Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 2.12.2021 בשעה 10:48, yohai71 כתב:

נפל לידי מחשב עוד יותר ישן, כנראה משנת 2009:

 

20211202_094155.thumb.jpg.530c069e40afe64b28f3d86e233b0587.jpg

 

שתהיו בעניינים- זה צ'יפסט G33 עם DDR2. לקח לו זמן, אבל שדרג כמו גדול מ-10, לפי הלינק שהעליתי מקודם:

 

2056433623_Screenshot2021-12-02101208.thumb.png.fbe069e14d2421e2e92c1411949556fb.png

 

אגב, הלוחות האלה של אסוס מבחינתי הם הקורולה של ה-Motherboards, אפילו יותר מקורולה. עברו תחתי מספיק מחשבים עם לוחות P5KPL מזנים שונים וכולם בלי יוצא מן הכלל יכלו להמשיך לעבוד שנים קדימה, אם לא מגבלות הביצועים הנדרשים היום. הנה, הדוגמא הנ"ל מריץ Win11 בלי בעיה, אבל מעבר לאינטרנט בסיסי ואולי כמה מסמכי וורד, הוא כבר מתחיל להתאמץ. בקיצור, זו סתם השתעשעות לצורך הדיון אבל אני עדיין מחזיק מהלוח הזה (וגם הסדרות העוקבות, G41, H61, H81).

 

בדיוק אתמול התקנתי חלונות 10 על מחשב מ-2008. מעבד Q6600 שמורכב על לוח ASUS P5K-E-WIFI ו-6 גיגה זכרון. עובד כמו גדול.

 

הופתעתי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכנתי את המחשב ל11 שבוע שעבר.

בנתיים נראה שהמחשב עובד קצת יותר מהר.

מבחינת באגים, כרגע נתקלתי רק בחוסר התאמה של התמונה למסכים חיצוניים, התמונה לא מתאימה את עצמה לרזולוציה של טלוויזיה 

כמו ב10. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 24 דקות, GTאי כתב:

עבר זמן אז אני מקפיץ - מישהו יכול לחוות דעה שלילית על הWIN11  או שכדאי לרוץ על השדרוג?

תחפש פה בשרשור. התקנתי על מחשב נייד דל.
אצלי עבד טוב, לא התלהבתי אבל לא משנה.
ואז נפל כמו פעמים, הווינדוס לא עלה בכלל והייתי במסך שבו הציעו לי שחזור. עד שפעם אחת לא עלה בכלל.
חזרתי לווינדוס 10.

פורסם

השאלה אם זה חבלי ילדות של התקנות ראשונות, או משהו שקה לאחרונה... כי ברור שבהתחלה יהיו צרות (גם מכיוון מיקרוסופט וגם מכיוון דל)

פורסם

דיי בהתחלה.
אבל אתה יודע מה אומרים, על מי שנכווה ברותחין?
 

אני מרוצה מאוד מהווינדוס 10, לא שמתי לב למשהו שהדהים אותי ב 11, גם זאת סיבה מבחינתי למה לא להתקין.

פורסם

מחשב צריך לעבוד. אם אתה אחד מאלו שאוהב להתמודד עם דברים חדשים והתקלות שלהם, סבבה, אבל לשדרג מערכת הפעלה מוצלחת של מיקרוסופט בדור הבא... זה אף פעם לא היה רעיון טוב...😆

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעה, GTאי כתב:

השאלה אם זה חבלי ילדות של התקנות ראשונות, או משהו שקה לאחרונה... כי ברור שבהתחלה יהיו צרות (גם מכיוון מיקרוסופט וגם מכיוון דל)

עד שלא דוחפים לך לגרון את הגירסה החדשה יותר (11), אל תשדרג

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

לא צריך להתייחס לוינדוס 11 בתור מערכת הפעלה חדשה, אלא כאל שדרוג נוסף לוינדוס 10. אין באמת הבדלים גדולים מבחינת המשתמש בין 10 ל 11.

 

אני שדרגתי ל 11 על לפטופ של דל ומחשב שולחני עם amd ועובד סבבה. לא פחות ולא יותר טוב ממקודם.

אם זה יותר בטוח בגלל כל מיני עדכוני אבטחה, אז לא רואה סיבה למה לא לשדרג.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, bobi כתב:

אם זה יותר בטוח בגלל כל מיני עדכוני אבטחה, אז לא רואה סיבה למה לא לשדרג.

בינתיים גם 10 מקבל עדכוני אבטחה.

 

לדעתי גם - כל עוד לא מפסיקים תמיכה ב10 ולא דוחפים לך לגרון את 11, לדעתי אין טעם לשדרג בצורה יזומה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 שעות, bobi כתב:

אם זה יותר בטוח בגלל כל מיני עדכוני אבטחה, אז לא רואה סיבה למה לא לשדרג.

במקרה הזה אין הבדל מבחינת עדכונים.

אני חושב שיש שם הבדל מבחינת תמיכה בחומרה מתקדמת של אבטחה שמוטמעת כבר בייצור - אבל למשתמש הפשוט זה לא רלוונטי

פורסם

כשחיפשתי מחשב, ראיתי שברשתות הגדולות מוכרים מע' הפעלה 11 בלבד.

אז קניתי מחשב עם 11 פרו , ואני מרוצה מאוד.

עובד קבוע על מכונות וירטואליות, אינטרנט, קצת משחקים.

אין תלונות.

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

ברור שאם המחשב מגיע אם 11 לא תשנמך...

אבל לפחות אתה יודע בוודאות (מסויימת) שהחומרה שלך תומכת (אמורה).

 

למרות שאני זוכר את הנייד שקניתי עם Vista כשיצאה לשוק. לא היה לו מספיק RAM ולא היה לי מספיק הבנה לקנות נכון. פיייי כמה אני קללתי את העגלה הזו...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 9 דקות, falou כתב:

Vista

המערכת הזו היא קללה אמיתית. 

אני התכחשתי למערכת ועדיין מתכחש למערכת הזו.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

^^

היא בסדר גמור, פשוט היתה קצת כבדה בזמנו על החומרה שהיתה בשוק בתחילת דרכה. לטעמי, ה UI שלה (שגם זלג ל 7, תודה לאל) מוצלח פי כמה מזה של 8.1/10.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...