Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שהשרשור התדרדר לנושא אחר לגמריי.....

תשכחו לשאלה שלי (אם אתם זוכרים מתחילת הת'רד)

נמצא פתרון!

:p

תודה למי שניסה לעזור.

 

אני מקווה שאני אגיע השבוע.....לצלם קצת במפגש.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:mm_eek::mm_blush: :mm_shock: :loco::roll:

וזה מה שהייתי רוצה לעשות לכם בגלל שעבדתם עליי!:

:snipersm: :2gunfire:

 

:)))))))

 

"הם עבדו עליי דוד"

 

מאיזה סרט זה? :lol::lol::lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

"לא דובים ולא סולר, מקסימום חולר" :lol::lol::lol:

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תבוא נשחק "טיול כפות".

 

(מכירים? אולי אריאל יודע. אריאל מכיר "טיול כפות"?).

משחק אכזרי בנתניה.

 

ושוב טלאור נזכר בילדות שלו :

טלאור : אבא, כל הילדים משחקים את טיול הכפות ביום שבת? :shock:

אבא של טלאור : כן כן, תביא ת'צוואר!!! :twisted:

:-)

פורסם
:mm_eek::mm_blush: :mm_shock: :loco::roll:

וזה מה שהייתי רוצה לעשות לכם בגלל שעבדתם עליי!:

:snipersm: :2gunfire:

 

:)))))))

 

הגיע הזמן באמת...

יש לך קליטה יותר גרועה משל פלורסנט...

פורסם
תבוא נשחק "טיול כפות".

 

(מכירים? אולי אריאל יודע. אריאל מכיר "טיול כפות"?).

משחק אכזרי בנתניה.

 

ושוב טלאור נזכר בילדות שלו :

טלאור : אבא, כל הילדים משחקים את טיול הכפות ביום שבת? :shock:

אבא של טלאור : כן כן, תביא ת'צוואר!!! :twisted:

 

חחחחחחחחחחח.ענק....

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

איריאל אני לא יודע מה איתכם בנתניה

אבל פה אצלנו עדיין משחקים את המשחק ללא בעיה...

.עצוב אבל זו המציאות...

יש כאפה פנויה?

:roll:

פורסם
ועל זה נאמר המשפט החכם הידוע : בבזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז............

 

:shock3:

 

 

לא ידעתי שבחדרה מתעסקים עם חשמל.. טוב בעצם יש לכם שם תחנת כוח

אז שיהיה בזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

 

 

:shock3:

פורסם

OK

תרשום...

עד הסוף... ימינה... ואז שמאלה בצומת...

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם...

כביש החוף עד הרצליה, בהרלציה אתה יורד לנתיבי איילון ב"שבעת הכוכבים" ואז ממשיך עד רוקח. ברוקח אתה לוקח שמאלה לכיוון הלונה פארק וכו'... ממשיך ישר עד הצומת שאחרי הלונה פארק ושם לוקח ימינה לכיוון מגרשי הטניס, בצומת המרומזר הבא אתה לוקח ימינה לכיוון קניון איילון ואז נכנס לחנייה האחורית של איצטדיון ר"ג... כמה פשוט ככה לא ברור... :p

 

יותר טוב, כנס לוואלה ותוציא מפה איך להגיע לרחוב הירקון בבני ברק... זה ליד... :lol:

:-)

פורסם

תחפש פורד אריקה עם אש מהאגזוז, ואחריה AX שורפת טורים.

סע אחריהם, הם מגיעים למפגש.

 

 

 

....אההה.... יש לך סקודה פליסיה... טוב, תשתמש בהוראות של אריאל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הלו הלו.... אני מבקש...... זו לא סתם סקודה......

היא משופרת - מדבקה של קוני + מדבקה של "חיים אגזוזים"

מוסיף לי לפחות 1.2 כ"ס מה שמביא אותי לנתון מדהים של 61.2 כ"ס..... (אופטימי משהו...)

 

חוץ מזה הסקודה שלי היא בגרסת "ספורט טורינג"..... אה... זאת אומרת סטיישן...


×
×
  • תוכן חדש...