Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה CX3 מקבל מנוע 1.5 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוטב מאוחר. ארבע שנים אחרי שהתחיל להימכר, מאזדה CX3 מקבל סוף סוף מנוע 1.5 ליטר צנוע יותר ועל הדרך גם מחיר כניסה נמוך יותר (ובשורה לא משמחת למי שרוצה את המנוע הגדול).

עוד פרטים בידיעה המלאה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3600/חדשות/מאזדה-CX3-מקבל-מנוע-1.5-ליטר

 

מאזדה-CX3-2021-3.jpg

מאזדה-CX3-2021-1.jpg

 

 

 

מאזדה-CX3-2021-4.jpg

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

בשביל אבזור בטיחות מלא צריך לקנות את רמת הגימור Pure white עם מנוע 2.0.

מניח שרמות הגימור הנמוכות יותר עם מנוע 1.5 נועדו להתחרות בדגמים הזולים יותר בקטגוריה (ארונה, ווניו, סטוניק וכו').

 

לא רואה מה היתרון שלה באבזור הבטיחות לעומת חלק מהמתחרות שלה. גם באבזור חוץ מבלם יד חשמלי לא ראיתי משהו מטורף.

לארונה יש בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית מעבר ל-80 קמ"ש וניטור רכב בשטח מת ותנועה צולבת.

לסטוניק יש תיקון סטייה מנתיב וכמדומני גם בלימה במהירויות גבוהות יותר מ-80 קמ"ש.

לווניו יש תיקון סטייה מנתיב גם כן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קודם כל צריך להגיע ל 80 קמש עם המנוע הזה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כמה פעמים נסעת על רכבים של מאזדה עם המנוע הזה?
סוחב סביר לחלוטין, רק בעומס מלא של אנשים ועקיפה בעליה תרגיש מחסור בכוח....

פורסם
כמה פעמים נסעת על רכבים של מאזדה עם המנוע הזה?
סוחב סביר לחלוטין, רק בעומס מלא של אנשים ועקיפה בעליה תרגיש מחסור בכוח....
לא נסעתי ואפילו לא מעוניין לנסות. מספיק הייתה לי קורולה עם 1.6.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, 98civic כתב:

קודם כל צריך להגיע ל 80 קמש עם המנוע הזה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

מאזדה היא שומרת מנוע הבעירה הפנימית האטמוספרי, משמנת הבוכנות, משכללת מחזורי ההזרקה, שורפת הבנזין ודוחפת הסל"ד למעלה, מחיית הוונקל הרוטורי הראשונה לשמה.
הראה מעט כבוד למנוע הקטן, הוא עוד יגדל ויתחזק. 🐉

 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

כמה פעמים נסעת על רכבים של מאזדה עם המנוע הזה?

נהגתי על הרבה רכבים עם מנוע ה-2.0 ליטר וברוב המוחלט של המקרים ושל הזמן גם הוא די מבאס בפחות או יותר כל סל"ד מתחת ל-5,500. אז אלא אם הוא מכויל אחרת ברמה הבסיסית ביותר מבחינת תגובות המצערת, אני מניח שה-1.5 יהיה מבאס על אחת כמה וכמה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, mcshmupi כתב:

מאזדה היא שומרת מנוע הבעירה הפנימית האטמוספרי, משמנת הבוכנות, משכללת מחזורי ההזרקה, שורפת הבנזין ודוחפת הסל"ד למעלה, מחיית הוונקל הרוטורי הראשונה לשמה.
הראה מעט כבוד למנוע הקטן, הוא עוד יגדל ויתחזק. 🐉

 

לא יודע עד כמה התכוונת ברצינות למה שכתבת..

 

מנוע הוונקל, היה אחד הכשלונות הגדולים של  העולם המוטורי.

אומנם הרבה כוח סוס, כאשר הוא מושג בסל"ד בשמיים, ומצד שני חיי מנוע קצרים מאוד, עקב בלאי עצום, בנוסף צריכת דלק ושמן מטורפת.

אמינות=0.

מזדה לא המציאה את המנוע הזה. אבל ניסו להחיות אותה ברכבים שלהם.{RX-8 לדוגמא ועוד..} 1300 סמ"ק, 189 כוח סוס.. לא זוכר.

כיום אפשר להציא הספקים גבוהים, עם אמינות לא רעה בכלל ממנועי טורבו קטנים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם
לפני 23 דקות, yossiaviel כתב:

מנוע הוונקל, היה אחד הכשלונות הגדולים של  העולם המוטורי.

הוא לא היה כישלון בכלל, לפחות מבחינה טכנית (שמו שמנועי F1 עם אורך חיים של זבוב פירות לא נחשבים לכשלון). מבחינה מסחרית חד משמעית כן. הוא פשוט נתן דברים שהמיינסטרים לא היה מעוניין בהם וגבה מחיר במקומות שהיו חשובים לאותו מיינסטרים. 

 

לפני 12 דקות, mcshmupi כתב:

אל תתלה בזה תקוות. הם "מחזירים" אותו כל איזה שנה-שנתיים באיזה קונספט שנגנז אחר כבוד.

 

לפני 25 דקות, mcshmupi כתב:

@פבל זה נכון גם לגבי מיאטה?

אי אפשר להשוות בכלל. אופי אחר לחלוטין של מכונית ודברים אחרים שצריכים להיות בה או יכולים לבאס בה. במכונית משפחתית אתה (אתה = מישהו שאוהב לנהוג) רוצה מנוע גמיש וכזה שלא צריך לאמץ מדי ביומיום. במכונית ספורט חשוב שהמנוע יתן ביצועים. הרי כשאתה מגרזן אתה בכל מקרה נמצא בטווח היעיל ולא בדיוק מפריע לך אם המנוע עושה יותר רעש.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...