Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, farkash7 כתב:

לא אמרתי דבר רע על הFRV, זה פשוט הרכב היחיד של הונדה שצועק לי העתקה.

אחלה מכונית (כנל המולטיפלה).

הדמיון היחיד בין שת המכוניות הוא ששת המושבים, בהונדה הרבה פחות מרווחים ונוחים אגב. בכלל המולטיפלה היתה ועודנה אוטו גאוני לטעמי. מרחב פנים ענק, חלונות ענקיים ותחושה אורירית וראות פנטסטית בנובע, פתרונות איחסון וישיבה יוצאי דופן במקוריותם וכל זה ברכב קצר מאוד ביחס. האמא של המיניוואנים או הקרוסאוברים, תלוי במגדיר, שכל הילדים שלה ובלי יוצא מין הכלל ויש המון מאלו הרבה פחות מוצלחים ממנה. שייכת לשלהי תקופת הזהב של פיאט שהיום לא נשאר ממנה כמעט כלום.

  • אהבתי 1
פורסם

אל תקרא לה מיניוואן. לקרוא לה מיניוואן זה להעליב אותה. מיניוואנים עוד היו לפניה ואחריה.
היא הייתה שיקוץ חדש ונפלא שמת בטרם עת. לדעתי היא גם הייתה מאוד יפה.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ההונדה FRV לקחה את הרעיון המוצלח של פיאט מולטיפלה והוסיפה לו עיצוב נורמלי יותר ואמינות יפנית (מנוע שהיה קיים מעל 10 שני בדגמי הונדה סיוויק).

וגם שישה מושבים מלאים ותא מטען שלא הצריך קיפול מושבים.

 

לא סתם אחרי שהופסק הייצור הוא היה אחד המיניואנים המבוקשים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

6 מושבים זאת לא המצאה של פיאט.

היה קיים גם באמריקאיות ישנות, כאלה עם ספה מקדימה ובורר הילוכים על ההגה.

 

גם 6 מושבים ברכב קצר היה לפני, בAMC Pacer, עשרים שנה לפני המולטיפלה.

 

בניגוד למולטיפלה, היה לפייסר סיפור בדיוק הפוך - הרכב הזה כישלון כשייצרו אותו, והתפתח פולחן סביבו אחרי שהייצור הופסק. כמו עוד שיקוץ אמריקאי - פונטיאק אזטק.

 

המולטיפלה הייתה די מוצלחת מסחרית, אבל מהר מאוד נכנסה להיסטוריה בתור הרכב הכי מכוער בעולם, אפילו שממש לא הייתה גרועה בתור רכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ששת המושבים, כבודם במקומם, גם עיצובם היה מעט מוצלח יותר מהספסלים המגוחכים באמריקניות, אבל לא זה העיקר, זה נעוץ בחבילה הכוללת שהציג האוטו הזה, שפשוט אין לה יורשים הולמים, גם לא ההונדה. והמולטיפלה אגב היתה מכונית אמינה מאוד עם גירסת דיזל ידנית נהדרת שנמכרה גם כאן ואפילו היתה מענגת יחסית לנהיגה ומי שמזדמן לאיטליה יראה ממנה לא מעט גם היום. ולגבי היופי, אני חושב כמו אחד מקודמיך שמדובר במכונית יפהפיה, אבל מוכן לקבל שיש כאלו שמזהים חדשנות וחריגה מקונבנציות עם כיעור, כשמדובר בטעם כולם צודקים.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...