אבל אני חושב שיש את יאריס קרוס... 
איפו HR-V החדש? בהונדה אין מבחר 😶

×
×
  • תוכן חדש...