Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, itsik170 כתב:

היום ראיתי שאיילון מוטורס ייבאו קורולה ברמת גימור GR - אותו מנוע כמו של הגרסה ההיברידית רק עם ג'אנט 17 וחצאיות.

ידוע לי שההאצ'בק נמכרת ע"י היבואן הרשמי ובאירופה יש גם אופציה לגרסה היברידית חזקה יותר עם מנוע 2 ליטר ו-180 כ"ס.

 

מישהו יודע פרטים על המחיר שהם מציעים את הקורולה הזאת? נצפתה היום בקריית גת ועל הלוחית מצויין איילון מוטורס.

 

 

 

 

20210604_133628.jpg

20210604_133641.jpg

 

לא מזמן נתקלתי במודעת מכירה בפייסבוק לאחת עם המנוע החזק, הוא לא ציין איך האוטו הגיע לארץ אבל חיצונית נראה זהה.

לפני שבועיים יצא לי לראות משאית מלאה בכאלה יוצאת מנמל חיפה, תהיתי מי החליט לייבא אותן וזה עונה על השאלה.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, itsik170 כתב:

היום ראיתי שאיילון מוטורס ייבאו קורולה ברמת גימור GR - אותו מנוע כמו של הגרסה ההיברידית רק עם ג'אנט 17 וחצאיות.

ידוע לי שההאצ'בק נמכרת ע"י היבואן הרשמי ובאירופה יש גם אופציה לגרסה היברידית חזקה יותר עם מנוע 2 ליטר ו-180 כ"ס.

 

מישהו יודע פרטים על המחיר שהם מציעים את הקורולה הזאת? נצפתה היום בקריית גת ועל הלוחית מצויין איילון מוטורס.

 

זו גרסה שיוצרה בעיקר למזרח אירופה, לפחות לפי הידיעות עליה ברשת. לא הצלחתי למצוא אותה באתרים מערב אירופאים. 

מאמין שהמחיר גבוה במקצת מזה של הגרסאות הרגילות, פחות או יותר כמו של הקורולה GR ספורט בייבוא ישיר, שהיבואן כבר לא טורח לייבא וכנראה לא סובלת מעודף ביקוש. 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עם אבזור כזה גם לא ימצאו הרבה קונים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בכתבה הזאת כתוב שיש לאוטו חלונות ידניים ואין נעילה מרכזית (ושיש דווקא אבזור בטיחות מקורי)

נשמע לי מאוד לא סביר, אולי מישהו לא ירד לפרטים והתכוון לחלונות האחוריים ואולי אין שלט לנעילה מרכזית שקיימת. אם באמת צריך לפתוח כל דלת בנפרד ולסובב מנואלה לחלון זה יהיה מעניין לראות מי יקנה את זה 

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ניראה נורא..

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
ציטוט

 

ניראה נורא..

מישהו על סמים קשים שם..

 

 

באמת - לא צריך להגזים. 

אם הקטילה מתייחסת לאי המצאות חלונות חשמליים בדגם הזה אני לא רואה מה האסון הגדול. 

אפשר לחשוב כמה קשה לגלול ידית סיבובית פעם בכמה זמן. פעם רוב המכוניות היו כאלו. זה לא שצריך לסובב מנואלה בקדמת הרכב כדי להניע. 

 

אם הקטילה מתייחסת לכלל רכב עצמו למול המחיר - אני סובר אחרת.

בהינתן שזה הרכב החדש הכי זול כיום שניתן לקנות הרי יש לו שלל יתרונות כלל לא מבוטלים:

1. מותג "טויוטה". אין מה לעשות  - בתודעה המקובעת/מקובלת בארץ זה מותג מוביל וסולידי. 

(זה בכלל לא משנה שזה רכב שמורכב בצ'כיה וזהה לדגמים של PSA) .

סביר להניח שגם הסחירות וירידת הערך העתידית תהיה כלל לא רעה, בטח למול חלופות זולות עם תדמית פחותה בהרבה כגון דאצ'יה, רנו ועוד. 

2. הרכב בוודאות רבה יהיה מאוד אמין. אין אלמנט סיכון או אי-ודאות בנושא כי מדובר במכלולים וותיקים ומוכחים. אם כבר הדגם של יוניון מוטורס עם גיר רובוטי עלול להיות יותר בעייתי באחזקה לאורך זמן. 

3. הרכב מאוד חסכוני בדלק ועלויות האחזקה אמורות להיות נמוכות. 

4. ברמת המחיר הזו אין רכב ידני חדש אחר שעדיף עליו. 

 

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • אהבתי 4
פורסם

בחיי שאני לא מבין אתכם. זה הישג מטורף של איילון, זה שובר את השוק. מה כולם שליליים?

יש לכם פה הזדמנות בשנת 2021 לרכוש רכב חדש מודל 1991. ממש רכב אספנות מהניילונים. הישג מרשים ביותר.

@איילון מוטורס תגידו אני יכול לנסוע עם הרכב הזה בין 7 ל-9 בבוקר לעבודה?

  • אהבתי 4
  • מצחיק 3

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

@orankohn

זה לא רק הידיות, המערכת שנראית מאוד זולה.

בתוספת של 9 אלף אתה מקבל את יונדאי i10 שמציעה הרבה יותר בכול תחום.הרבה יותר.

  • אהבתי 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באמת לא סיפור ידיות הגלילה הידניות, מה שאי אפשר לומר על הדשבורד. לא רואה אפשרות לשבת מול הדבר הזה משך יותר מדקה שתיים בלי איזה כדור נגד בחילה. למי שזה לא מפריע, יופי של תחבורה בסיסית.

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 5 שעות, orankohn כתב:

מסתבר שעניין החלונות הקדמיים עם המנואלה הידנית דווקא מדוייק מאוד. 

ראו צילומי פרסום של סוכנות לדגם המדובר ב- 61,900. 

y2_7_07635_20210807230810.jpeg

y2_8_01997_20210807230815.jpeg

y2_9_02554_20210807230817.jpeg

אני גם רואה שאין לו שום מערכת בטיחות מקורית, יש שמה מובילאיי ברור ואין את החיישנים המקוריים שאמורים להיות ליד המראה המרכזית.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...