Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, DareDevil כתב:

המערכת הזו היא קללה אמיתית. 

אני התכחשתי למערכת ועדיין מתכחש למערכת הזו.

 

ויסטה הולידה את ה UAC.  בניגוד ל XP, בויסטה דרייברים ותוכנות צריכים לבקש הרשאות Admin בצורה מסודרת - מה שגרם להמון בעיות תאימות בהתחלה.

 

כשיצא ווינדוס 7 הכל כבר היה מוכן...

  • אהבתי 1

No worries 8)

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עם 12700K והרבה באגים קטנים ומעצבנים הסתדרו לי כשעברתי ל 11.

אבל במקרה הזה - זה הגיוני, הפלפורמה פותחה ספציפית למערכת הפעלה הזו...

 

עם כל מעבד אחר לא הייתי עובר כנראה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לפי חודש וחצי בערך שדרגתי, אני עם דל XPS חדש במפרט חזק.

השבוע קרסו לי כמה דרייברים בבת אחת (לא עבדו WIFI, USB ועוד הרבה שיט).

מפה לשם הייתי חייב לפרמט את המחשב (שחזור דרך WIN או דל לא עבד).

סריקה ברשת העלתה שאני לא לבד בסיפור הזה.

 

חוזר ל-10 הישן והמוכר. מקווה שלכם לא יהיו צרות.

פורסם

חפש כמה הודעות אחורה, על דל שקרס לי כמה פעמים, כל פעם הצליח לשחזר את עצמו.

עד שפעם אחת לא הצליח, חזרתי לווינדוס 10.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

חזור לתחילת השרשור. אתם אוהבים להיות שפני ניסיון ? מה נתן לכם חלונות 11 ? 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

11 אצלי רצה בסדר גמור, למעט קרטוע רנדומלי של העכבר (+סאונד, אם רץ ברקע) למשך שניה-שתיים פעם באף פעם.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

עדיין לא שידרגתי ועדיין דוגל ב"אם לא דוחפים לי את העדכון לגרון אני לא משדרג"

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

מסתבר ש AMD סוף סוף מאשרים את עניין הקרטועים המזדמנים במע' Win10/Win11 בשל באג אפשרי ב fTPM.

תיקון הבאג, שסביר להניח שיתבטא בעדכון קושחה ללוחות האם ואולי גם בעדכון דרייבר עבור ערכת השבבים (Chipset) שבלוח ייקח עוד מס' חודשים (לא לפני הרבעון הבא, ככל הנראה). לבינתיים ביטלתי את ה fTPM אצלי ואני לא מאמין שהדבר ימנע ממני לקבל עדכונים שוטפים עבור Win11 בהתחשב בעובדה שהעותק שלי כבר מאוקטב. אדווח בשבועות הקרובים אם בעיית הקרטועים המזדמנים בסביבת ה desktop אכן נפתרה לאחר ביטול ה fTPM במערכת שלי.

לבינתיים AMD מציעים פתרון עקום למדי לסוגיה והוא למעשה לרכוש רכיב TPM חומרתי ולהתקינו בלוח האם, כפי שנדרש עבור מחשבים ישנים שבעליהם מעוניינים לשדרג ל WIn11.
ךםך, לא תודה.

https://www.ghacks.net/2022/03/09/amd-ryzen-stuttering-issues-on-windows-10-and-11

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לפני שעתיים, ALÞћÃ כתב:

מישהו פה כבר קיבל את העדכון ל 22H2 (אפשר לקרוא לזה ה "Service Pack" הראשון של חלונות 11)?

כן, קבלתי התקנה.

כשאצלי זה התקנה נקייה של 22h2, מכיון שה 11 כלל לא מותקן אצלי.

עיין הודעות ישנות שלי כאן, על התקנה וכשל במחשב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לאחר כשנה מאז ההשקה

האם כדאי להתקין ווינדוס 11 או להישאר עם 10 לעוד מס' שנים?

בכל התגובות שקראתי הדעות חלוקות,

מצד שני למי שיש את המעבדים החדשים של אינטל (דור 12) כמעט ולא נתקל בבעיות תאימות.

פורסם
לפני 6 שעות, ALÞћÃ כתב:

מישהו פה כבר קיבל את העדכון ל 22H2 (אפשר לקרוא לזה ה "Service Pack" הראשון של חלונות 11)?

אני איתו מ-15.6
מה תרצה לדעת?

פורסם
לפני 8 שעות, ANUTKK כתב:

לאחר כשנה מאז ההשקה

האם כדאי להתקין ווינדוס 11 או להישאר עם 10 לעוד מס' שנים?

אני ניסיתי להתקין אותו על מחשב עם i5-7200U, וזה עבד בצורה די גרועה - הכל הרגיש פשוט איטי והגיב בדיליי.

 

10 על אותו מחשב בדיוק עובד חלק, בגירסה 21H2 לפחות (לא ניסיתי את הרליז החדש).

 

אני הייתי נשאר עם 10, לפחות עד ש11 ייכנס למיינסטרים, או עד שיפסיקו עדכוני אבטחה של 10.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...