Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, ALÞћÃ כתב:

^^

אכן, הותקן בהצלחה על 6700K ולוח Z170 של אסוס. היה צורך לאפשר PTT בביוס וזהו בגדול.

הותקן בהצלחה על מעבד דור 6 i3 על לוח של ASUS. נראה שעובד יפה בלי בעיות

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי מחשב עם מעבד 4670K שנקנה בלא מעט כסף כשרק יצא חדש, מערכת הפעלה הותקנה מחדש בינואר 2016 ומאז רק משתמש בו.

שווה לנסות בכלל? 

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

התקנתי על שני מחשבים. דסקטופ Ryzen 5 3400G ולפטופ דל i7 דור 8.

הלפטופ לא עשה בעיות וגם בוינדוס אפדייט, הופיעה הודעה שניתן להתקין עליו וינדוס 11 בקרוב.

בדסקטופ, היה כתוב שאני לא יכול להתקין והייתי צריך ללכת לbios ולאפשר את TPM2 ואחרי זה היה ניתן להתקין ללא בעיות.

אם יש לכם מחשב מחמש השנים האחרונות, כנראה שיש לכם את האופציה הזאת, יתכן שכבויה. תחפשו ביוטיוב סרטון עם השם של לוח האם שלכם והמילה tpm2 וסביר להניח שתמצאו סרטון הדרכה איך להפעיל.

 

לגבי הוינדוס 11. לא שמתי לב להבדל משמעותי כלשהו. שורת המשימות והאפליקציות מעוצבת בצורה שונה, חוץ מזה מבחינת חווית המשתמש, אין שינוי גדול.

אולי יש כל מיני דברים יותר משמעותיים מתחת למכסה המנוע.

בסך הכל מרגיש כמו עוד עדכון לוינדוס 10 ולא כמו מערכת הפעלה חדשה.

 

 

פורסם

TPM2 או PTT (עבור מערכות מבוססות אינטל שנמצאות על קו התפר בין היעדר תמיכה מוחלט להתחלה). נכון לבינתיים הבעיה העיקרית עם 11 היא זליגת זכרון שנוגעת לסייר הקבצים ; משתמשים עם מעט זכרון פנימי או כאלו שלא נוטים לרסטרט לעיתים קרובות יכולים לאכול מזה קצת זבביר. לבינתיים פשוט להציץ ב task manager ולראות אם צריכת הזכרון הפנימי מתחילה להתפרע, במידה וכן - לרסטרט.

פורסם

עדכנתי את הביוס ועכשיו הוא תומך TPM 2. 

 

בבדיקה של PC HEALTH הוא מראה שאני תואם ל-WIN 11.

 

למרות זאת עדיין wihdows update עדיין מורה כי המחשב אינו עומד בכל דרישות המערכת ל-WIN 11 ומסרב להוריד את העדכון.

 

יש למישהו מושג מדוע?

פורסם (נערך)

תנסה להריץ את הכלי שאני הורדתי ושידרגתי דרכו.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, yuval1111 כתב:

יש למישהו מושג מדוע?

 

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב אם ה TPM 2.0 פעיל ומופיע ב Device Manager, זה Secure Boot לא פעיל כי הביוס במצב CSM (תאימות) ולא Secure Boot.
פתח את כלי החיפוש וכנס ל System Information, שם אתר את שורת ה Secure Boot State ובמידה והיא מוגדרת כ No, יהיה צורך לבטל את מצב CSM בביוס (לרוב נמצא תחת תפריט BOOT, תלוי ביצרנית הלוח) ולהעביר אותו ל secure boot. לאחר העליה מחדש להכנס מחדש ל Sys info ולראות אם הכל סבבה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

התקנתי על שני לפטופים היום, אחד שדרוג ואחד התקנה נקייה מUSB שהכנתי. 

בהתקנה הנקייה נתקלתי בבאג הקל הבא: 

image.thumb.png.e0a33a48adfb60d8ce1c89ca7d255186.png

חוץ מהשינויים הויזואליים אולי יש שיפור קל במהירות, אבל זה צריך לראות לאורך זמן. 

פורסם (נערך)

אם תמצא דרך להציג את כל האייקונים בצד ימין (סאונד, תאריך ו tray icons של יישומים שוטפים) בשורת המשימות מבלי שיוסתרו חלקית ומבלי שיהיה צריך לגרור אחד אחד ידנית מחוץ לקבוצה הזו, אני אשמח לשמוע. חרשתי את התפריטים וזה אחד השינויים המעיקים ביותר שיכלו לחשוב עליהם. זה כאמור נכון לבילד 22000 (יצאו כבר 2 לאחר מכן, אבל לא בדקתי), יתכן שסידרו את זה מאז.

בחלונות 10 פתרו את הבעיה בקלות באמצעות "Always show all icons in the notification area".

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)

 זה לא עזר?

image.thumb.png.14f0ac1cfb4aa78e98e12a32c064715d.png

עריכה- לא ניסיתי בעצמי:

https://www.elevenforum.com/t/hide-or-show-icons-in-taskbar-corner-overflow-menu-in-windows-11.415/

image.thumb.png.01baf89db9b01d476229540275a5743b.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

התקנתי מהר על מכונה וירטואלית...

אחרי רבע שעה אני יכול להגיד שאחכה לרגע שאהיה חייב לשדרג או כשהם אשכרה ישפרו משהו.

 

UI בסדר, נגיד.

להכול צריך Microsoft Account, גם לוויג'טים (בויסטה לא הייתי צריך הא? יא זונות)

windows store צולע.

וחוץ מזה אין חידושים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...