Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאדע מה עפים על זה,גם לא על 10

אני עדיין עם 7 (אולטימייט אם משנה),הכל עובד תקין,לא מוצא סיבה לשדרג (אפילו עדיין מקבל עדכונים...עד מתי זה ד"א ?)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

מוזר שאתה מקבל עדכונים, מאחר והתמיכה ב 7 הסתיימה רשמית בינואר 2020. בטוח שאתה עם 7 ולא 8.1 בטעות? ;)

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)

שוש... אל תספר לו- בטח מיקרוסופט שידרגו אותו בשושו ל10 והוא עדיין לא יודע 😅.

בצחוק ;-)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מצחיק 2

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני עם מק כבר 8 שנים (אותו מקבוק פרו, לא הייתי צריך להחליף), ושבוע שעבר התקנתי ווינדוס בdual boot בשביל איזה משחק קליל שאין למק.

האמת שדי התרשמתי לטובה מווינדוס... השתנה הרבה מאז שעזבתי אותה בווינדוס 7. עד כדי כך שהעובדה שהמחשב הבא שלי יאלץ להיות ווינדוס שימחה אותי, מרגיש לי שינוי מרעננן, ובכלל ווינדוס 11 ויזואלית נראית מעולה בעיניי, הרבה יותר ממק האפרורי.

כנראה שהדשא של השכן ירוק יותר😁

פורסם (נערך)

המערכת של המק היא איומה לדעתי. כל מערכת הקבצים שם מוגבלת ומסורבלת וממש לא אינטואיטיבית. היה לי בעבודה במשך שנתיים איימק ושנאתי כל רגע איתו, עד שלבסוף הצלחתי להשיג מחשב וינדוס שקנו לעובדת חדשה ולזרוק לה את המק שלי.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

MacOS היא עדיין ה OS of choice לכל מי שבא ואומר לי "אני רוצה סוס עבודה לאדובי ואין לי בעיית תקציב" ; שום מחשב מבוסס חלונות, אבל שום מחשב, לא יוכל להיות יעיל וקליל עם התוכנות של אדובי כמו מחשבי מק.

פורסם

מעניין מה יציגו באירוע הבא שלהם ב18, אם הצליחו כבר לייצר מעבדים לMAC PRO זה יהיה מטורף.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

זהו, שוחרר העדכון המיוחל לבעלי מעבדי עמאד ; אין יותר על מה להתבכיין -

 

https://support.microsoft.com/en-us/topic/october-21-2021-kb5006746-os-build-22000-282-preview-03190705-0960-4ba4-9ee8-af40bef057d3

עדכון - עדיין לא אידיאלי (לפחות אצלי, 16~ ננו"ש במקום 10~), אבל מדובר בשיפור בהשוואה למצב ההתחלתי, כשהעסק ישב על 30~.

 

 

ideal.png

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • אהבתי 1
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלה למומחים.

אני מתכוון בחודש הקרוב לרכוש מחשב שולחני חדש. האם כדאי לקנות מחשב שעליו מותקנת מראש מערכת הפעלה ווינדוס 10 או 11 ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מכיון שהנושא הוקפץ...

עשיתי עדכון למחשב נייד דל. עבד מצויין תקופת מה, בתקופה זו עבר מספר עדכונים.

עד שבעדכון אחד המחשב "נפל" עבר התאוששות ועבד שוב תקין. עבר שוב כמה עדכונים ואז שוב "נפל". מהעדכון הזה סירב להתאושש והמסך היחיד שהמחשב התעקש עליו הוא מסך ההתקנה מחדש של ווינדוס המקורי.

כרגע אני עם ווינדוס 10 ולא שוקל להתקין מחדש את 11.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...