Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אובונטו זה ויסטה עם סקין שונה

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לגיימרים בעלי מעבדים  של AMD, נניח 5900X,  מומלץ להמנע מחלונות 11 . 

זה פשוט עוד לא מבושל .חלונות 11 יש בעיית תזמון עם מטמון L3 .

לא נכנס לפרטים הקטנים כי מי שרוצה יקרא. תמתינו שזו תפתר ואז שקלו. 

בכלל , תנו לאחרים לעשות לכם את בדיקות האיכות. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

מהפעמים הקודמות למדתי, שווה להמתין על מנת שלא להרוס את המחשב. אני דוחה את הקץ עד כמה שאפשר. 

העדכונים שלהם נהפכו לגרועים עם השנים. 

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כמו עם כל מוצר - עדיף לא לקנות איך שיוצא לשוק, אלא לחכות שיתקנו את מחלות ילדות.

 

עם אנדרואיד אותו סיפור ד"א - אנשים מתלהבים מזה שמכשירי נקסוס מקבלים את העדכונים ראשונים, אבל בפועל הם גם מקבלים ראשונים את הבאגים. ליצרן כמו סמסונג לוקח זמן להתאים את המעטפת שלהם לגירסה החדשה (וגם להיפך, כי קוד פתוח), אבל בסופו של דבר הלקוח מקבל מוצר יותר מלוטש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

גם אני בדעה שלא צריכים ליקפוץ ראשונים למים, תמיד עדיף לחכות להבשלה.

הסיבה היחידה ששידרגתי היא שהמחשב הזה לא חשוב ורציתי ליבדוק אם יש תיקון לבעיות הרזולוציה של המסך שלי, שמחתי שזה ניפתר.

 

לגבי AMD, חכו תיראו אם כל  הבעיות יפתרו בידיוק אחרי שהביקורות על המעבדים החדשים יפורסמו...

מאוד מוזר איך מיקרוסופט עושה כזו פאשלה אחרי כל כך הרבה זמן שהWIN11 בבדיקות, אנחנו לא בתקופה שAMD בקושי קיימים שלא שמים לב לבאג כזה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

התקנתי את וינדוס 11 על amd ryzen 5 3400G ולא שמתי לב לבעיות כלשהן. היא לא יותר טובה אבל גם לא יותר רעה. אבל גם מצד שני חוץ מלצפות בסרטים ולהשתמש באופיס ובמיינקראפט, אני לא עושה עוד משהו עם המחשב.

אני לא מתייחס אל זה כמערכת הפעלה חדשה, אלא כעוד עדכון לוינדוס 10.

ברמת ממשק המשתמש היא לא שונה כמעט בכלום מהמערכת הקודמת, לא כמו השינויים המהותיים שהיו בפעמים הקודמות ששם באמת היתה הרגשה של משהו חדש לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

חברים, קיבלתי מחשב נייד חדש מהמכללה שאני לומד בה כרגע. 

אני מנסה לעשות שדרוג לווינדוס 11 ואני נתקל בשגיאה 0x0000400. מופיעה הודעה של "משהו השתבש". 

אולי כדאי לעשות התקנה נקייה ולא שדרוג (למרות שהמחשב נקי לחלוטין)? הבעיה היא שאין לי מושג מה הקוד רישיון של המחשב, כך שאני מניח שאצטרך להזין אותו אחרי התקנה נקייה (מה שלא אמור לקרות בשדרוג), לא? 

 

אשמח לעזרה,

תודה. 

פורסם

תעשה כמו בתגובה כאן, זו אותו עקרון , מתחברים לחשבון במיקרוסופוט עם הוינדוס הנוכחי ורואים שהוא מאוקטב, ככה המחשב הזה יזוהה כמאוקטב גם בעתיד:

יש מצב שצריך להפעיל את הTMP בביוס בשביל שההתקנה תצליח.

 

  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אין צורך לקוד רישיון חלונות . הקוד צרוב ב bios . 

בהנחה שקנית אותו עם חלונות מובנה מהיבואן.

הוא שאל אותך בכל זאת מה קוד הרישיון ?!

 

תאמין לי בלינוקס זה לא היה ....

 

פותחן לינוקס. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
פורסם

תודה. יצרתי חשבון מיקרוסופ עם הווינדוס הנוכחי. 

הורדתי קובץ ISO של הווינדוס ועכשיו צריך להעביר להתקן USB. 

אני משתמש ב-Rufus, במה צריך לבחור - GPT או MBR? 

וב-Image option, לבחור ב Standard Windows Installtion או Windows To Go?

 

תודה... 

פורסם (נערך)

אין צורך בrufus, אתה יכול להוריד מהאתר של מייקרוסופט media creation tool והוא יחסוך לך את ההתלבטויות האלה. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
פורסם

האמת ש95 היתה סבירה, 98 גם, 98SE היתה אהודת ה"גיימרים" (שלא הפסיקו להתבאס ולגדף כש XP שוחררה, כשעל על 2000 שגם היתה מצויינת בכלל לא היה מה לדבר) ; כל השאר די מדוייק. ;)

×
×
  • תוכן חדש...