Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי עובד אחלה על נייד של דל, לא היו לי בעיות עד כה.

זה בתאכלס נראה כמו עדכון לוינדוס 10 ולא באמת מערכת הפעלה חדשה.

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

שאלה למומחים.

אני מתכוון בחודש הקרוב לרכוש מחשב שולחני חדש. האם כדאי לקנות מחשב שעליו מותקנת מראש מערכת הפעלה ווינדוס 10 או 11 ?

אם המחשב מבוסס דור 12 של אינטל אז יש יתרון קטן ל11, אחרת עדיף 10 ומקסימום גם ככה השידרוג יהיה חינמי ומהיר ל11 בעתיד הקרוב שתיבחר לשדרג אחרי שהכל יבשיל כמו שצריך.

 

אצלי ה11 על הNUC8 ניראה שהגדיל את אחוז הפעמים שהנוק לא מיתעורר מHIBERNATE, לא יודע למה :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אפרופו מערכות הפעלה vs. מעבדים - ללינוקסאיסטיים שבקהל ישנה הרעה בביצועים עם מעבדי הדור החדש של אינטל, בעוד עם AMD הכל סבבה ^_^

 

לא הכל מקומפל אחרי הכל.

 

לבינתיים אני יכול לומר שחלונות 11 בסדר גמור. האישיו היחיד שיש לי איתה שהוא די זניח ומופיע בתדירות של פעם בכמה ימים טובים ולא ניתן לשחזור בקלות הוא קרטוע של סמן העכבר יחד עם השמע למשך 2-3 שניות בשולחן העבודה. אין לי מושג מה גורם לו, מערכת ההפעלה עדכנית, החומרה יציבה במאת האחוזים וכל הדרייברים עדכניים, לרבות הביוס.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
לפני שעתיים, hwgeek כתב:

אם המחשב מבוסס דור 12 של אינטל אז יש יתרון קטן ל11, אחרת עדיף 10 ומקסימום גם ככה השידרוג יהיה חינמי ומהיר ל11 בעתיד הקרוב שתיבחר לשדרג אחרי שהכל יבשיל כמו שצריך.

 

אצלי ה11 על הNUC8 ניראה שהגדיל את אחוז הפעמים שהנוק לא מיתעורר מHIBERNATE, לא יודע למה :-(.

 

זה המחשב שאני רוצה לרכוש עם מעט שינויים.


https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=20553
 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אין בעיה , תתקין חלונות 11 . השאלה היא למה לך ? חסרים לך ריגושים ?

 

נושא אחר : אינטל דור 12 :בסדרות היקרות הם טובים למשחקים , לא בגלל ה eCore אלא בגלל תדר של 5GHZ . שזה מה שהכי חשוב למשחקים. זה תדר שאפשר לקבל גם במעבדים מתחרים, כמו zen3 , אבל דורש הגדרות מיוחדות ,פתרונות קירור יחודיים וכו. בכל מקרה שחקנים יעדיפו כנראה דור קודם בגלל חוסר תאימות של מערכת הגנת זכויות של חלק מיצרני המשחקים. להלן DRM . 

אני מעריך שחלק מהן יצא עדכון לדור 12 . אבל לא רוצה ממש להיות השפן. 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, מרק10 כתב:

 

זה המחשב שאני רוצה לרכוש עם מעט שינויים.


https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=20553
 

מטרות שימוש? 

לגבי סידרה 12 הם ניראים מצויין, אכן יש קצת בעיות תאימות כרגע ומכיוון שאין לוחות זולים בשביל i5 אז לדעתי שווה לחכות לתחילת השנה כאשר גם לוחות זולים וגם דגמים זולים יותר יהיו זמינים וגם נוכל ליראות השוואות מול הדור הבא של AMD עם זיכורן מטמון מוגדל.

 

כיום הכי משתלם מחשב מבוסס 10400F/10400 עם לוח סביר (המעבד לרוב נימכר בכ550~600).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 5 שעות, save כתב:

אין בעיה , תתקין חלונות 11 . השאלה היא למה לך ? חסרים לך ריגושים ?

 

השאלה הנשאלת עם אני קונה מחשב עם חלונות 10 תהייה לי האפשרות להתקין חלונות 11 בעוד שנה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כן, מיקרוסופט ישמחו לשדרג אותך :-)

אגב, ראיתי בבאג כמה דגמים מעניינים שאולי תירצה ליבדוק:

https://www.bug.co.il/brand/hp/color/silver/pavilion/desktop/tp01/1002nj

וזה עם כרטיס שאפשר לשחק קצת גם:

https://www.bug.co.il/brand/hp/color/silver/pavilion/desktop/tp01/1000nj

הכרטיס מסך לבד עולה 1500 שקל:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&cuts=2652&q=1650

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בתאריך 21.11.2021 בשעה 16:55, hwgeek כתב:

מטרות שימוש? 

 90 אחוז מהזמן גלישה באינטרנט והתכתבות במייל והרבה OFFICE.

 

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 21.11.2021 בשעה 22:06, hwgeek כתב:

כן, מיקרוסופט ישמחו לשדרג אותך :-)

את הדל ווסטרו בן 4 שלי, הם לא רוצים לשדרג.

 

אבל כמו שזה נראה עד עכשיו, החוסר רצון הוא הדדי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אל תדאג לגבי מחשב מזדקן. מסתמן שמיקרוסופט לאט לאט נשברים ויאפשרו התקנה של חלונות 11 על חומרה ישנה. לא שאני מעודד את זה. 

פורסם
בתאריך 15.10.2021 בשעה 01:15, AUDIO KING כתב:

ישנה גם שיטה להתקנה עבור מחשבים שאינם נתמכי חומרה.

 

למעוניינים; יש שיטה הרבה יותר קלה שרשומה כאן. היה לי זמן פנוי היום אז התקנתי על מחשב ישן בעבודה:

 

20211125_113617.thumb.jpg.6abd7600a2867e37d8d2f45b93c2206a.jpg

 

ותאמינו או לא, אח"כ "התקדמתי" למחשב בן עשר עם מעבד XP5400 Dual-Core וארבעה גיגה Ram... בשביל הספורט. תכל'ס, אין לי סיבה לעבור ל-11 אבל הסתקרנתי לבדוק אם ההנחיות בלינק הנ"ל עובדות.

 

אגב, מיותר לציין שהכל חוקי ולא צריך לאקטב כלום- החומרים וההגדרות עוברים באופן שקוף (וזה רק לוקח כשעה עם מחשב כל כך ישן, אבל למי איכפת).

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

נפל לידי מחשב עוד יותר ישן, כנראה משנת 2009:

 

20211202_094155.thumb.jpg.530c069e40afe64b28f3d86e233b0587.jpg

 

שתהיו בעניינים- זה צ'יפסט G33 עם DDR2. לקח לו זמן, אבל שדרג כמו גדול מ-10, לפי הלינק שהעליתי מקודם:

 

2056433623_Screenshot2021-12-02101208.thumb.png.fbe069e14d2421e2e92c1411949556fb.png

 

אגב, הלוחות האלה של אסוס מבחינתי הם הקורולה של ה-Motherboards, אפילו יותר מקורולה. עברו תחתי מספיק מחשבים עם לוחות P5KPL מזנים שונים וכולם בלי יוצא מן הכלל יכלו להמשיך לעבוד שנים קדימה, אם לא מגבלות הביצועים הנדרשים היום. הנה, הדוגמא הנ"ל מריץ Win11 בלי בעיה, אבל מעבר לאינטרנט בסיסי ואולי כמה מסמכי וורד, הוא כבר מתחיל להתאמץ. בקיצור, זו סתם השתעשעות לצורך הדיון אבל אני עדיין מחזיק מהלוח הזה (וגם הסדרות העוקבות, G41, H61, H81).

עריכה אחרונה על ידי yohai71
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

אל תפתה אותי לישלוף לוח P4P800 מהבוידם ליבדוק חחח

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...