Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהייתי צעיר - הייתי רץ לשדרג כל מערכת הפעלה חדשה שיצאה.

באותו זמן גם השיפורים היו די משמעותיים. אבל כל שידרוג כזה דרש המון זמן שהיום אין לי.

וכשמסתכלים עשרות שנים לאחור, לפחות חצי מהמערכות הפעלה של וינדוס היו אכזבה לעומת הגירסה שקדמה להם.

לכן, היום, אם יש מחשב שפועל, בחיים לא אחשוב לשדרג את מערכת ההפעלה. ביזבוז זמן טהור.

מתישהו במילא מחליפים מחשב, כשאין ברירה. גם מחשב חדש לוקח זמן לקנפג. לפטופים כל 3 שנים בממוצע ונייחים כל 6 שנים בממוצע (בשימוש שלי). ואז כבר ניתקל בהמצאות המעצבנות החדשות.

יש לא מעט דוגמאות לדברים טובים שנעלמו: רשת ביתית מהגירסאות האחרונות של 10, חיפוש הקבצים ב10 שהוא פחות טוב משל 7 שהוא פחות משל XP. וסתם תוכנות צד ג' או דרייברים לחומרה שמפסיקים לעבוד.

והיום בכל מקום דוחפים account ועבודה בענן. לא רוצה!

גירסאות בטא של דברים - לא נוגע. מישהו משלם לי שאני מחפש את הבאגים?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, amosbmw כתב:

יש לא מעט דוגמאות לדברים טובים שנעלמו: חיפוש הקבצים ב10 שהוא פחות טוב משל 7 שהוא פחות משל XP

 

דווקא מהבחינה הספציפית הזו, נראה שנעשה שינוי רציני למדי. חיפוש כל דבר דרך החיפוש מציג תוצאה ברמה המיידית 😲

משער שזה משתפר לאחר שכל הכוננים עברו indexing כמו שצריך ואולי גם תלוי חומרה (אם הכוננים במערכת זריזים מספיק), אבל בהשוואה ל 10 יש פה בהחלט שיפור תהומי.

יש מצב שאנטוני מהערוץ של ליינוס טק טיפז ביוטיוב דיבר בדיוק על הנקודה הזו באחד ה reviews היותר מוקדמים שהם עשו ל Win11. אם אמצא את הסרטון אקשר לפה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

הצילו, צריך עזרה.

 

1. נקנה מחשב (נייח) חדש, ללא מערכת הפעלה. איזה וינדוס להתקין עליו? 10 ואז שדרוג ל11? או ישר 11 וזהו? אני מעדיף להמנע מבאגים של ההתחלה. יש כאלה עדיין? 

 

2. איפה קונים היום cd key של וינדוס? יש המלצות לאתר מסויים?

 

המון תודה!

 

פורסם
לפני 20 שעות, hwgeek כתב:

דבר אחד קיוויתי שהם יתקנו אבל כמובן שלא.. עדיין לא ניתן להגדיר רזולוציה שתישמר לאחר אתחול המחשב, תמיד חוזר לאותו יחס הדרעק של 4K DCI:
איך כיף היה פעם שהוינדוס עשה מה שביקשת מימנו...

image.thumb.png.23d3f40eec4b8d0be90a0bc2411bab92.png

אני אולי מנצל"ש אך כרגע אני סובל מבעיות רזולוציה ב WIN7/10 ואשמח לדעת אם הן פתירות ב 11

לפני כשנתיים קניתי מסך 4K גדול (43"...) למחשב הביתי.

עם הגדרת הרולוצייה ל 2K דרך הווינדוס חווית המשתמש היא מדהימה, המון אינפורמצייה ברורה על מסך  גדול, ומאוד קל ונוח לעבוד כך. אבל ברגע שהגדרות הרולוצייה שונו ל 4K הכל נהפך לקטן יותר, הכוונה בפונטים/אייקונים, תפריטים באפליקציות, גדלי החלונות וכו'. זה מגיע למצב בו אני צריך לקרב את הראש למסך (43"!) כדי לראות בבירור חלק מהדברים😬

 לא מצאתי שום דרך להציג על המסך בזמן שהוא ברזולוציית 4K את הממשק של ה 2K.

-האם ב 11 ישנה אפשרות כזו?

-ועל הדרך, יש דרך לטפל בזה ב WIN7/10 הנוכחי שלי? (השאיפה שלי לעבור ל 11 רק אחרי שתהיה  גירסת Open Shell שתאפשר את הממשק משתמש של ה WIN7/10....)

פורסם (נערך)

ב4K פשוט תשתמש בSCALING של 200% או יותר- תלוי בהעדפות שלך ומה ניראה טוב יותר בתפריטים בתוכנות שאתה משתמש, שים לב שעליך לעשות LOG OFF ולהכנס מחדש לווינדוס בשביל שכל השינויים יחולו כמו שצריך אחרי כל שינוי.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

כן, זה יראה לך שהTMP 2.0 קיים אצלך בDEVICE MANAGER ויעבור את הבדיקה של הוינדוס.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

צריך לשים לב שהניווט בתתי התפריטים השתנה, אז זה פחות נוח עד שמיתרגלים להגיע לכל מיני הגדרות ולנווט במערכת , לא הכל כמו שהיה בWIN10, צריך להתרגל.

 

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 3 שעות, hwgeek כתב:

ב4K פשוט תשתמש בSCALING של 200% או יותר- תלוי בהעדפות שלך ומה ניראה טוב יותר בתפריטים בתוכנות שאתה משתמש, שים לב שעליך לעשות LOG OFF ולהכנס מחדש לווינדוס בשביל שכל השינויים יחולו כמו שצריך אחרי כל שינוי.

כרגע אני בSCALING של 150% וזה לא עוזר. זה משמש את מ"ה בלבד ולא את האפליקציות ממה שאני רואה. 

image.png.5344ade01ab0f0ea71c6f9a61a2197ef.png

הטקסט והכפתורים אינם גדלים בזמן הגדלת ה SCALING, רק כשמשנים את הרזולוצייה. 

 

זה מטמטם, מוניטור 43" (במילים: ארבעים ושלוש!) ואני צריך לדחוף את הראש למסך כדי לראות משהו בבירור...

 

פורסם (נערך)

אז ברוך הבא לנפגעי הווידנוס לבעלי מסכים עם רזולוציה גבוהה, אכן יש תוכנות שזה לא עוזר וזה פשוט שובר את התפריטים וכו', לי יש מסך 5K ואני נאלץ להפעילו על 4K כי זה הרע במיעוטו.

רק לוודא, עשית LOG OFF ואז נכנסת שוב לווינדוס לאחר השינוי? כי רק אחרי זה זה מעדכן בתוך התוכנות.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה יכול לשחק עם הגדרות מתקדמות יותר -כפתור ימני על האייקון של התוכנה -מאפיינים ואז תיראה את התפריט הזה:

image.thumb.png.2a3c98c0b7bbac8896701ed78492f7cc.png

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
בתאריך 5.10.2021 בשעה 12:16, ALÞћÃ כתב:

ואם אתה מתקין אפליקציית צד ג' כמו CRU?

 

שמח לעדכן שבמזל הצלחתי לסדר את זה, סתם נתתי שוב ניסיון לCRU ושניכנסתי פיתאום שמתי לב שהמידע בחלק התחתון(EXTENTION BLOCKS) פיתאום ניהיה זמין כמו שהיה עם כרטיסי NV/AMD בעבר, אז הצלחתי לימחוק את ה4096*2160 והוספתי את ה3840*2160 וכעת זו הרזולוציה המומלצת ע"י המערכת 🥳
unknown.png
unknown.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...