Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 11 שעות, Cerebral Cortex כתב:

צדקת בהחלט שרשמת שישנם אנשים שקונים קולה ופפסי בחנויות לאוכל מקסיקני כי שם משתמשים בסוכר לבן שהוא גם רעל לא פחות.

 

כבר לא:

 

 

 

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 18 שעות, liav12 כתב:

אני לא שותה קולה רגילה אלא רק זירו 

אבל מבחינתי הזירו אלוהית.

פעם הייתי רק על הרגילה עם הטון סוכר, היום בקושי נוגע

הזירו הייתה כישלון חמור בארצות הברית. וכי למה לשתות זירו אם יש לו קולה דיאט בטעם דובדבן? יש גם קולה דיאט פחות אהובה עלי בטעם וניל. יש עוד כל מיני ואריאציות רק בישראל נתקעו על המנגו המגעיל הזה.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

הייתה אהובה עליי ביותר פעם:

דיאט קוקה קולה לימון 

 

משנת 2009 שותה רק זירו .

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • רעיון טוב! 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Mr.Hybrid כתב:

הייתה אהובה עליי ביותר פעם:

דיאט קוקה קולה לימון 

 

משנת 2009 שותה רק זירו .

רק בכדי לבחון עד כמה המוח שלך התמכר לטעם. אם תשתה קולה רגילה אתה תגלה שאתה סולד מהטעם שלה. זה בגלל שהמוח שלך התרגל לקולה זירו ולמד לאהוב אותה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Cerebral Cortex כתב:

 

תתרחק כמה שאתה יכול ממשקאות קריסטל. במיוחד המנטה והתותית.  אהה כן, גם ממירנדה של פפסי. הסיבה. בנ"ל יש צבע מאכל צהוב סנסט שידוע בתור מסרטן ואיסור בשימוש באיחוד האירופי. לא שקולה מעניקה בריאות אבל עדיין לא שמעתי על חומר בקולה שהוא ידוע בוודאות כמסרטן.

לקחתי צעד אחד קדימה - הפסקתי עם שתיה מתוקה לגמרי.

 

מדי פעם יוצא לי לטעום את כל הקולה/פאנטה/ספרייט למיניהם, ואני לא מבין איך פעם הייתי שותה את הרעל הזה.

 

זה כמו עם סיגריות - זמן מה אחרי שהפסקתי לעשן, התחלתי להיגעל מהריח.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, ALÞћÃ כתב:

קולה וניל (לא הגירסה הדיאטטית) מבחינתי היא פסגת הנדסת הקולה. לשמחתי יש מס' מקומות שמייבאים את הדבר המדהים הזה.

סקרנת.

למפגש פורום הבא תארגן שישייה לטובת טעימות.

  • מצחיק 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

שכחתי לעדכן שבשבוע של פתיחת השירשור יצא לי ליקנות בקבוק 500מ"ל של קולה ZERO בACE ב-2 שקל ועל המדבקה שהדביקו עליו היה רשום שמיוצר באוקראינה.

היה להם משטח של זה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סיבות להפסיק לשתות קולה.

 

זה סוכר מיותר,

גם תחליפי סוכר זה ממש רעיל ומשבש מנגנונים בגוף

זה חברה שהיא בין 5 המזהמות הגדולות בעולם

 

 

כבר לא שותה קולה 8 שנים

 

  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

אני גם לא שותה כמעט, בשבילי זה רק בתור פינוק פעם בחודש חודשיים מקסימום בקבוק קטן יחד עם מנת שווארמה או פינוק אחר.

חוץ מימי הולדת אין בקבוק קולה או שתייה מתוקה אחרת במקרר, ממש לא מתגעגע לשתייה מתוקה, הכל פשוט מתוק מידי בשבילי וחונק בגרון, לא מבין איך אנשים מצליחים ליבלוע את כמויות הסוכר הללו-בעע.

 

אם כבר זה מזכיר לי- איך לעזעל האמריקאים אוכלים את החטיפים המלוחים שלהם? כל פעם שקניתי חטיף מיובא מארה"ב כמעט נחנקתי מכמויות המלח המטורפות- ממש הרגילו אותם לכמויות לא הגיוניות ובטח הם משלבים את זה עם כל הזבל הממותק-איכס.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
בתאריך 26.8.2022 בשעה 11:18, Cerebral Cortex כתב:

הזירו הייתה כישלון חמור בארצות הברית. וכי למה לשתות זירו אם יש לו קולה דיאט בטעם דובדבן? יש גם קולה דיאט פחות אהובה עלי בטעם וניל. יש עוד כל מיני ואריאציות רק בישראל נתקעו על המנגו המגעיל הזה.

 

 

בארץ (ולדעתי באירופה) הזירו היא מקום 1, לפחות בארץ.

אבל בארה"ב הטעם שלה מזעזע משום מה, הפפסי הרבה יותר טעימה, מתאר לעצמי בגלל שינוי מתכון לפי מדינה וקהל וכו'.

בנוגע לטעמים בכללי נראה שבארץ מביאים רק "מה שבטוח", הכל נדוש הכל אותו דבר כולם אותם טעמים ואין מגוון, אז המנגו הזה הוא שינוי, ועכשיו עם האבטיח תות שלדעתי מבורך וטעים, אבל למה לא מייבאים  או מייצרים לפחות וניל / דובדבן לארץ??

 

אני חסיד של רוט ביר, אז קניתי את התמצית שמוכרים של סודה סטרים והדבר הזה אלוהי. ממליץ אגב.

לפני 23 שעות, hwgeek כתב:

אני גם לא שותה כמעט, בשבילי זה רק בתור פינוק פעם בחודש חודשיים מקסימום בקבוק קטן יחד עם מנת שווארמה או פינוק אחר.

חוץ מימי הולדת אין בקבוק קולה או שתייה מתוקה אחרת במקרר, ממש לא מתגעגע לשתייה מתוקה, הכל פשוט מתוק מידי בשבילי וחונק בגרון, לא מבין איך אנשים מצליחים ליבלוע את כמויות הסוכר הללו-בעע.

 

אם כבר זה מזכיר לי- איך לעזעל האמריקאים אוכלים את החטיפים המלוחים שלהם? כל פעם שקניתי חטיף מיובא מארה"ב כמעט נחנקתי מכמויות המלח המטורפות- ממש הרגילו אותם לכמויות לא הגיוניות ובטח הם משלבים את זה עם כל הזבל הממותק-איכס.

 

 

אני דווקא אוהב זירו, שותה איזו פחית ביום / יומיים, כל דבר במינון נורמלי זה בסדר, מעבר לזה זה כבר מוגזם, יש אנשים מכורים ששותים ליטר+ ביום זה גרוע.

ואכן עדיף את הזירו מבחינה קלורית וסוכר שיש בקולה הרגילה.

 

לגבי החטיפים של האמריקאים לחלוטין לא מבין איך הם אוכלים את כל הזבל המלוח הזה, ואז אתה מבין למה כל 1 מתוך 2 / 3 אנשים שם שמן פופוטם

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Opel Adam S 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, liav12 כתב:

בארץ (ולדעתי באירופה) הזירו היא מקום 1, לפחות בארץ.

 

באנגליה באופן מפתיע נתקלתי בהרבה מקומות שלא מחזיקים זירו, רק דיאט (רגיל, לא באיזה טעם מיוחד). לך תבין.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 שעות, liav12 כתב:

לגבי החטיפים של האמריקאים לחלוטין לא מבין איך הם אוכלים את כל הזבל המלוח הזה, ואז אתה מבין למה כל 1 מתוך 2 / 3 אנשים שם שמן פופוטם

תלוי איפה אתה מסתובב. השמנים שם בדרך כלל עניים.

 

והם שמנים כי ג׳אנק פוד תעשייתי מעובד זה זול, אוכל בריא יקר, וסגנון חיים של לעבוד בכמה עבודות כדי לפרנס את עצמך, מסגל לך צורת חיים לא בריאה של לאכול זבל מהיר ולפספס ארוחות.

 

זה אם באיזור שהם חיים בו יש בכלל מקום שמוכר אוכל בריא, ולא רק dollar tree או משהו בסגנון.

 

אה, ולמדינה אין סיבה לקדם תזונה בריאה כי אין ביטוח בריאות חובה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

עדיין הזירו האוקראיני נמכר בכל מיני מקומות במחיר מוזל משמעותית. 

אצלנו מכורים לזירו כבר שנים. 

במשפחה ובחברה (עשרות). 

שולח שקיות גדולות של בקבקבוקים למיחזור כל הזמן. 

אגב אחרי שנים רבות (מאז הקוקה קולה הדיאט עם הטעם הנוראי) עידנים של זירו. 

לא מצליחים להבין איזה תופעות בריאותיות אמורות להיות מה"רעל"  שכל שותי המים מזהירים ממנו. 

עדיף זירו עם ממתיק (שלא מצאנו מחקר חד משמעי מה הנזק שלו) על  משקה מפוצץ סוכר שהוא חד משמעית מזיק עם קבלות. סוגים שונים. 

ברור חד משמעית שעדיף מים, אבל אם כבר חייבים חייבים לשתות מתוק, עדיף עם ממתיק מלאכותי. 

עריכה אחרונה על ידי megabyte
×
×
  • תוכן חדש...