Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שמעו נא סיפור מוזר בהחלט,

הבאתי רכב (גרנד ויטארה) לטיפול שגרתי במוסך מורשה סוזוקי (לא אציין את שמו),

שילמתי עבור הטיפול 2000 ש"ח,

בעת התשלום שאל אותי בעל הבית אם אני צריך קבלה, אמרתי לא. לקח 2000 ש"ח מזומן ושם בכיס.

 

אתמול, כחודשיים שלשה אחרי הטיפול, לאחר ש"נידנדתי" לו שוב ושוב לקבל פירוט של מה בוצע באוטו, קיבלתי את ההעתק המצורף.

 

image.png.406230d7919f2751535000a1a2ade6b6.png

 

האם מישהו יוכל להחכים אותי?

החשבונית מדווחת על כ 900 ש"ח סה"כ, אז:

  1. על מה שילמתי 2000 ש"ח, האם ערך הטיפולים שנעשו שווה 2000 או 900? (את הרצועת מנוע, אני סיפקתי הוא רק עשה עבודה)
  2. מה היה הסיפור שלו, להרוויח כמה שקלים על העלמת מס? בשביל זה מוסך רציני (כך נראה) מוכן להתלכלך?!

 

קטונתי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי אליעזר
פורסם
לפני 10 דקות, אליעזר כתב:

מה היה הסיפור שלו, להרוויח כמה שקלים על העלמת מס? בשביל זה מוסך רציני (כך נראה) מוכן להתלכלך?!

גם מי שמשלם בשחור מתלכלך. לא רק מי שמקבל...

אישית, אדם שמבקש בשחור/בלי קבלה - אני מעדיף לא לעבוד איתו מתוך הנחה שאם הוא מרמה את הרשויות, לא תהיה לו בעיה לרמות אותך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני לא כ''כ מבין.

אתה יודע מה בוצע בטיפול ואתה רוצה אסמכתא?

או ששילמת לו 2000 ש''ח בלי לשאול מה הוא עשה ברכב?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
Just now, - XM - כתב:

אתה יודע מה בוצע בטיפול ואתה רוצה אסמכתא?

או ששילמת לו 2000 ש''ח בלי לשאול מה הוא עשה ברכב?

הוא אמר לי מראש מה הוא הולך לעשות, ומקווה שאכן עשה. רציתי את זה כתוב כדי שאזכור מה נעשה באוטו.
 

השאלה שלי העיקרית היא, האם קיבלתי תמורה לכספי. ומתוך בלבול אני מנסה להבין גם מה היה פה.

פורסם (נערך)

כמו שזה נראה שילמת 2000 עבור החלפת שמן פילטר שמן ו רצועת מנוע שעולה 70 שקלים.

לא מבין למה לא ללכת למוסך כל מוסך שהוא ולבקש את זה שם ולשלם 500 שקל בלחץ וללחוץ ידיים.

אבל רצית מורשה לא.

יום טוב.

עריכה אחרונה על ידי m&t
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לדעת מה עשו ברכב ביחס למה ששילמת. את החשבון הזה הוא הוציא לך אחרי שנידנדת לו, מי אמר שזה כל הדברים שהוא עשה? אולי עשו יותר? אולי פחות? 

שילמת לפני הטיפול 2000 שקל? ממתי משלמים לפני העבודה?

אין לך שום הוכחה שנתת לו 2000 שקל, הוא מצידו הוציא לך קבלה על 900.

עכשיו לך תוכיח...

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, m&t כתב:

כמו שזה נראה שילמת 2000 עבור החלפת שמן ופילטר שמן

אז נשדדתי? או שעבור העונג המדומה של "מוסך מורשה" זה המחיר?!

פורסם (נערך)

אין בושה, התחום פרוץ, כל אחד עושה מה שבאלו.

אגב קיבלת גם הנחה.

מעצבן אפילו לקרא את ההודעות האלה שאנשים פותחים ומעלים חשבוניות, אנסה להימנע מזה בעתיד. בהצלחה לך איש.

עריכה אחרונה על ידי m&t
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 36 דקות, SlowRide כתב:

אי אפשר לדעת מה עשו ברכב ביחס למה ששילמת. את החשבון הזה הוא הוציא לך אחרי שנידנדת לו, מי אמר שזה כל הדברים שהוא עשה? אולי עשו יותר? אולי פחות? 

שילמת לפני הטיפול 2000 שקל? ממתי משלמים לפני העבודה?

אין לך שום הוכחה שנתת לו 2000 שקל, הוא מצידו הוציא לך קבלה על 900.

עכשיו לך תוכיח...

השאלה שלי היא לא משפטית הכסף שולם, הלך.

אני מנסה להבין אם יש תאימות בין הטיפול שבוצע למחיר ששילמתי. ואגב, שילמתי אחרי העבודה. (הפירוט בחשבונית תואם למה שנאמר לי גם קודם).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז לא ברור למה אמרו לך סכום אחר ממה שכתבו בחשבונית. 

כתוב במפורש סכום העבודה והחלקים ורואים שאין שום תאימות בין מה שאתה שילמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

אז לא ברור למה אמרו לך סכום אחר ממה שכתבו בחשבונית. 

כתוב במפורש סכום העבודה והחלקים ורואים שאין שום תאימות בין מה שאתה שילמת.

אני מחפש מישהו שמבין בתמחור ויוכל לומר מה המחיר הריאלי לעבודות שבוצעו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, אליעזר כתב:

אני מחפש מישהו שמבין בתמחור ויוכל לומר מה המחיר הריאלי לעבודות שבוצעו.

בחשבונית שצירפת להודעה הראשונה כתוב המחיר הריאלי לעבודה. אין מה להבין בתמחור זה כתוב שחור ע"ג לבן.

למה שילמת 2000 ולא מה שכתוב שם רק אתה יודע.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 44 דקות, פריג'י כתב:

אחד השרשורים ההזויים.

תודה. 

 

לפני 46 דקות, פריג'י כתב:

אתה שואל אותנו על מה אתה שילמת למישהו אחר

אני מחפש מישהו שיודע כמה אמורים לעלות אותם טיפולים במוסך סטנדרטי/מורשה. 

אני מנסה להבין אם נשדדתי.

 

לפני 48 דקות, SlowRide כתב:

למה שילמת 2000 ולא מה שכתוב שם רק אתה יודע.

אם הייתי יודע כנראה לא הייתי שואל.

פורסם
לפני שעתיים, אליעזר כתב:

אני מנסה להבין אם נשדדתי.

כן.

פעמיים.

אבל סה"כ שיעור טוב לך ולכל מי שקורא כאן. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...